Intruder vs700 geschikt voor iemand van 1.98M??

johnnyboy86

Rookie
6 aug 2007
1
0
Grunn
Hallo allemaal.
als eerste zal ik me even voorstellen.
Ik ben john de vries 21 jaar jong kom uit groningen en helemaal gek van de suzuki intruder. :]
Nu ben ik momenteel bezig met mijn rijbewijs en zit er sterk aan te denken een intruder te kopen van rond 1987 nu is mijn vraag: kan ik daar wel op rijden met mijn 1.98 meter :? . (btw ik ben ook erg fors gebouwd)
en zo nee wat raden jullie me anders aan waar ik wel op pas (bij voorkeur chopper ).
 
Laatst bewerkt:
Je kunt hem passend maken door er forward control op te (laten) monteren.
Ben zelf 2,04 m en rijdt zowel op een Vulcan 750 als een XJ900.
 
Ik rij intruder, ben 1.96 en zit perfect maar maak wel veel gebruik van me highway steps...
Moet wel eerlijk bekennen dat nadat ik me breedere stuur erop heb gezet het nog beter zit.

Anders moet je ff proefrit maken bij een dealer!!!
 
Ik rij intruder, ben 1.96 en zit perfect maar maak wel veel gebruik van me highway steps...
Moet wel eerlijk bekennen dat nadat ik me breedere stuur erop heb gezet het nog beter zit.
Hier sluit ik me bij aan!

Zoek op marktplaats een Intruder met forward-controls en een laag, breed stuur. (Zijn genoeg te koop voor 2000 euri!)
Zit perfect en stuurt nog beter.
Doordat je voeten wat lager en verder uit elkaar zitten dan normaal heb je geen last van kramp, en het smalle blok van een Suzuki voorkomt dat je kuiten verbranden. (Let wel op de uitlaten, brede bochten zijn soms gemeen heet!)

En het ziet er overigens nog stoer uit ook 8-)
 
Weinig toe te voegen, ik (1.90, maar weliswaar niet heel erg fors gebouwd hehe) rij zelf op een intruder met forward controls, geen probleem. Forward controls kunnen wel ERG PRIJZIG zijn. Als je handig bent, of iemand kent die handig is, doe je er beter aan ze zelf te maken. Koop in ieder geval niet die van highway hawk, tenzij je het fijn vind dat het chroom er binnen de kortse keren afligt. Maas motoren en br customs kunnen je in ieder geval ook verder helpen.
 
Ik heb ook een lilieputter van een zwager, die is 212 cm, en rijdt naar alle tevredenheid na wat fowardcontroll aanpassingen enzo, op een VS 1400, is verder niet dik ofzo, ik geloof 130 kilo, maar afgetraind, motor rijdt in Lelystad
 
Je kunt hem passend maken door er forward control op te (laten) monteren.
Ben zelf 2,04 m en rijdt zowel op een Vulcan 750 als een XJ900.
Beste Ernie heb zelf een vulcan vn 750 en denk er over om forward controlle's er op te zetten, maar weet niet goed of dit voldoende ruimte bied voor mijn lengte heb nl lange benen, zag jou bericht over je vulcan en je lengte mischien kan jij wat meer info hierover aan mij geven. per mail of zo groeten Charl
live65@live.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan