Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is iets anders dan aan mijn geitjes. :P

al ben ik hier ook nog niet lang, maar welkom op het forum! *O* *O*
naast de geitjes heb je nu wat paarden om te onderhouden :Y

grtz, harald
 
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is eens iets anders dan aan mijn geitjes. :P


Goeiemorgen uffra
 
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is eens iets anders dan aan mijn geitjes. :P

Aha, eindelijk nog eens een Dame en naast de moto ook 2pk's ( cool ). Heb er vroeger ook eentje gehad (een blauw diane)

WELKOM deusjevoke :W
 
merci manne merci.

Ik had al dat Citroënvirus dat tot echt abnormale proporties is gegroeid, maar ik moet zeggen sinds ik de twee wielen heb geprobeerd - ik laat mijne ouwe trouwe Ciao even buiten beschouwing- ik een soort glimlach op mijn gezicht heb waardoor heel veel collega's vragen of ik zwanger ben :o

Hier, zoals gevraagd op dit topic, een foto van mijn nieuwe aanwinst voor de deur van mijn huizeke:
myrevere.jpg


En ik heb een rooie senseo, een oude gele hema koffiezetter en een percolatorke. ;)
Koffie genoeg dus voor spontane bezoekers!
 
Laatst bewerkt:
merci manne merci.

Ik had al dat Citroënvirus dat tot echt abnormale proporties is gegroeid, maar ik moet zeggen sinds ik de twee wielen heb geprobeerd - ik laat mijne ouwe trouwe Ciao even buiten beschouwing- ik een soort glimlach op mijn gezicht heb waardoor heel veel collega's vragen of ik zwanger ben :o

Hier, zoals gevraagd op dit topic, een foto van mijn nieuwe aanwinst voor de deur van mijn huizeke:
[afbeelding]

En ik heb een rooie senseo, een oude gele hema koffiezetter en een percolatorke. ;)
Koffie genoeg dus voor spontane bezoekers!

hehe, zonet een bezoekje gebracht aan uw homepage... staan idd redelijk wa autokens op :)
wel heel mooi werk. gaan we vanaf nu ook motokes zien verschijnen met wat oplapwerk? :)
 
Dan had je de collectie van mijn ex-vriend en zijn pa moeten zien... op een gegeven moment stonden er 17 Citroenen op onze naam...
Ik hoop dat de motorhobby een beetje meer onder controle blijft... *grinnik*
Hoewel... dat dachten goeie vrienden ook en die hebben naast een schuur vol oud vierwielig Frans ook een schuur vol tweewilig Italiaans staan. :(

Maar goed, first thing's first... binnenkort komt er idd een Revere-pagina bij!
 
Dan had je de collectie van mijn ex-vriend en zijn pa moeten zien... op een gegeven moment stonden er 17 Citroenen op onze naam...
Ik hoop dat de motorhobby een beetje meer onder controle blijft... *grinnik*
Hoewel... dat dachten goeie vrienden ook en die hebben naast een schuur vol oud vierwielig Frans ook een schuur vol tweewilig Italiaans staan. :(

Maar goed, first thing's first... binnenkort komt er idd een Revere-pagina bij!


hehe, hopelijk ben je grootgrondbezitter om al die auto's en moto's een plaatsje te geven :)
 
Nu ni meer... vroeger had ik een vrij grote tuin vol auto's en opslagruimte in de gigaschuur van mijn schoonouders (oude koeienboerderij) maar nu ben ik verhuisd naar een arbeiderswoninkje in de stad en de geit staat op straat, de Revere in de gang en ik heb de tweede slaapkamer al omgebouwd tot sleutelhok. Mijn andere oudje staat in een schuur bij kenissen. Plaatsgebrek is een zeer, zeer goeie motivatie om de collectie klein te houden. Geldgebrek is een goede tweede :)
 
ja hoor, gewoon aan je 12 volt,
en dan zitten er 2 knopjes op die je moet indrukken bij het op-afschakelen,
speciaal voor mensen die onderweg de tel kwijtraken _O-
dus opschakelen.... snel op het knopje duwen..... nogmaals opschakelen.. weer op dat knopje duwen... nogmaals opschakelen..... weer dat knopje...
in principe heb je geen tijd meer om tussendoor een sms te sturen,
of je gps in te stellen

ik zal mijn mond maar houden geloof ik.... :X



lol, voor en tegenstanders gear indicator... wel, k denk dat dat voor sommige mensen handig kan zijn als visuele geheugensteun over in welke versnelling ze welke bocht doorsjeesen (zeker bij de playstation generaties die dus gewend zijn tijdens het gamen hun "gearcounter" op het scherm naast de racebolide zien hangen) ma dus anywayz. gesteugenheuntje dus ;)

maar, heb er zelf geen ;)

k bedoel, snachts al genoeg lampkes op de baan, en al die flitspalen... al die concentratie gaat al verloren aan nutteloze dingen in het oog houden...

maar op circuit is t nou wel handig ja :p
 
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is eens iets anders dan aan mijn geitjes. :P

vroege midlife crisis??? of gewoon de kleinere pk-verhoudingen beu? hehe.

in ieder geval, gegroet ende welkom in dezer contreien... het belgemans/vrouws forumgestuksel.

de juisten draad gevonden. en als ge in antwerpen leert rijden dan zal het allemaal wel lukken in de rest van t land denk ik.
 
Dan had je de collectie van mijn ex-vriend en zijn pa moeten zien... op een gegeven moment stonden er 17 Citroenen op onze naam...
Ik hoop dat de motorhobby een beetje meer onder controle blijft... *grinnik*
Hoewel... dat dachten goeie vrienden ook en die hebben naast een schuur vol oud vierwielig Frans ook een schuur vol tweewilig Italiaans staan. :(

Maar goed, first thing's first... binnenkort komt er idd een Revere-pagina bij!


ah now it becomes clear, een hobby 2cv persoon :) vandaar al het enthousiasme, hehe
 
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is eens iets anders dan aan mijn geitjes. :P
WELKOM
leuk nog een dame derbij *O*
:W
 
merci manne merci.

Ik had al dat Citroënvirus dat tot echt abnormale proporties is gegroeid, maar ik moet zeggen sinds ik de twee wielen heb geprobeerd - ik laat mijne ouwe trouwe Ciao even buiten beschouwing- ik een soort glimlach op mijn gezicht heb waardoor heel veel collega's vragen of ik zwanger ben :o

Hier, zoals gevraagd op dit topic, een foto van mijn nieuwe aanwinst voor de deur van mijn huizeke:
[afbeelding]

En ik heb een rooie senseo, een oude gele hema koffiezetter en een percolatorke. ;)
Koffie genoeg dus voor spontane bezoekers!

In een ver verleden had ik de Citroën-DS microbe serieus te pakken, is voor mij de mooiste aller tijden. ( vooral de eerste met ronde koplampen :9 )Maar wegens tijds-en geldgebrek geen gevolg meer.

Nu de moto-microbe ;)
 
Wel grappig, zo'n gearindicator. Ik weet nog toen ik pas reed probeerde ik altijd m'n vitessen te tellen waarin ik stond maar ik geraakte altijd de tel kwijt. :)

Het is toch meer een luxe ding neem ik aan, het is wel leuk maar eigenlijk moet je toch niet echt weten in welke vitesse je staat? Is dat trouwens makkelijk aan te sluiten en hoeveel kost dat ongeveer?

Ik zou zo'n ding ook wel willen eigenlijk. Ik heb nogal vaak voor dat ik bij het terugschakelen denk dat ik van 3e naar 2e schakel (geen probleem normaal gezien), maar dat het eigenlijk van 2e naar 1e is. En bij het iets te bruusk van 2e naar 1e gaan wil mijn achterwiel wel eens blokkeren. Als het nat ligt en je gaat net een bocht in is dat niet zo aangenaam... Op zo'n momenten is zo een gear indicator wel handig denk ik.
 
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is eens iets anders dan aan mijn geitjes. :P


*O* Welkom deusjevoke *O*
eindelijk weer eens een aanmelding,
en van een dame nog ook,
1 ding is alvast je voordeel,
je nodigt ons indirect al uit voor een tas koffie,
nou... dat zien wij graag.....
prik maar eens een datum,
en hopelijk graag tot een volgende meeting en veel plezier hier op het belgen-topic
you're on the list :Y
 
vandaag kwam de postbode post brengen afkomstig van Rotaxmax en Evil kim,
nou heren..... jullie zijn helden :}
Ik maak het goed door jullie te trakteren op een portie caffeïne :9~ :9~

nogmaals thanks :W
 
Hey El Baelos,

ik heb net de nieuwsbrief van RAD ontvangen over de dag van de klant. Weet jij wat die kleine attentie is ? Is het de moeite om eens naar een RAD winkel te rijden of niet ?

Ik zou er niet speciaal voor naar een RAD-winkel rijden als je niets anders nodig hebt eerlijk gezegd... Het is namelijk een zakje helm/vizierreiniger...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan