[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag bij Hans van Wijk 2x 2 MFerts gespot.
full
 
vandaag rond half 3 bij winkelcentrum Schalkwijk, Haarlem.

Blauwe R1 met hele mooie seatpipes :9~

En een zwarte r6, allebei MF stickers :).

Ik stond ernaast, mn fiets te parkeren :P,

jullie waren net bezig met pak aandoen om weg te gaan.
 
Vanmiddag bij Hemo in Hekelingen Mick gespot!

De remmen zijn trouwens weer schoon! Trillen is nagenoeg weg... :]

Nu jouw trillingen nog weg :P

Veel plezier morgen nog bij de meeting!
 
gespot in Uithoorn...

*waar ? : op de rotonde richting de N201
*wat ? : groene zx10R 2004 model
*met wie? : tuono type nieuw, zwarte 636 kawa volgens mij en een honda shadow ace..
*Tijd ? : zo rond een uurtje of 14.20


:W :W :W :W :W :W :W :W
 
In amsterdam.. ringweg A10 afrit naar de A2 richting utrecht

gespot een antraciet met geel kleurige Fireblade (oud model) sorry dat ik wat hard doorreed maar die afrit is lekker om hard doorheen te knalle :P
 
Gespot in Hattem

Een zwarte SV650. Je kwam achter me staan bij het stoplicht net voor de IJssel, je ging me voorbij net na de haven...........

Volgens mij had je haast of een bank beroofd..... Ik had er 100 voor waar je 50 mocht en jij reed behoorlijk vlot van me af........ Misschien ben je ook niet zo gehecht aan je rijbewijs......
 
Gespot in Zwolle!! *O* *O*

Tijd: iets voor 16.00uur

Waar: Zwartewaterallee in Zwolle

Wat: 2 motoren een blauwe Yamaha r6/r1?? en een groene kawa, de kawa in iedergeval met sticker, ik stond bij het stoplicht om links af te slaan (Zwart/zilvergrijze suzuki gsxr srad)jullie gingen rechtdoor en kwamen mij tegemoet nog ff handje opgestoken..

oja, volgens mij beide met rugzak.


Groeten Sraddraaier
 
Laatst bewerkt:
GESPOT gisteren ( vrijdag 21 september) een zwart/zilverachtige R1 en een R6 met rode accenten, de R6 had de stikker achterop. Het was rond 20 over 7 's avonds. Ik kwam jullie tegen op de Quai Branly volgensmij, of daar in de buurt. In Parijs dus. Ik liep op de stoep, wilde nog zwaaien, maar zou geen nut gehad hebben...
 
Vanmiddag rond half 3 á 3uur heb ik als het goed is Curver gespot.
Was iig op de weg richting Haarlem en ik zag je nog net de Velsertunnel inrijden op het moment dat ik er uitkwam aan de andere kant :Y

:W
dat klopt wel ja, onderweg naar mijn werk, route Westzaan - Heemstede

Dank!
 
Gespot :)

Vanmiddag bij Oud-Loosdrecht; motor weet ik niet ("zwart" :+) maar je had een zwart/grijs/wit pak aan, en ditto helm. Ik reed achter je op een Yamaha XJ600, in een rode regenjas en een witte helm.
 
aprilla mille als het goed is

Afrit benelux
rond 14.15.

Verkeersregelaar voor de wielerronde, met de mf stikkert naast de nl stikkert.

Stond daar geweldig vast met de toet, wist niet dat die wielerronde door schiedam zou gaan :N

Door mij ook deze Aprilia RSV Mille gespot. Was Rood met Grijs. Als ik het goed gezien heb had, had de bestuurder een Zwarte shark helm op met een zwart visier.

Reed in een groep met oranje verkeersregelaars vestje rond. Tijdje achter/naast jullie gereden op A15 en A16 Als ik het goed heb. *D
 
Laatst bewerkt:
Gespot :)

Vanmiddag bij Oud-Loosdrecht; motor weet ik niet ("zwart" :+) maar je had een zwart/grijs/wit pak aan, en ditto helm. Ik reed achter je op een Yamaha XJ600, in een rode regenjas en een witte helm.

dat was nu natuurlijk een Hornet 600c. die was mat grijs maar dat vergeef ik je hoor *O*

btw hoe oud was die helm wel niet.... :?
 
dat was nu natuurlijk een Hornet 600c. die was mat grijs maar dat vergeef ik je hoor *O*

btw hoe oud was die helm wel niet.... :?

Een jaar of vijf onderhand (Arai glasfiber), dus ik moet komend jaar maar eens naar een andere gaan kijken. Ze zeggen dat glasfiber tot 10 jaar meegaat, maar Arai geeft zelf 5 jaar aan.
 
Gespot: een kawa zx6r eerste model..

Reed samen met een gsx600f? :? Weet ik niet zeker..

Tussen 15:30 en 16:00 bij de Naald in Apeldoorn..
We kwamen allebei van de jachtlaan af, ik ging richting noord, jij draaide met je maatje links de amersfoortse weg op (geluidje :9~ )

Ikzelf op een rode kawa zxr400 :Y
 
beetje vage spot in OMMEN bij de kruising net na die slingerweg vanaf de aldi bij de kruising. jullie gingen richting ommen en jullie wachte op ons wij sloege af in een rooie peugeot 206

een rode en een zwarte motor volgens mij was de zwarte een cbr uit pak em beet 1995
 
Net ook weer is 1 gespot *D

een Suzuki SV 650? of 1000
Kleur: blauw

stond bij de FoodStrip in Amsterdam Zuid-Oost geparkeerd bij de kentuky of burger king :)

Tijd: rond 18:55
 
Gespot! (me tweede in twee jaar :o _O- )

Blauwe Kawasaki ZX9R
kenteken: MH-**-86
Je reed net tankstation op, bollenstreek omgeving voorhout
tijd: rond 3 uur...d8 ik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan