Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
:]
vandaag mooie rit gemaakt samen met ouders,
toch paar foto'kes kunnen nemen.. batterijkes waren bijna plat :+
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
lol idd, mama'ke ging foto'ke trekken, maar fototoestel krijgt tegenwoordig rare kuren, vandaar.. achja dat ding heeft al veel meegemaakt :X

desalniettemin ne goeie foto zenne ;)

batterij bijna plat of nie, gefoefel met de camera of nie, we hebben alleszins weer sfeerbeelden hiero :-)
 
vandaag ook weesten rijden.
stukje van route de collines gedaan tot ik geen bordjes meer zag. dan maar gewoon wat baantjes genomen richting huis.
redelijk veel motoren gezien. behoorlijk veel verkeer ook. was hier in de streek blijkbaar van alles te doen. landbouwdagen, mountainbiketocht van safety jogger, grote fietstocht, fiertel.. gelukkig moesten we nergens naartoe dus was het kalmpjes aanschuiven overal :)
denk dat ik mij toch eens ergens in een club of zo gaan inschrijven want altijd alleen rijden is ook maar alleen...

grtz, harald
 
Mijn conditie is nog goed heb juist de halmbay, La redoute en de muur van huy opgerede en ik was nog eens nie buite ademn toen ik boven kwam *O* Da was vroeger anders en ik die dacht dat ik toen al een goede conditie had :+

of is omhoog fietsen vermoeiender dan met de moto?



wel heel veel irriterend verkeer... Rijde gewoon als gekke voor u in B|
 
zo, 2 weken en 2 dagen dak rij,
al 2760 km op de teller en dus wat ervaring rijker en heel wat mijlpalen verzet

beetje de uitschieters ;

schrikachtig begonnen aan het mosseltreffen maar hoe meer in de rit hoe meer vertrouwen in de motor, was zo raar om altijd maar overschot te hebben en weten dat de motor zoveel meer kan dan ik ooit zal kunnen

dubbele bocht (eerst rechts dan links) der middenin nen auto die over de volle lijn twee fietsers voorbijstak resultaat, spiegel tegen spiegel, wat schrik gehad, maar gelukkig heb ik van die makkelijke verzetbare spiegels dus geen duw tegen stuur gehad

onderuit gaan op het schoolterrein |( gladde steentjes en kort bochtje, nuja, geen schade, alleen gekrenkt ego

gisteren 560 km gereden met MTC Zedelgem de rit van Wuustwezel, verschrikkelijke pijn in mn knieen, khad nog een broek onder mn leren pak aan

vandaag men eerste tankslapper gehad
en 190 geklokt achter de pontiac van mn stiefvader


dusja :W
 
zo, 2 weken en 2 dagen dak rij,
al 2760 km op de teller en dus wat ervaring rijker en heel wat mijlpalen verzet

beetje de uitschieters ;

schrikachtig begonnen aan het mosseltreffen maar hoe meer in de rit hoe meer vertrouwen in de motor, was zo raar om altijd maar overschot te hebben en weten dat de motor zoveel meer kan dan ik ooit zal kunnen

dubbele bocht (eerst rechts dan links) der middenin nen auto die over de volle lijn twee fietsers voorbijstak resultaat, spiegel tegen spiegel, wat schrik gehad, maar gelukkig heb ik van die makkelijke verzetbare spiegels dus geen duw tegen stuur gehad

onderuit gaan op het schoolterrein |( gladde steentjes en kort bochtje, nuja, geen schade, alleen gekrenkt ego

gisteren 560 km gereden met MTC Zedelgem de rit van Wuustwezel, verschrikkelijke pijn in mn knieen, khad nog een broek onder mn leren pak aan

vandaag men eerste tankslapper gehad
en 190 geklokt achter de pontiac van mn stiefvader


dusja :W

Zijn altijd van die idioten op de weg die het nut van een rijvak niet kennen....
en dat je na 560km pijn hebt aan je knie is vrij normaal ;) na 500km denk ik dak overal pijn heb alleen mn haar voelk dan nog net nie *O*
 
Ik ben juist terug van mijn tweede grote rit. :]

Nadat al mijn papieren vrijdag eindelijk echtig en petechtig in orde waren ben ik de vrijdagavond nog tot het donker toerkes gaan doen rond Antwerpen, mijn motor wat gewoon worden. Bochtjes gaan nog wel langzaam en voorzichtig, al komt er elke keer vordering in en moest ik vandaag in een verkeerd ingeschatte bocht toch flink gas bijgeven en vrij scheef hangen en ja... een half uur daarna zat ik nog met een smile van hier tot in Tokyo en een hartslag van 220...
Zelfde gevoel toen ik hem op een lege weg even doortrok tot 140... Wat een verschil met een deusjevoo :)

Ik heb al wel ervaring met machtige koppels en buitenaardse PK's op vier wielen, maar dit is toch helemaal anders. Mijn Revere heeft wellicht maar specs waar velen lachend hun schouders voor ophalen maar ik vond het retevet! Ook in het verkeer heb ik nu en dan een beetje defensief gas moeten geven.

O.a. juist nadat ik met mijn pa een terraske was gaan doen en hij zei dat hij dat motorgedoe maar gevaarlijk vond. Daarna stond hij mij na te zwaaien toen draaide er ineens een oud peeke onaangekondigd de weg op en moest ik luid brullend gas bijgevend die Nissan ontwijken. Hahahaha ik denk dat mijn pa een hartaanval heeft gekregen. Terwijl hij toch wat gewend moet zijn van mij ;) .

Op het einde de Ring van Antwerpen op gedoken, maar wel continue dichtwaaiende spiegels... WOW. Toch ineens veel wind, zo met 100-120 naast en achter kamions... Is het heel erg seutig als ge een windschermke monteert? *D
 
Oh ja en ook na een uur of drie doen mijn rug en pols redelijk pijn... Ik grijp het gas nog iets te hard vast, dus krampjes. Ik zag trouwens vandaag de hele tijd motorrijders die blijkbaar al heeeeeel lang van het mooie weer aan het genieten waren, ik heb de nodige strek- en rekoefeningen gezien!
 
Oh ja en ook na een uur of drie doen mijn rug en pols redelijk pijn... Ik grijp het gas nog iets te hard vast, dus krampjes. Ik zag trouwens vandaag de hele tijd motorrijders die blijkbaar al heeeeeel lang van het mooie weer aan het genieten waren, ik heb de nodige strek- en rekoefeningen gezien!
dat komt wel goed meid,
had daar in begin ook allemaal last van.. maar hoe meer ervaring je opdoet hoe beter het allemaal wil gaan.. :Y
 
:( :( :( Vanaf vandaag behoor ik helaas bij diegenen die reeds met moto gevallen zijn.
Met 5 kameraden deelgenomen aan tourrit MTL (Leuven). Mooie rondrit met vrolijke bende
en enkele leuke stops (terrasjes). Alles verlopen zonder incidenten tot bibi bij het naar huis
rijden op een T-kruispunt het zo nodig vond nog op te zetten voor een traag aankomende wagen die voorrang had op ons. Kameraad juist voor mij dacht er anders over en stopte.
Had dit totaal nie verwacht en nie gezien |( |( en kon alleen nog maar moto opzij smijten om niet achter op hem te rijden. Helaas een hoge borduur waar ik schuin opbots met gevolg
voorwiel weg en machien nie meer kunnen houden. Heb gelukkig weinig schade want mijn rechter been en uitlaat hebben blijkbaar praktisch alles opgevangen. Ik had veel erger verwacht en ben dus eigenlijk zeer gelukkig bij een dom ongeluk. Moraal van het verhaal, weer iets te hevig geweest en weer iets bijgeleerd.
 
en ja ik heb ook een rit gedaan :9
Naar de panne nog wel , ik dacht daar aangekomen om ff te tanken , liet de batterij het toch wel afweten , stond dus in panne in de Panne . Gelukkig zijn de meeste straten daar onder een hoek van 45° *D Dus maar naar boven geduwd en laten naar beneden bollen in zen tweede . Toevallig passeerd daar net een combie die die gek zonder helm op zen moto ( mijn conditie is tegenover de rest hier blijkbaar niks waard , stond in het schuim en het zweet van die naar boven te duwen B| ) gespot hadden . Met wat geluk begrepen ze het en was het goed voor 1 keer en zijn we zonder stoppen terug naar huis getuft :]
 
Zo'n ding DUWEN? BERGOP????
pffffff... :N

Ik krijg hem al amper uit mijn gang de stoep op geduwd als ik erop zit. Ik heb vrij hoge steuntjes dus geen zin mijn zadel te verlagen, terwijl ik mijn voeten (klein meiske) wel maar juist op de grond krijg om dat ding een beetje naar voor en achter te duwen. Ernaast lopen is ook al een hele trial, wordt nog lachen op het examen :?

Kan je op de VTB/VAB een extensie motor vragen? En wakosta?
Mijn vriend is Nederlander, die betaalt ANWB lidmaatschap op hémzelf, ongeacht waarmee hij rijdt wordt hij geholpen. Hier is dat op nummerplaat telkens 80 euro voor Benelux wegenhulp. Mijn vriend betaalt 80 euro voor zijn Internationale (!) wegenhulp. Verzekeringen in holland zijn ook al goedkoper... maar rijles veel duurder. Geen L. Tja... Het beste van twee werelden zou beter zijn ;)
 
En die andere dingen die je zegt zijn exact de redenen waarom ik de japanners erg stomme oppervlakkige karakterloze machienes vind |( (de supersports dan alleszins) en hen kopers zijn dat soms idd ook omdat ze elk jaar de "snelste/lichtste willen hebben" ik hecht niet veel waarde aan een paar cijfertjes op papier voor mij teld het hoe het rijd in de praktijk en ik moet er een beetje "verliefd" op zijn want motorrijden is voor mij een passie en vind die jappen maar heel erg weing "passie" hebben hoor laatste jaren '(
commerciëlen brol B| :+
(nu krijg ik weer den helft van dit topic op mijn nek)
:P

Vind de Jappen juist erg lekker, hebde gij de nieuwen R1 al eens tegoei bekeken :P })
Als koper van zone Jap ben ik heel fier op mijn machien (R6), en wil ik nog maar één trapje hoger. Nie om de snelste te hebben maar omdak er stapel verliefd op ben.
Dus nie iedereen over dezelfde kam scheren hé Dafalganhooligan.

Voor de rest even goei vrienden (er moest toch minstens éné Japlover reageren) ;)
 
Zo'n ding DUWEN? BERGOP????
pffffff... :N

Ik krijg hem al amper uit mijn gang de stoep op geduwd als ik erop zit. Ik heb vrij hoge steuntjes dus geen zin mijn zadel te verlagen, terwijl ik mijn voeten (klein meiske) wel maar juist op de grond krijg om dat ding een beetje naar voor en achter te duwen. Ernaast lopen is ook al een hele trial, wordt nog lachen op het examen :?
ik ken die situatie..
om hem achteruit te duwen moet ik ook soms afstappen :X hangt ervanaf hoe ik sta,
en als ik hem ernaast moet duwen leg ik hem tegen mij dan ben ik zeker dat hij ni weg kan :+
 
Laatst bewerkt:
Vind de Jappen juist erg lekker, hebde gij de nieuwen R1 al eens tegoei bekeken :P })
Als koper van zone Jap ben ik heel fier op mijn machien (R6), en wil ik nog maar één trapje hoger. Nie om de snelste te hebben maar omdak er stapel verliefd op ben.
Dus nie iedereen over dezelfde kam scheren hé Dafalganhooligan.

Voor de rest even goei vrienden (er moest toch minstens éné Japlover reageren) ;)
idd ze zijn wel :9~
maar das ieder zijn smaak he :Y
 
Laatst bewerkt:
:( :( :( Vanaf vandaag behoor ik helaas bij diegenen die reeds met moto gevallen zijn.
Met 5 kameraden deelgenomen aan tourrit MTL (Leuven). Mooie rondrit met vrolijke bende
en enkele leuke stops (terrasjes). Alles verlopen zonder incidenten tot bibi bij het naar huis
rijden op een T-kruispunt het zo nodig vond nog op te zetten voor een traag aankomende wagen die voorrang had op ons. Kameraad juist voor mij dacht er anders over en stopte.
Had dit totaal nie verwacht en nie gezien |( |( en kon alleen nog maar moto opzij smijten om niet achter op hem te rijden. Helaas een hoge borduur waar ik schuin opbots met gevolg
voorwiel weg en machien nie meer kunnen houden. Heb gelukkig weinig schade want mijn rechter been en uitlaat hebben blijkbaar praktisch alles opgevangen. Ik had veel erger verwacht en ben dus eigenlijk zeer gelukkig bij een dom ongeluk. Moraal van het verhaal, weer iets te hevig geweest en weer iets bijgeleerd.


Pff, that sucks man, gelukkig niet al te veel schade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan