Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet er nog iemand een paddock stand te koop voor een standaard (tweezijdige) achterbrug?
de bok moet er toch echt eens onderuit :r
dan kan er een puntbak onder *D
die ik dan nog wel even moet aanschaffen ;)
zodra ik weer geld heb dan he :(

Trouwens, ben ook nog steeds op zoek naar het volgende acherkantje, tweedehands dan
http://www.italo-shop.com/images/product_images/info_images/1920_0.jpg
Iemand een idee?

Marc, tweedehands bokkies worden regelmatig aangeboden, gewoon ff in de gaten houden dus, dat kontje................... :r :r ziet er toch niet uit man, zet de zaag in dat ding en kort die kont een stuk in, niet van dat angstige gedoe zeg ;) , ik wil m'n haakse spijper er ook wel ff voor je op zetten hoor }) twee minuten en jij bent een kort kontje rijker :Y
 
Marc, tweedehands bokkies worden regelmatig aangeboden, gewoon ff in de gaten houden dus, dat kontje................... :r :r ziet er toch niet uit man, zet de zaag in dat ding en kort die kont een stuk in, niet van dat angstige gedoe zeg ;) , ik wil m'n haakse spijper er ook wel ff voor je op zetten hoor }) twee minuten en jij bent een kort kontje rijker :Y

Die longonsteking is zeker in één keer over. Je hebt weer babbels van 10 _O-



p.s. niemand een gele beemer op de foto gezet :N
 
Laatst bewerkt:
zij er iemand speed triple 8-) en geel O-)
full
 
@Michael: waar ben je gebleven man, heb je niet meer gezien de rest van de dag :?
Ed en ik rijden natuurlijk op die slakken van een M620, daardoor konden we de "grote" jongens niet bij houden -O-
Afslag gemist en we wisten allebei niet waar het precies was...zijn toen maar weer richting huis gegaan O-)
 
Ed en ik rijden natuurlijk op die slakken van een M620, daardoor konden we de "grote" jongens niet bij houden -O-
Afslag gemist en we wisten allebei niet waar het precies was...zijn toen maar weer richting huis gegaan O-)

Owh, da's jammer dan.
Was dat in de buurt van Adam op de snelweg dat het mis ging.
 
Owh, da's jammer dan.
Was dat in de buurt van Adam op de snelweg dat het mis ging.
Beetje medeleven graag met de kleine jongens O-) O-)
Klopt, jullie kregen daar wat haast, en daardoor zagen wij telaat dat we de afslag haddden moeten nemen.
Nu ik de tijden zie hoe laat jullie zo,n beetje thuis waren, had het voor mij toch niet echt de moeite geweest om in Hoorn teblijven, moest namelijk om 16:00 uur weer thuis zijn, omdat Marian dan naar haar werk moest.
Al met al was het toch een leuk ritje :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Marc volgens mij zijn wij jouw in Leiden op de Lammenschansweg bij de benzinepomp al kwijt geraakt.
 
Laatst bewerkt:
zal wel o benen hebben maar zijn er meschien meer die hun teenen aan de grond rijden op een s2r
ik schrik me eigen iedere keer de .....
 
zal wel o benen hebben maar zijn er meschien meer die hun teenen aan de grond rijden op een s2r
ik schrik me eigen iedere keer de .....

Heb ik ook wel eens last van. Komt omdat je je voeten te ver naar voren op de stepjes hebt.
Bij het betere bochtenwerk moet je dan eerst ff nadenken dat je je voeten wat hoger op de stepjes zet. Meer op je tenen dan.

Heeft verder niets met o-benen te maken :N
 
F1tje heeft een site gespot daar staat ook de geschiedenis van het
monster op met pantahblokken.

www.pantah.eu

misschien vind iemand hier het wel interresant.
 
Heb ik ook wel eens last van. Komt omdat je je voeten te ver naar voren op de stepjes hebt.
Bij het betere bochtenwerk moet je dan eerst ff nadenken dat je je voeten wat hoger op de stepjes zet. Meer op je tenen dan.

Heeft verder niets met o-benen te maken :N

maar als ik meer naar achter zit dus met mijn teenen op de steppjes zit ik met mijn hiel tegen de uitlaat ga het in ieder geval nog een keer proberen bedankt

en waneer is de house warming party :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan