Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
der zal wel eens iemand op reageren _O-


bwa... k snap het wel zenne... internet is praktisch als een gsm geworden... iedereen verwacht ervan dat er altijd aan de andere kant van de "lijn"/"scherm"/"whatever" iemand ten allen tijde beschikbaar is voor een directe (in tijd) bevrediging van een of andere behoefte (hier dus errrm een behoefte om gehoord te worden... of beter "gelezen")...

en waarom kwamen mensen weer op een forum? ah juist ja om directe confrontatie zoals bij een chat uit de weg te gaan zodat men eerst vijf keer kan nadenken (of ook weer niet zoals ik op dit momen) voor er een reactie geplaatst wordt...

sigh, voila, da lucht alweer op, een frustratie weggezeikt met nonsens op dit forum te gooien, hehe. en waar ging het ook al weer over? haja... vergrijzing... of nee... co2... of nee... gewoon gezellig :] want dat was wel weer mooi meegenomen vandaag, hehe.

soit. <!-- end of rant -->
 
nou motormannen,

vandaag mijn eerste ervaring op een Buell (het is geen Lighting geworden, maar een X1)
vormgeving was een beetje summier, kort, klein stuurkuipje,
ik dacht.... vind ik dit wel iets???
Toen startte ik hem, leek wel of de wereld begon te trillen, wat een vibratie,
eerste stuk een beetje rustig om de motor te kennen,
daarna eens flink aan het gas en de remmen gehangen.....
deze buell heeft een korte acceleratie en slechts 5 versnellingen.....
omdat ik een 4 cilinder gewend ben is dit toch wel even anders,
maar het voorwiel wil bij het optrekken wel zeker omhoog, zelf bij doorschakelen naar zijn 2,
en dat geluid..... eerlijk gezegd zal ik er niet aan wennen,
wat een klereherrie,
ik raad jullie ook aan om allemaal oordopjes in te doen als we de rit van Monsterman rijden :Y
Verder leuke stuurweggetjes gedaan,
en sorry hoor El Bealos.... toch nog een knietje op de grond,
maar deze zit niet echt lekker om dit te doen,
hele korte voetsteuntjes....
en wat nog erger is....
er zit geen schakelaar op de jiffy |(
Wat echt wel jammer is dat het rode gebied van de toerentellen al begint met 7000 toeren,
dus vrij pittig schakelen
[afbeelding]



maar .... ... istie goed dan? loooool
 
Ik ga de inschrijvingen voor mijn Koffie/spaghettimeeting moeten stilleggen. Ik blijf geen stoelen en bestek genoeg hebben om jullie allemaal te kunnen plaatsen. Als het goed weer moest zijn kunnen we allemaal buiten gaan zitten maar als het regent moet ik zien dat ik jullie binnen kwijt geraak.

Ik stel voor dat ik jullie om 11.30 uur kom afhalen aan de afrit 22 (Herentals/Olen) van de E313. Als je die afrit afkomt (komende van Antwerpen) dan heb je langs de linkse kant een tankstation, daar is parkeerplaats genoeg. Het is dan nog 8km tot bij mij thuis.
Omstreeks 12.00 uur zet ik de pasta op het vuur, we eten en Katoh doet daarna de afwas.
Rond 14.00 uur vertrekken we dan voor een rondrit die ongeveen 2 uur gaat duren. Halverwege houden we een pauze aan de www.pannenkoekenbootdendiel.be en op het einde passeren we nog "de Lekdreef" in Averbode (dit is niet de naam van de hoerenbuurt van Averbode) en dan is het nog zo'n 10 km tot thuis.




Gezellig vertoeven voor een KOFFIE en een hapje.

Keuze uit meer dan 260 TWEE HONDERD ZESTIG! verschillende pannenkoeken en andere lekkernijen zoals:

o (H)eerlijke verse soepen uit onze kombuis
o Appelgebak
o buitenwippers
o Croque 's (Tosti'sdus ook voor nederlanders :P )
o Wafels
o IJs Coups

Bijzonderheden:

Toegankelijk voor goldwingbestuurdersrolstoelen. Invalidentoilet en invalidenliftmet achteruit!.
Een beneden- en bovendek met 150 zitplaatsen en er is ruime motorstuntplezierparkeergelegenheid.


al bij al ziet dat er wel gezellig uit :)
 
ik zal hem morgen of zondag nog eens stevig onder handen nemen, maar mis toch de acceleratie zoals die van mijn blade

waarschijnlijk... maar wordt hem eerst even gewoon en de fun van een naked zit em in zen naakdheid en zen hoger fungehalte aan lagere snelheden ;) 200 is bijna zoals 300 met een sportmachientje ;)
 
heb deze link hier voor jullie geplaatst..... het is de Fireblade 2008
ik vind het niet echt wat ik verwacht had :N
Die neus is een beetje :r
 
hey allemaal,

ik had reeds gevraagd of ik mezelf hierbij kon zetten in de lijst maar bleek dat je een foto nodig hebt.
heb ff een klein fotoalbum aangemaakt en online gezet indien dat ook ok is.

http://users.skynet.be/kensymons/kawa/index.html (kawaz750 / juli 2007)

naam: Ken
nick: sisco
land: België
locatie: Antwerpen - Kontich
motor: Kawasaki - Z750 2004 (zwart)

momenteel is reeds hetvolgende gebeurt:
- zwarte voetsteuntjes
- duoseat cover
- barend spiegels
- leovinci uitlaat (gp style)
- gp style velg strips

nog te komen aanpassingen:
- alle onderdelen zwart spuiten (die momenteel bruin of rood zijn)
- rizoma rem en koppelings hendels (zwart, 2vingers)
- ophanging voor de uitlaat maken zodat ik die achterste steuntjes kan weghalen. (indien er hier handige harry's zitten die mij daarbij kunnen helpen????)
- en nog enkele dingen waar ik aan twijfel of ik er zoveel geld ga insteken maar dat is dan de vering voor en achter.

mvg ken (aka sisco) ;)
 
Laatst bewerkt:
hey allemaal,

ik had reeds gevraagd of ik mezelf hierbij kon zetten in de lijst maar bleek dat je een foto nodig hebt.
heb ff een klein fotoalbum aangemaakt en online gezet indien dat ook ok is.

http://users.skynet.be/kensymons/kawa/index.html (kawaz750 / juli 2007)

naam: Ken
nick: sisco
land: België
locatie: Antwerpen - Kontich
motor: Kawasaki - Z750 2004 (zwart)

momenteel is reeds hetvolgende gebeurt:
- zwarte voetsteuntjes
- duosit cover
- spiegels op het stuur
- leovinci uitlaat (gp style)

nog te komen aanpassingen:
- alle onderdelen zwart spuiten (die momenteel bruin of rood zijn)
- rizoma rem en koppelings hendels (zwart, 2vingers)
- ophanging voor de uitlaat maken zodat ik die achterste steuntjes kan weghalen. (indien er hier handige harry's zitten die mij daarbij kunnen helpen????)
- en nog enkele dingen waar ik aan twijfel of ik er zoveel geld ga insteken maar dat is dan de vering voor en achter.

mvg ken (aka sisco) ;)


hmmm.... vering voor en achter, als die nie goed zit had ik die van in het begin al vervangen... vering, remmen, kws, daar hoeft niet te veel op bespaard worden ;) draagt bij aan vertrouwen, veiligheid (en niet enkel een gevoel) en... more fun })
 
hey allemaal,

ik had reeds gevraagd of ik mezelf hierbij kon zetten in de lijst maar bleek dat je een foto nodig hebt.
heb ff een klein fotoalbum aangemaakt en online gezet indien dat ook ok is.

http://users.skynet.be/kensymons/kawa/index.html (kawaz750 / juli 2007)

naam: Ken
nick: sisco
land: België
locatie: Antwerpen - Kontich
motor: Kawasaki - Z750 2004 (zwart)

momenteel is reeds hetvolgende gebeurt:
- zwarte voetsteuntjes
- duosit cover
- spiegels op het stuur
- leovinci uitlaat (gp style)

nog te komen aanpassingen:
- alle onderdelen zwart spuiten (die momenteel bruin of rood zijn)
- rizoma rem en koppelings hendels (zwart, 2vingers)
- ophanging voor de uitlaat maken zodat ik die achterste steuntjes kan weghalen. (indien er hier handige harry's zitten die mij daarbij kunnen helpen????)
- en nog enkele dingen waar ik aan twijfel of ik er zoveel geld ga insteken maar dat is dan de vering voor en achter.

mvg ken (aka sisco) ;)

dsc_3210.jpg


*O* *O* *O* Welkom Sisco*O* *O* *O*
Wat een nette voorstelling ,
zo zou iedereen het moeten doen,
en je hebt gelijk hoor om je hier aan te melden...
Antwerpen is goed vertegenwoordigd de laatste tijd.
Hopelijk zien we veel (on)zinnige posts van je hier :W
you're on the list :Y
 
Laatst bewerkt:
hmmm.... vering voor en achter, als die nie goed zit had ik die van in het begin al vervangen... vering, remmen, kws, daar hoeft niet te veel op bespaard worden ;) draagt bij aan vertrouwen, veiligheid (en niet enkel een gevoel) en... more fun })

die vering is zeker niet slecht hoor. maar een meer progressieve vering (harder) is zeker welkom voor sportief rijgedrag.. vandaar dat ik dat in de toekomst mss zou veranderen ;)

greetz
 
sheldon allemaal heel leuk dat je die foto daar zet maareeuuuhm pak je net de mottigste foto eruit ;) neem dan een van men latere updates zoals ie nu staat of van de fotoshoot fzo :p
 
sheldon allemaal heel leuk dat je die foto daar zet maareeuuuhm pak je net de mottigste foto eruit ;) neem dan een van men latere updates zoals ie nu staat of van de fotoshoot fzo :p

5 min. op het Belgentopic, en je bezorgt me nu al werk |(



:+

ik heb deze maar genomen, vind ik persoonlijk de mooiste
dsc_3659.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb deze link hier voor jullie geplaatst..... het is de Fireblade 2008
ik vind het niet echt wat ik verwacht had :N
Die neus is een beetje :r

Bwa, je zou haar in het echt moeten zien.
Straalt wel iets uit, neus lijkt inderdaad wat raar op foto maarja, vond mn hornet op foto ook niet zo knap.
Nieuwe strategie van Honda, je laten denken van : wat is dat nu weer en dan wil je dat in het echt zien en dan denk je van : ja doe mij maar toch eentje :P
 
Ik vind die nieuwe blade wel iets hebben, eindelijk die scherpe kopkuip een beetje afgerond, als ze ze niet kwijtraken mogen ze zeker en vast ééntje afzetten in mijn garage!!!!!
 
Ik vind die nieuwe blade wel iets hebben, eindelijk die scherpe kopkuip een beetje afgerond, als ze ze niet kwijtraken mogen ze zeker en vast ééntje afzetten in mijn garage!!!!!


Serieuze kortingen op de oude blade !
CBR1000RR 7
Fireblade Tricolor
€ 11.990

CBR1000RR 7
Fireblade Repsol
€ 12.490

CBR1000RR 6
Fireblade
€ 11.490

Mooie prijzen ! Spijtig dat ik nog maar net een nieuwe heb :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan