De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

poikie

MF veteraan
5 feb 2005
43.546
0
Amsterdam/Hilversum
De pleuris, zonder de dagen vrij van MF hadden we binnen de 10 dagen aan de 2500 posts gezeten. Nu hebben we er 11 dagen over gedaan. Stelletje gekken!
Beruchte MF Hooligans van het Gooi:

- MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure
beemer2smallgp5.jpg

- Sp1ke....Honda VTR 1000 SP1
full

- arch-enemy....Honda CBR 600F
- Diddle....Honda CBR 600F
full

- Michel27.... Op zoek naar een nieuwe liefde
- Low Profile....Yamaha R6
full

- DaSuperGrover ....Honda VFR 750 FS '95
- alexed9....Yamaha YZF 750R
zwart2.jpg

- Motomuzzi.... BMW F650GS
wendy.jpg

- Ruff Ryder....suzuki hayabusa
full

- Jantah .... Ducati Multistrada 1000DS + Ducati 650 SL + anderhalve XT500
full

full

- poikie .... Yamaha YZF600 Thundercat
600,mfmm07-2-0488.jpg

- Xiddy .... Kawasaki ZXR 400
- BobCC .... Suzuki GS500E
full

- Xtra .... Yamaha YZF R1
grotefotoykqy8f4smd5.jpg

grotefotohwcnxncjgesnedwg6.jpg

- MeR1in .... Yamaha YZF R1
- frisco .... Triumph speed triple + Honda CB 1
full

- H4D3S .... Suzuki gsxr 750 srad
full

- Vodkat .... Honda VFR 400r NC 30
full

IMG_4028.jpg

- Idon .... Suzuki GSX-R400 SP2
15.jpg

- Badoe .... Honda GL 1000
full

- Marco996S .... Ducati 996s
full

- Richard Br. .... Kawasaki ZXR 750
motorpak7zw.jpg

- el-pappie .... Buell XB12s
My_buell_2.jpg

My_buell_1.jpg

- fitrefo .... Honda Hornet
full

- Yuri .... Honda CR 250
full

- RR'tje .... Honda CBR 900 RR Fireblade
full

- Just Chantal .... Kawasaki zxr 400
- Top Shotta .... Suzuki gsx-r 600
2004508142368045515_rs.jpg

- Motorgek! .... Rijbewijsloos + Suzuki GS 500
IMG_0321.jpg

- Speedyco .... Kawasaki GPX 600 r
img_6509.jpg

- markiemannetje .... Suzuki gsxr 600
full

- Nocer .... Honda CBR600F
img_5420.jpg

Little_Bear .... Honda VF1100 Sabre
Little_Bear.jpg

- Nunzio .... Suzuki GSXR 600
full

TurboTanya(TT) .... Kawasaki GPZ 600
motor2-2.jpg

motor1-2.jpg

Mariecke .... Suzuki GSF Bandit S 650cc
GetAttachment2.jpg
GetAttachment.jpg

Danielle motorbitchy .... Yamaha YZF r6
full

full

McGreen .... Suzuki GSX-R 750
veluwe.JPG

Chiel87 .... Honda Hornet
full

Silkroad .... Vmax, CB650SC en CB450SC
silkroad.jpg

phoentje .... Yamaha R6
IMG_3469.JPG

S4R .... Ducati Monster
s4r72.jpg

L3MMING .... Kawasaki ZXR 750
dscf0001wc6.jpg

TurboAnne .... nog even wachten ;)
full

Daatz .... Motorrijbewijsloos
D.jpg

Noppie'74 .... KTM
full


En tsjah... wederom veel plezier *O*
 
Laatst bewerkt:
Om mijn avontuur vandaag af te maken:
Ik rijd dus met mijn mamsie (nouja zij reed natuurlijk) langs van de heiden tuning Amersfoort om die veertjes langs te halen. Kom ik daar, hebben ze die veertjes niet B| En aan de telefoon tegen Zot gezegd: Ja die hebben we wel. Zegt ie: Euh... ja ik dacht dat wel ze wel hadden B|

Ik door naar Zot met een kleiner en een groter veertje, maar die pasten niet. Nu heeft Zot de veertjes besteld, en halverwege volgende week komen die binnen. Kon toen kiezen, motor meenemen en volgende week weer terug brengen voor de begrenzing, of laten staan. Heb voor het laatste gekozen want anders kost het weer een uur extra werk, en heb nou niet bepaald centjes teveel -O-
 
Om mijn avontuur vandaag af te maken:
Ik rijd dus met mijn mamsie (nouja zij reed natuurlijk) langs van de heiden tuning Amersfoort om die veertjes langs te halen. Kom ik daar, hebben ze die veertjes niet B| En aan de telefoon tegen Zot gezegd: Ja die hebben we wel. Zegt ie: Euh... ja ik dacht dat wel ze wel hadden B|

Ik door naar Zot met een kleiner en een groter veertje, maar die pasten niet. Nu heeft Zot de veertjes besteld, en halverwege volgende week komen die binnen. Kon toen kiezen, motor meenemen en volgende week weer terug brengen voor de begrenzing, of laten staan. Heb voor het laatste gekozen want anders kost het weer een uur extra werk, en heb nou niet bepaald centjes teveel -O-

Balen, ik weet hoe je je voelt ;)

verplicht thee drinken met moeders? ;)

Nee verplichte ubersaaie presentatie... leve het wifi :+
 
Om mijn avontuur vandaag af te maken:
Ik rijd dus met mijn mamsie (nouja zij reed natuurlijk) langs van de heiden tuning Amersfoort om die veertjes langs te halen. Kom ik daar, hebben ze die veertjes niet B| En aan de telefoon tegen Zot gezegd: Ja die hebben we wel. Zegt ie: Euh... ja ik dacht dat wel ze wel hadden B|

Ik door naar Zot met een kleiner en een groter veertje, maar die pasten niet. Nu heeft Zot de veertjes besteld, en halverwege volgende week komen die binnen. Kon toen kiezen, motor meenemen en volgende week weer terug brengen voor de begrenzing, of laten staan. Heb voor het laatste gekozen want anders kost het weer een uur extra werk, en heb nou niet bepaald centjes teveel -O-

-O-
Balen voor nu maar straks heb je tenminste weer een goed lopende motor *O*
 
Hee poik!

Ff over de OP. Ik zie een aantal namen met bijbehorende foto's die ik sinds mijn deelname nog nooit voorbij heb zien komen. Zoals: Badoe,Marco996S, Richard br, El-pappie, Nunzio en Silkroad... Enig id hoe actief deze relschoppers nog zijn? Willen we wederom de records breken zijn een paar actieve leden erbij natuurlijk altijd welkom, toch? Posteh heren!!!
 
Hee poik!

Ff over de OP. Ik zie een aantal namen met bijbehorende foto's die ik sinds mijn deelname nog nooit voorbij heb zien komen. Zoals: Badoe,Marco996S, Richard br, El-pappie, Nunzio en Silkroad... Enig id hoe actief deze relschoppers nog zijn? Willen we wederom de records breken zijn een paar actieve leden erbij natuurlijk altijd welkom, toch? Posteh heren!!!
Geen flauw idee hoe actief deze nog zijn, maar die heb ik ook al geruime tijd niet gezien :N
Denk inderdaad dat deze net zo goed uit de OP kunnen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan