kawasaki of honda

Status
Niet open voor verdere reacties.

maiko

Rookie
17 sep 2007
18
0
ik wil een motor gaan kopen,

ik heb mijn oog laten vallen op een kawasaki 550 ltd 1986 of een honda magna v30 1986,

gelijkwaardig in algehele toestand,

wat is de beste keus,

graag goede tips,

mvg Maiko
 
ik heb wel een leuke keuze.

550,- euro, een hele goede en betrouwbare motor, enig minpuntje is dat de voorband vervangen dient te worden, maar daar is de prijs ook zeker naar, aleen aan verbouw onderdelen zit er al voor 300 in.

chroom werk is zo goed als perfect, (geen minpunten) lak is niet lelijk maar ook niet smetteloos. nogmaals, ook daar is de prijs naar.

technish helemaal in orde, en ik krijg er veel positieve reacties over, kawaltd 454 is trouwens een hele mooie motor om veel km's mee te maken (mijlen in dit geval want het is een amerikaan)

Mijn email is gewoon_coentje@hotmail.com

Mvg Coen Janssen

full
 
Maiko, hoeveel keer herhaalt gij die vragen?
Dr. Bral uit Meppel die weet best raad. Indien U echter een reeds gestelde vraag herhaalt zal hij U elimineren op zijn Drents.
Zijn woorden: "zak oe die dikke vieze bek es eem dichthouw'n mien jonge, ie hebt mij de bek net wat te wies"
 
wat ben jij toch weer een ongelofelijke zielige eikel Ultralul, een beetje lopen te zeiken over iemand die jaren geleden al is verbannen van dit forum,
 

Cooper , reeds een mooie aardige sportfiets MET CARDAN voor uw "vriendin" gevonden?
Bende sjacheraars. Betreffende die Dr. die hangt hier nog rond, voor de zoveelste keer met een nepprofiel.
@TS; kies de kawa, beneden de 10,000 km eventueel wel betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad!

En een beetje slap om dan iemand te citeren die er niets op terug kan zeggen.

(Misschien moeten we eens een mooie toertocht door Belgie uitzetten, Heb gehoord dat het rond Wommelgem en Evergem mooi rijden is)
 
Laatst bewerkt:
Hey ultra; tyfusbelg, heb jij geen leven ofzo? Hier een grote bek, lekker annoniem, maar thuis heeft de vrouw de broek aan en knik je zeker ja en amen. Vroeger alleen in de zandbak gespeeld, geen rood fietsje gehad ofzo?
Ik kan me haast niet voorstellen dat je jezelf mag, anderen lijken het iig niet te doen. Heb je echt zo'n plaat voor je kop of ben je te dom ofzo??
Beetje mensen de les lezen, andermans naam gebruiken terwijl deze geen weerwoord kan (of wil!) geven. Laffe hond!!!

Yep, ik lees hier normaal alleen mee maar kan op een gegeven moment m'n bek echt niet houden, helemaal niet bij dit soort grafbakken...
 
Via zijn nepprofiel is ie toch aan het woord?
PEPE, zou jij STAPPEN ondernemen? aanzetten tot foute beslissingen? Leuke bende hier, vechtjassen, sjacheraars.
@ TS : kawa gekocht?


PEPE, zou jij STAPPEN ondernemen? aanzetten tot foute beslissingen? Leuke bende hier, vechtjassen, sjacheraars.


Toch wel heel erg laag Ultra.Heb jij ueberhaubt enig gevoel in je donder? :r
 
Laatst bewerkt:
jammer zo'n draadje ... lang leve de sjacheraars! ;)

ultra is ronduit onbeschoft (understatement) .. als ie ooit een duwtje .. nee, dat wens je niemand. Kan een mod daar niet wat aan doen? Is iemand zo kwetsen (voor zover dat lukt bij P. dan) niet net zo erg als racist zijn?


Ennieweee: @TS.... zonder enige kennis van zaken:
kzou persoonlijk een ltd nemen omdat me die beter verschopbaar lijkt... of wou je 't standaard houden?
Verder moet ik niets weten van een radiateur voor je blok terwijl bij de ltd gewoon leuke 4-in-2 bochtjes voor uit het blok komen.

http://www.marktplaats.nl/index.php...aMhzEvQ7R8%2BczGJ%2FTj%2BABNmXH8%3D&fta_ind=3


Maar w'rom een 550? Want zo te zien niet zo courant dus weinig onderdelen te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Via zijn nepprofiel is ie toch aan het woord?
PEPE, zou jij STAPPEN ondernemen? aanzetten tot foute beslissingen? Leuke bende hier, vechtjassen, sjacheraars.
@ TS : kawa gekocht?

Ultra, ik vind jou een Klootzak!!!
We zijn nooit vrienden geweest en zullen het ook nooit worden, maar zo'n uitspraak vind ik beneden alle nivo, wil me best tot jouw nivo verlagen, LULLO!!!
Hoe haal je het in je duffe hersens om zo'n opmerking te maken???
 
Jongens maak je niet druk. Ik ben zelfs zonder poten groter en meer mans als die Belse luis!

En dat weet tie ook wel.
 
-O- waarom dit topic zo verzieken... Ik snap niet, wat die jongen je verkeerd heeft gedaan, Ultra, om op zo een wijze te reageren. Ook ik lees je posts terwijl ik met gekromde tenen je posts negeer....

Ik snap best, dat mensen steeds aggressiever naar je reageren...

@ TS: ik heb echt geen adviezen voor je. Maar ga eens rijden op beide motoren en kijk wat jij het fijnste vindt.
 
PEPE, zou jij STAPPEN ondernemen?

OK, lulletje Roosenwater, nu ga je te ver.

Of je biedt Pepe je excuus aan, óf we gaan er nu toch echt wat aan doen. En geloof me, België is echt niet zo ver weg dat je dit soort dingen ongestraft kan doen.
 
Laatst bewerkt:
tenk joe

gaan we nu dan tips spuien voor maiko?

tip 6: ... een Magna kan altijd later nog
 
ik wil een motor gaan kopen,

ik heb mijn oog laten vallen op een kawasaki 550 ltd 1986 of een honda magna v30 1986,

gelijkwaardig in algehele toestand,

wat is de beste keus,

graag goede tips,

mvg Maiko

Beter begin je een nieuw topic.....helaas..dit topic is genoeg overschaduwd en gaat nergens meer toe leiden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan