De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
;)
Maar gisteren zat je een beetje slap te ouwehoeren op msn terwijl je er ook aan had kunnen werken. En nu zit je toch ook telkens MF te F5-en _O-
:+
Ja wie gaat er nou op maandag werken aan een verslag dat vrijdag pas af hoeft :+ Nu kan het nog, verslag moet in 2 dagen wel te maken zijn. Denk dat dat steeds moeilijker gaat worden ;)

En tsjah wat is het leven zonder regelmatig MF te F5'en O-) Bovendien kan je niet onafgebroken geconcentreerd zijn, dus af en toe F5'en zorgt voor de benodigde ontspanning O-) :P
 
Ja wie gaat er nou op maandag werken aan een verslag dat vrijdag pas af hoeft :+ Nu kan het nog, verslag moet in 2 dagen wel te maken zijn. Denk dat dat steeds moeilijker gaat worden ;)

En tsjah wat is het leven zonder regelmatig MF te F5'en O-) Bovendien kan je niet onafgebroken geconcentreerd zijn, dus af en toe F5'en zorgt voor de benodigde ontspanning O-) :P

Laat ik het zo zeggen: ik ga lachen als je donderdagavond alsnog hard aan de bak moet :+
 
Loflied voor je zelf :+ ?


Och, ik ontken helemaal niet dat Kneedownen in het geval van alle motor rijders die niet professioneel op circuit rijden voor 85% zeker Posen is...

Laten zien wat je kan..

Ik bedoel.. ik hoef echt niet met mijn knie aan de grond om een rotonde.. maar ik vind het wel retegaaf.. en die blikken van automobilisten met hun kin op hun schoot... Prachtig..

Maar, nee.. zat te denken aan dat nummer Koekeloer, met je voetjes van de vloer laatst op de motor.. en vulde toen "knietjes op de" in..

Dronken... neej :P drink eigenlijk bij hoge uitzondering alcohol..
 
Och, ik ontken helemaal niet dat Kneedownen in het geval van alle motor rijders die niet professioneel op circuit rijden voor 85% zeker Posen is...

Laten zien wat je kan..

Ik bedoel.. ik hoef echt niet met mijn knie aan de grond om een rotonde.. maar ik vind het wel retegaaf.. en die blikken van automobilisten met hun kin op hun schoot... Prachtig..

Maar, nee.. zat te denken aan dat nummer Koekeloer, met je voetjes van de vloer laatst op de motor.. en vulde toen "knietjes op de" in..

Dronken... neej :P drink eigenlijk bij hoge uitzondering alcohol..

Ik denk dat je toch een verkeerd beeld hebt van de gemiddelde automobilist die dat ziet ;)
 
Ik was niet dronken... en heb het netjes bij 1 biertje gehouden. Ja.. vondt het er eigenlijk wel bij passen.. maar.. ik was kennelijk de enige -O-Ze kijken... *punt*

Dat is wat een poser wilt, toch :P


http://www.straatwoordenboek.nl/letter/P/poser (Poser | Straatwoordenboek)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan