Honda NSR125/250 rijders topic

Jep deze zaak is het!!! Voor mij was het ook een aardig eindje rije. Ik woon namelijk in Herwijnen vlak bij Leerdam. Maarja je moet wat he als ze alleen daar een werkplaats handboek van de MC28 hebben. Want van de MC21 heb ik der zelf een :P . De hele wereld af gezocht en waar stond er een te koop............................... juis Marktplaats hahahaahahha. Maar we zouden wel een keer samen kunnen gaan rijden zeker?? Dan mag jij wel een rondje op de MC28 rije dan pak ik jou 1098S. Tering wat een geile moto is dat zeg :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :} . Als ik het geld zou hebben had ik der ook een gekocht :P
 
In iedergeval heel veel succes met zoeken!!! Ik heb er zelf maar een jaartje of 3 over gedaan voor ik een mooie vond. En die stond nog in Duitsland ook duzz dat was lekker makelijk. Donderdag gezien op www.mobile.de gelijk gekocht Zaterdag opgehaald ahahahaahha. Ik koop nooit inpulzief O-) . Maar houd die site ook af en toe in de gaten. Daar staan ze heel en dan ook heel soms op.
 
Die HRC uitvoering ziet er strak uit zeg. Die zou ik ook wel willen hebbe :9~ . Maar er rijd er als goed is eentje hier in Nederland. Heeft Frank Mos mij verteld. Dat is de eigenaar van Mobu Motors die heeft er zelf een paar geimporteerd uit Japan. Hij rijd als het goed is ergens in Enkhuizen.
 
:? woon al 20 jaar in enkhuizen
heb appies rdtjes tzrretjes en kawatjes gezien, maar nog nooit n honda
mobu doet tog alleen nog maar in tweetakt skoeters?
 
Zow weer ff een NSR250 update!!!!
Ik heb zojuist een NSR250 blok gescoord *O* *O* *O* *O* *O*
Ga hem zaterdag ophalen. Dan heb ik een mooi reserve blokkie op de plank liggen 8-)
 
Laatst bewerkt:
er staat nog een mooie mc28 op www.ebay.co.uk.com wel een beetje prijzig :X
Maar het is wel een heeeeeel mooi ding :Y
is idd erg prijzig,

niet indien hij in onberispelijke staat zou zijn,maar je ziet dat ie niet puntgaaf is,

ook heeft hij 31k km's, is ook niet niks vind ik.

Net niet de moeite om de boot te pakken :P vind ik jouw sp mooier ;)
 
zo vandaag ff opgehaald
full
 
Zow vanaaf weer ff druk geweest met me reserve blokkie. Eerst een cil der af gehaald en dat zag er allemaal picobello uit *O* *O* . Er zit alleen wat zijdelingse speling op mijn bigend is het dan wijs om de krukas te laten reviseren?? :X . En ik ben vanavond ook maar ff begonnen met een bokje te maken voor het blokkie want het was echt klote werken zo. Maargoed morge ff op me werk het spul in elkaar lassen en we kunnen weer verder poetsen en controleren. En dan komt dit juweeltje *D Mooi in mijn vitrine kast te staan.
 
Zow vanaaf weer ff druk geweest met me reserve blokkie. Eerst een cil der af gehaald en dat zag er allemaal picobello uit *O* *O* . Er zit alleen wat zijdelingse speling op mijn bigend is het dan wijs om de krukas te laten reviseren?? :X . En ik ben vanavond ook maar ff begonnen met een bokje te maken voor het blokkie want het was echt klote werken zo. Maargoed morge ff op me werk het spul in elkaar lassen en we kunnen weer verder poetsen en controleren. En dan komt dit juweeltje *D Mooi in mijn vitrine kast te staan.

Succes met je blok, en trouwens rothmans zijn wel de kleuren he ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen dit Honda Racing blok en een standaard blok ?

Op een Honda NSR250 blok staat altijd Honda Racing duzz is geen verschil. Maar bij mijn NSR250SE MC28 zit er in plaats van een aluminium carterpan een kunstoffe voor de droge koppeling }) .

@ the Shadow : Ik ben wel aan het kijken voor een rothmans kuipenset voor mijn MC28. Er staan op ebay van die complete kuipensets te koop 8-) Maargoed ik wil eerst mooie uitlaatjes ;)
 
Het is normaal dat er zijdelingse speling op je bigend zit, alleen niet te veel ff opmeten dus met een voelermaatje.
Voor uitlaten zou ik DPR aanraden zit in Leerdam.
 
Lijkt een blok van een MC18 aan de cilinders te zien. Mooi spul een NSR250, veel beter gebouwd dan de andere 250's. Ik heb zelf ook een MC21 (zie homepage), ik moet hem alleen eens een keer afwerken.

ps. Bedoel je die kuipen uit Hong Kong? Ik heb ze ook zien staan maar ik heb een beetje schrik omdat ze uit Hong Kong komen. Als je ze ooit koopt en dit loopt goed af laat dan maar iets weten, dan bestel ik er ook :+
 
Laatst bewerkt:
Lijkt een blok van een MC18 aan de cilinders te zien. Mooi spul een NSR250, veel beter gebouwd dan de andere 250's. Ik heb zelf ook een MC21 (zie homepage), ik moet hem alleen eens een keer afwerken.

ps. Bedoel je die kuipen uit Hong Kong? Ik heb ze ook zien staan maar ik heb een beetje schrik omdat ze uit Hong Kong komen. Als je ze ooit koopt en dit loopt goed af laat dan maar iets weten, dan bestel ik er ook :+

Ik kan hier in Nederland ook nog een een kuipenset komen alleen dat is wel replica en niet orgineel maar geen polyester shit. En wat voor veschil zit er dan in de cilinders??


Ow en DPR zit helemaal niet in Leerdam maar in Asperen ;) Heb er ooit een keer een radiateur om laten lassen. Maar Piet hoeft voor mij geen uitlaten te maken ik koop wel Jolly Moto uitaten. Die heb ik nu ook op mijn MC21 zitten die zijn echt veel mooier als die van Piet :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan