Motor-Forum Boetepot

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier m'n eerste bekeuring met de motor in 4 jaar.
36 euro, reed 90 waar ik 80 mocht.
Nou, ik klaag niet. Als er nu eens in de 4 jaar zo'n boete komt, kom ik er mooi vanaf.

Maar laat ik dat niet té hard roepen... wie weet wat er nog komt..... :?
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog maar 1 boete binnen gehad dit jaar (gelukkig, afkloppen), maar is het niet handig om de datum van de overtreding erbij te zetten ?

dan kunnen we ongeveer zien tot wanneer er geen boetes meer binnenkomen ? of is dat een heel gek idee.
 
ik heb nog maar 1 boete binnen gehad dit jaar (gelukkig, afkloppen), maar is het niet handig om de datum van de overtreding erbij te zetten ?

dan kunnen we ongeveer zien tot wanneer er geen boetes meer binnenkomen ? of is dat een heel gek idee.
Je bedoelt dat je dan opgelucht kan adem halen, omdat iemand al een boete heeft gehad voor een overtreding in september, terwijl jij met samengeknepen billen zit te wachten op een eventueel bericht uit augustus? Zo simpel werkt het volgens mij niet.

€ 50.389
 
Is alweer een tijdje geleden. Reed met m,n trialmotor vanaf het trialbos naar huis. Door het bos, tussen spoorlijn en snelweg. 150 meter openbaar maar doodlopende weg eindigend in een parkeerplaats waar m,n inrit begint. Kom thuis, zet motor uit, opeens politie achter me. Stonden te posten op off the road rijders die daar het bos in gaan. Wat ik dus niet deed. Geen kenteken op m,n trialmotor dus ook geen verzekering. Na verloop van tijd een bekeuring van 200 eur voor ongekentekend rijden. Volgende dag weer 1 en wel 320 eur voor onverzekerd rijden. Was dus 520 euro kwijt en dat is wel balen dan. Sindsdien zet ik hem weer in de auto om naar het oefenterrein te gaan.
 
Tellen boetes in de auto ook mee? Vorige week 2x snelheids overtreding (25 euro en 37 euro >.< ) en 2 weken geleden 75 euro voor op busbaan rijden, 130 euro voor 28 kilometer te hard en 275 euro voor het beledigen van een ambtenaar in functie. (ik noemde hem een arbeider in functie, hahaha) nooit doen als je in de auto van je vader rijdt, vinden ze je al snel een arrogant kutjochie =P
 
Je bedoelt dat je dan opgelucht kan adem halen, omdat iemand al een boete heeft gehad voor een overtreding in september, terwijl jij met samengeknepen billen zit te wachten op een eventueel bericht uit augustus? Zo simpel werkt het volgens mij niet.

€ 50.389

ja, jij weet het beter te verwoorden ;)

maar zit er zoveel verschillen tussen de tijd tussen feit en bekeuring ?
mn volgende post zal ik netjes on topic houden en een bekeuring posten, dus hopelijk duurt dat nog ff
 
Ga je lekker met MFA rijden en dan krijg je gewoon 5 weken later weer een herinnering van hoe gezellig het ook al weer was.

71 km ipv 50 € 100,00 (wel een mooi rond bedrag :) )
 
Ga je lekker met MFA rijden en dan krijg je gewoon 5 weken later weer een herinnering van hoe gezellig het ook al weer was.

71 km ipv 50 € 100,00 (wel een mooi rond bedrag :) )
Reed je toch harder dan ik: €23 voor 6 km/h te hard (na aftrek).

Volgende keren ogen beter open houden...
 
Hey hallo!!

Tuurlijk kijk ik daar nog, maar was meer de bedoeling om een keer iets af te spreken om een leuk avondritje te maken op een doordeweekse dag in de zomer, maar dat is helaas niet gelukt!!


he kijk anders ook eens op limburgburgrijders.nl daar zit nu ook een groot deel vanhet limbo topic . en er zijn nog een aantal meeting gepland groetjes cbr1982
;)
 
Deze snelheidsduivel doet een paar euro's in de pot..

23 euro. 7 km/h te hard (127 waar 120 mocht).

:N

Reed je toch harder dan ik: €23 voor 6 km/h te hard (na aftrek).

Volgende keren ogen beter open houden...

Hé, dan ben ik gematst. O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En een speciale vermelding voor Boekel(tje) die €75 mocht betalen voor het hebben van een MF-sticker op de kentekenplaat :(


Alleen boetes van MF-ers worden meegeteld.

Goed nieuws:

De mensen met een MF stickertje op zijn kentekenplaat kunnen weer gerust zijn
*O* *O* *O* "Het in het beroepschrift gestelde is voldoende aannemelijk geworden, zodat de beschikking niet in stand kan blijven" *O* *O* *O*

Boekeltje hoeft geen 75 euri voor het MF stickertje te batalen *O* *O*
 
Goed nieuws:

De mensen met een MF stickertje op zijn kentekenplaat kunnen weer gerust zijn
*O* *O* *O* "Het in het beroepschrift gestelde is voldoende aannemelijk geworden, zodat de beschikking niet in stand kan blijven" *O* *O* *O*

Boekeltje hoeft geen 75 euri voor het MF stickertje te batalen *O* *O*


lijkt me dattie tenminste een nieuw stickertje krijgt :p
 
Deze snelheidsduivel doet een paar euro's in de pot..

23 euro. 7 km/h te hard (127 waar 120 mocht).

:NHé, dan ben ik gematst. O-)

Mss al wel eerder gemeld hier, maar de bekeuringen tot 30km/u gaan per 5km overschrijding. 5 t/m 10, 11 t/m 14 enz is vast bedrag.

Boven de 30,laat staan de 50,mogelijk per km. Ligt een beetje aan het Arrondissement waar overtreding begaan.

Trouwens..... Grandia... de Shiver al binnen........ welkom bij de ARA *O*
 
ja, heb er ook weer 1 binnen.
€121,- voor te hard rijden :r
ik ik maar denken dat ik op een 80 weg reed (was 50 KM |( ).

dus dat is weer weg ge gooit geld



GR NEMO
 
En nog een paar duiten in het zakje:
€41 voor 9 km/h te hard tijdens "wegwerkzaamheden".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan