Harley Davidson XR1200

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.238
321
Ede
Volgens mij valt deze toch ook onder naked bikes en wil ik wel eens weten hoe men daar over denkt.

Ik vindt het een gewaagde fiets in navolging van de 750 flattrackracer die ze ooit bouwden.
Zwarte dempers erop en tis een fraaie motor vindt ik

19 November....aanvulling...inmiddels is tie besteld

gr Driver
full
 
Laatst bewerkt:
neuhhh..nog weinig over bekend en ook in de 2008 brochure zie ik nog niks staan dus ...rustig wachten tot er meer nieuws over komt denk ik.
Ik had het prototype een paar keer gezien en op o.a de dempers na vond ik het wel een mooie motor al met al dus wie weet ... :+
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enkele nieuwe kenmerken voor de XR1200: Krachtige aandrijflijn van 1200cc met een zilverkleurige poedercoat-afwerking, Downdraft injectie en electronisch gecontroleerd actief inlaatsysteem, speciaal ontwikkelde Dunlop Qualifier-banden (v. 120/70ZR18 a. 180/55ZR17), unieke lichte gietwielen met een dirt-track design, speciaal ontwikkelde Showa sportophanging inclusief upside-down 43mm voorvork, scherpe handling en ruime grondspeling in de bochten, krachtige Nissin remmen, ergonomie op basis van de gemiddelde lengte van Europese klanten, een sportieve rijpositie met een breed stuur voor een goede voertuigcontrole en naar achter geplaatste voetsteunen, unieke nieuwe instrumenten met een grote toerenteller met een witte wijzerplaat en een snelheidsmeter met digitale weergave.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
mooi, maar oranje is toch meer de kleur vind ik. misschien nog een finish vlag motief over de tank ook wel kewl.
met dit model verwacht ik wel minimaal 80 pk, ben benieuwd!
 
mooi, maar oranje is toch meer de kleur vind ik. misschien nog een finish vlag motief over de tank ook wel kewl.
met dit model verwacht ik wel minimaal 80 pk, ben benieuwd!
vlgs Harleydealer rond de 95 pk en veel power onderin.

Zwart vindt ik wel mooi maar ik verwacht dat ie in Oranje geleverd wordt zoals hierboven.

prijs wordt 12999,00 en 300 afleveringskosten ect.

Hij is te zien in Rosmalen bij de Big Twin beurs ofzoiets begreep ik.

Weinig reacties verder hiero , ik had eigenlijk de gebruikelijke afzeikreacties wel verwacht ha,ha.

gr Driver
 
95 pk ?? top!! vermogen wat past bij het model! en power onder in? ik verwacht niet anders van een 1200 twin. en ik zei al oranje is de kleur.
dan zeik ik wel een beetje:
ik hoop dat die foei lelleke reflector makkelijk van de voorvork af gaat. en dan de richting aanwijzers van het stuur af naar een betere plek (kliko ofzo) en dan word het misschien wel wat ;)
 
95 pk ?? top!! vermogen wat past bij het model! en power onder in? ik verwacht niet anders van een 1200 twin. en ik zei al oranje is de kleur.
dan zeik ik wel een beetje:
ik hoop dat die foei lelleke reflector makkelijk van de voorvork af gaat. en dan de richting aanwijzers van het stuur af naar een betere plek (kliko ofzo) en dan word het misschien wel wat ;)
reflerctor is idd net niks dus eraf indien mogelijk.
raw...is ook niks maar valt ook wel iets aan te doen.



gr Driver
 
Zitten die reflectors niet alleen op het US model.

Ziet er aardig uit, maar niet mijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Zitten die reflectors niet alleen op het US model.

Ziet er aardig, maar niet mijn ding.
zou heel goed kunnen wat jij aangeeft over die reflectors.

Binnienkort na die Big Twin beurs zullen de eerste echte europese uitvoering pics wel komen denk ik.

gr Driver
 
t zadel voor de duo lijkt op niks,het helt af naar de verkeerde kant :?
de uitlaten zijn ook niet mijn stijl :r
verder valt het wel mee voor een usa model _O-
 
Als ik nou eens 10.000 voor mijn XJR terug zou krijgen...
mij lijkt het wel wat,
Als mijn Tuono daar in de buurt van komt *O* .
Maar gezien de huidige prijzen zal het wel fiks minder worden :(

Jouw xjr.....misschien als we er allebei een kopen dat we wat meer inruil beuren :+

Farty arse.....die buddyseat is gewoon een solo seat en dat andere stukkie achterop is voor de hond of voor duoos die je snel kwijt wilt :W

Die dempers zijn eraf te halen en te vervangen voor wat anders... de aftermarket handel is bij Harleys vaak nog meer handel dan de Harleys zelf .

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Jouw xjr.....misschien als we er allebei een kopen dat we wat meer inruil beuren :+
je maakt misschien een geintje maar stel dat... ik doe mee en ik ken nog wel iemand.
ik vind die uitlaten niet lelijk maar een paar mooie open carbon dempertjes erop })
het is alleen jammer dat je bij harley niks merkt van de lage dollar koers, volgens mij kan ie met de huidige koers voor 10 ruggen in de winkel staan B|
 
je maakt misschien een geintje maar stel dat... ik doe mee en ik ken nog wel iemand.
ik vind die uitlaten niet lelijk maar een paar mooie open carbon dempertjes erop })
het is alleen jammer dat je bij harley niks merkt van de lage dollar koers, volgens mij kan ie met de huidige koers voor 10 ruggen in de winkel staan B|
Dollarkoers...klopt, ik heb ook al lopen denken rechtstreeks in Amerika te kopen maar denk dat met btw/bpm ect het niet veel uit zal maken.

Meerdere tegelijk....mail me maar prive als jij ook interesse hebt op :

Tuonodriver@chello.nl

dan kunnen we altijd eens zien of we met 3 man iets kunnen doen.
Denk het niet eigenlijk want de meeste HD Dealers verkopen toch wel denk ik maar je weet het nooit.

Totaalprijs hier is 13.300 incl. afleverings/leges kosten voor de H.D dacht ik en dat is idd niet weinig maar wel vast begreep ik.

Als je een Jap of andere Europeese fiets wilt inruilen krijg je handelsprijs bij de meeste omdat ze deze motoren direct doorstoten meestal.

Zelf je motor verkopen is het beste maar valt vaak ook niet mee.

De eerste serie komt rond April binnen voor de verkoop hebben ze mij gezegt bij HD Benelux.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Meer pics en filmpjes als de link werkt .


http://www.harley-davidson.com/wcm/Content/Pages/2006_Campaigns/XR1200_minisite/XR1200.jsp?locale=en_GB&swfxrdna=1
 
we zouden kunnen informeren bij motoport goes, die doet ook harley
heb ik al gebeldt...ik moet hem ffe pics sturen van een van motoren die ik dan weg doe daarna hoor ik wat ik bij betalen moet.
Motorsaloon en Harley world idem.

Als je serieus zo,n ding wilt met of zonder inruil mail me dan maar ffe prive dan kunnen we eens rustig wat dingen doornemen zonder het hier in het openbaar te doen.

gr Driver
 
Strakke fiets. Benieuwd wanneer we de 1e in NL te zien krijgen !
Volgend weekend staat hij in Rosmalen bij het Big Twin event in de autotron.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
3 x niks.Ze hebben geprobeerd de oude XR na te maken, maar er zitten teveel missers op en aan .Komt ie: zitje is lelijk, waarom geen 17 inch SPAAK wielen, die uitlaten, is dat een geintje?Nee, gewoon een Sportster kopen en zelf aan de gang gaan.Origineel Storz spul kopen,mooie Supertrapps erop (onder elkaar) en dikke spaakwielen.Dan is ie mooi!(en waarschijnlijk goedkoper...)
 
3 x niks.Ze hebben geprobeerd de oude XR na te maken, maar er zitten teveel missers op en aan .Komt ie: zitje is lelijk, waarom geen 17 inch SPAAK wielen, die uitlaten, is dat een geintje?Nee, gewoon een Sportster kopen en zelf aan de gang gaan.Origineel Storz spul kopen,mooie Supertrapps erop (onder elkaar) en dikke spaakwielen.Dan is ie mooi!(en waarschijnlijk goedkoper...)
zitje....gedeeltelijk mee eens/ spaakwielen ...heb je gelijk in / uitlaten idem /.

Storz....heb ik al vaker naar gekeken en vindt ik heel fraai om te zien maar als je zelf een Sporty wilt gaan aanpassen met Storz spul kost het ook aardig wat denk ik.
Neem je dan een 883 of de 1200 en welk type / bouwjaar ?
Op de Storz site lees ik dat ze veel hebben voor de sportsters 2004/2007 maar die zijn ook nog niet echt goedkoop qua aanschaf.

Storz voorvork lijkt me niet echt goedkoop en er komt nog aardig wat bij denk ik qua kosten en ...je moet ook wat handig zijn misschien ?

De xr 1200 , mits ik hem zou kopen veranderde ik sowieso de dempers ,het kontje vindt ik niet echt verkeerd
De velgen ....staat wel vindt ik bij deze xr 1200 maar spaak is sowieso altijd mooier.


full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan