Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Waar heb jij dat stuurkuipje vandaan?

Beetje laat (ik zag het nu pas staan).

Ik heb het kuipje via marktplaats van iemand die zei ze geimporteerd te hebben vanuit Japan (het duurde ook erg lang voordat ik em had).
Ik heb ze pas geleden ook nog op ebay gezien (Duitsland of Engeland).
Ga naar Ebay.nl of .de of .co.uk en tik "streetfighter" in het zoekveld.
Scroll en je komt het vanzelf tegen (als het goed is).

Groeten Frans
 
Pak je camera dan :P
Hehe, net thuis dus bij deze... Vanuit de deuropening
full
 
Laatst bewerkt:
Van de andere kant, staan nogal wat blokken+twee motors en nog een hoop andere zooi.
En dan is er ook nog een zoldertje helemaal volgestouwd..
full
 
Bij jouw ik het ook al zo netjes. Iig genoeg ruimte bij elkaar _O-
Idd _O-

Maar binnenkort zijn er al wat onderdelen van de vloer weg omdat ik bezig ben mijn volvermogenfiets op te bouwen. Daarna als er weer wat geld is gaan alle cb blokken (behalve degene die op het tafeltje staat) de deur uit om een gereviseerde over te houden.
Dan nog wat opruimen en we hebben weer een zee van ruimte, om rustig mijn xs'je af te maken en volgende projecten op te starten.

Maarja, mijn pa en ik zijn allebei chaoten. Tussendoor ruim ik nog wel gereedschap ed. een beetje op maar het slipt altijd helemaal dicht, uiteindelijk komt het neer op een grote schoonmaak om de zoveel tijd.
 
Laatst bewerkt:
Zet ie dr een auto in |(

Tja... er moet ook geld in het laatje komen om het fighterproject te financieren he.. ;)

Vandaag een hoop werk verzet aan de fighter. Uit elkaar getrokken en deels opgebouwd met het nieuwe frame.. erg mooi *D
 
die van tengtools of die nepperd? :Pdas mn andere hobby :) Is mijn Canon 1D met 24-70L en Met 54-mz-3 (als het je wat zegt ;) )
vanuit een andere hoek:

[afbeelding]
die jeugd van tegenwoordig, geen respect voor andermans spullen ;)

Nu weer terug on topic ;)
Leuk joh !
Heb sins 2 weken de Sony Alpha 100 (Sony 18-70 lens) *O*

full


PS. Bijna al me gereedschap is van tengtools.
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongens,

Ik heb geen streetfighter, maar wel een hele mooie werkplaats. Ik durf hem bijna niet te laten zien ;( :

kelderingangyn3.jpg


kelder2to7.jpg


kelder1gz1.jpg


kelder3qu2.jpg


Het kan dus altijd nog erger... :Y
Ik ben jaren lang bezig geweest met onze verbouwing en nu moet ik hoog nodig eens opruimen.
Voor het motorprojekt ben ik hier niet vaak, de kelder is meer voor het doe-het zelven.
Let op het gereedschapbord, normaal hangt ie vol. Nu ligt het gereedschap overal. _O-

Voor het motorprojekt moet ik hier wezen:

achteronshuiskopiegc6.jpg


schuur1hg1.jpg


onzeschuurkopieoe0.jpg


lekkerprutsenlr3.jpg


Ook niet veel soeps dus! :N
Gelukkig kan ik bij mijn werkgever terecht:

werkplaatsbonte020207vt7.jpg


spuiten1tt7.jpg


kleinedraaibankjh7.jpg


freesbankud5.jpg


En daar heb ik alle ruimte en alle spullen bij de hand die ik nodig heb! ;)

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan