3" belt drive

Psych0

MF'er
7 okt 2005
44
0
Den Bosch
Hai,

Kan iemand mij helpen aan een fatsoenlijk betaalbare 3 inch primaire belt drive kit voor een HD (evo blok).. gebruikt is geen probleem. Het moet goed zijn. Met een krans voor de elektrische starter.

Op marktplaats kosten die dingen iets van 2 ruggen en dat vind ik gewoonweg te veel.

Mvg

Psych0
 
kwam er toevallig een tegen voor een shovel
klikerderklik
35396001_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
zijn die belts zo duur, dacht juist dat het voordeliger zeou zijn als een kettingset
weer verkeerd gedacht dus :X
 
Dit is de Primaire belt Sheldon, dus van motorblok naar de versnellingsbak. Vele HD-modellen hebben een aparte versnellingsbak.
Zoals je ziet is hier (vaak) de koppeling en behuizing ook bij inbegrepen, dat voert de prijs natuurlijk nog wel wat op. Het is niet alleen een kale belt met 2 "tand"wielen.
Nu is een belt sowieso vaak toch (flink) duurder als een ketting hoor.
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt!


Ik heb nu een 3" BDL beltdrive mét een nieuwe 5-bak (die van mij was tóch van het verkeerde type) voor €1500,--

Niks te veel dacht ik.. :D

Dank aan Diestyboy! Zonder jouw link was het er niet geweest!

Nu nog ff alles in mekaar zetten en dan hopelijk zsm met een échte fiets rijden.
Huidige is een CBR600 streetfighter-achtig iets; wel grappig maar niet écht.... iemand hier die er nog eentje zoekt? Heb er ook een extra frame (ook met kenteken) erbij.. moet godsodeju weg omdat die klere-RDW weer aan het controleren is geweest op verzekering en die boete werd mij te duur..

Dat, en mn Harley is over een korte tijd klaar :D

EDIT:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/186189
 
Laatst bewerkt:
Geen dank Psycho....

dat klinkt als een goeie deal....

belt plus bak voor dat bedrag.

Hopelijk komt het nu allemaal goed en kun je volgend jaar de dikke frits uithangen........ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan