MZjes

Hier mijn MZ CHOPPER ( Hardtail )
Echt een blikvanger!!!

Gr Nigel
full
 
Het is nog de originele voorvork, ik heb hem alleen wat schuiner gezet en wat opgehoogt d.m.v bussen in de vork.
 
kun je een foto maken met iemand erop? vraag me af hoe dat zit met zo'n stuurtje.

en waar is die handle rechts naast de tank voor?
 
kun je een foto maken met iemand erop? vraag me af hoe dat zit met zo'n stuurtje.

en waar is die handle rechts naast de tank voor?

sjaukelen i guess...
eej bij ons op de fontys hoe zit 't daar met eigen dingen draaien etc.. ik heb nog nooit wat gedraaid... wat dat aan gaat.. ben in de 2e ingestroomd, maar wil wel eens wat zelf maken........
 
kun je een foto maken met iemand erop? vraag me af hoe dat zit met zo'n stuurtje.

en waar is die handle rechts naast de tank voor?


Handschakeling, lekker old skool.

Het zit best prima, maar ik ben ook geen 2 meter en ben oncomfortabele choppers gewend.

Een fotootje komt d'r aan. :Y
 
Hallo mede MZ'ters,

Ik schop dit topic even omhoog met een vraag. Mijn MZ 251 etz is toe aan een nieuwe achterband. Ik heb nu een 3.50x 16. Wat past er qua breedte op? Kan ik er bijvoorbeeld een 5.00 x 16 op leggen of is dat te breed?

Ik heb al gegoogled + motor-forum doorzocht, maar kan dit niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
5.00 is veeeel te breed.. zoek maar naar een 3,50 of een 4,00X16..denk dat die laatste al aan de brede kant is. Zal eens kijken wat voor maten ik op mijn 2 251's heb.Ik heb op de ene een Conti K112 en de andere een Heidenau.
Een te brede band rijd ook niet echt lekker op een 251 terwijl het toch best een aardig stuurfietsje is ;) .
MZllls,Rob.
 
Bedankt voor je reactie. Jammer dat een 5.00 te breed is. Deze had een kennis nog liggen voor mij, maar goed. Even op zoek naar een 3.50 bandje.

Is er ergens een rekentabelletje waar ik kan zien hoe breed een 3,50 is in 'normale' aanduidingen? Is het bijvoorbeeld 90/100/110?
 
Terug
Bovenaan Onderaan