Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij trouwens ook Harry P lezer? Geen idee, maar jij lijkt me wel iemand die dat leuk vindt. Zaterdag komt boek 7 uit *O*
:N heb er nog geen eentje gelezen :+

gun me de tijd niet om te lezen, heb hier ook nog een stapel tijdschriften die ik wil lezen en kom ik ook niet doorheen :X

Wel de films gezien, althans een aantal :)
 
Laatst bewerkt:
Hé Xtra, ik ga nu naar bed hoor, ga ervan uit dat jij over een uurtje ofzo wel weer ff komt controleren of alles in orde is hiero :)

oh voor de hele vroegeling:

Goeiemorgen Daatz, werk ze en een hele fijne dag *D

uiteraard is dat voor iedereen maar niet iedereen staat om een uur of 5 op :X

Goeiemorgen Nocer :W schiet je op met de krant :? wil hem straks wel graag ff lezen hoor :Y oh wacht, je komt hier helemaal niet |( nah, laat dan maar zitten :+

oh ja, ik ging naar bed, weltrusten *O*
 
Goedemoggel! :W

Mariecke krijgt een nieuw wapen ? ;)

Politie krijgt nieuw dienstpistool
Uitgegeven op donderdag 15 november 2007 om 20:28:28


(Novum) - Politieagenten krijgen een nieuw dienstpistool. Volgens minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA) voldoet het huidige wapen, de Walther P5, niet meer. Bovendien is dit pistool erg duur in het onderhoud, schrijft ze donderdag in een brief aan de Tweede Kamer.

Welk wapen het oude dienstpistool moet vervangen, is nog niet bekend. De politiekorpsen zijn verplicht het dienstpistool Europees aan te besteden.

Ter Horst wil het nieuwe wapen in 2009 aanschaffen. Er komt ook een onderzoek naar de mogelijkheid een stroomstootwapen aan te schaffen. Hiermee kan een verdachte onder stroom worden gezet en worden uitgeschakeld. Het stroomstootpistool moet nog uitvoerig worden getest.

Aan de ene kant: Tasers!!! nieuwe youtube filmpjes van eigen bodem... ;)

Aan de andere kant... de Amerikaanse filmpjes zijn live situations..... maar in Nederland zal het wel iets worden van: "Agent tasert collega en wint weddenschap" ofzo ;)

En dan nog de taser regelementen... je mag pas je taser gebruiken als je wordt beschoten en de tegenstander niet overgevoelig is voor 10.000 volt en geen bezwaar heeft dat je het gebruikt ofzo... :Z
En mocht je dan je tazer gebruiken omdat je wordt bedreigd met een wapen... dan komt de buurt in opstand omdat ze zo "geschokt" zijn....

Nah.... wordt weer niks ;)
 
Laatst bewerkt:
Jij crimineel!

Gister was er een vergadering over het nieuwe plan voor de larenseweg. Wordt over het geheel een 60 km weg. Vanaf de dagcamping een 3 baansweg, en vlak voor de huidige rotonde een 5 baans zelfs. Wij krijgen tussen die 3 baansweg een groene haag van 1m (misschien 2m) en een ventweg. Moet dus voortaan omrijden via de orionlaan richting huis dan. Geloof dat ze in 2008 gaan beginnen, dus zal wel chaos worden :X

Eeeh.. hoe moet ik dat in hemelsnaam zien ?
Een 5 baans weg bij de rotonde ?!?
Dan gaan ze zeker een stuk bos wegslopen.... gewoon houden zo.. is prima :Y
Die file's ga je echt niet oplossen door meer rijstroken te maken, krijg je alleen maar meer chaos..... de rotonde blokkeert toch weer alles.
En een 60 km/h weg ? Behalve dan snachts kom ik toch nooit verder dan 50 km/u daar :+
( en ja ik schakel door naar zijn 2 ja ).
 
Ikke :? Harrie Potter? _O-




Geen bier meer drinken poikje ;)
Neee niet jij harry potter. Vroeg me af waar iedereen was :)

Eeeh.. hoe moet ik dat in hemelsnaam zien ?
Een 5 baans weg bij de rotonde ?!?
Dan gaan ze zeker een stuk bos wegslopen.... gewoon houden zo.. is prima :Y
Die file's ga je echt niet oplossen door meer rijstroken te maken, krijg je alleen maar meer chaos..... de rotonde blokkeert toch weer alles.
En een 60 km/h weg ? Behalve dan snachts kom ik toch nooit verder dan 50 km/u daar :+
( en ja ik schakel door naar zijn 2 ja ).
Dat zijn dus de concrete plannen, die goedgekeurd zijn geloof ik. Ontkomen er niet meer aan. Maar volgens mij gaat die rotonde daar weg, en komt er een grote ovale rotonde op de joh. gerardtsweg t.h.v. floris vosstraat. Nouja je kan geloof ik op internet de tekeningen bekijken. Wordt in ieder geval veel gezeik op het moment dat ze alles gaan open breken hier. Betwijfel ook of het iets oplost inderdaad -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan