Reiniers Shadow

Hoi

VT750ACE C4 (dus vanaf 2004) is met cardan
Daarvoor was het ketting.

Oja VT600 is alles ketting

Rest is cardan

Gr.
Wim
 
Da's een mooie brommer Reinier!

[afbeelding]
Hier mijn C3, mag ik op rondknorren, heb 'm afgelopen zomer gekocht en al vele plezierige kilometers op gereden.

Voor zover ik weet heeft alleen de 750cc een ketting en is dit gedaan omdat er niet genoeg vermogen overblijft met een cardan.
Leuk detail is trouwens dat vanaf '96 de balansassen uit het blok zijn verdwenen. Het blok liep 'te mooi', vandaar dat vanaf dat bouwjaar alles trilt aan je motor. Heerljik toch?

Een C3 *D Mooi ding!! hehe en alles trilt inderdaad ;) ondanks dat loopt het nog steeds onwijs mooi en rustig. En die ploffende uitlaat he :+
 
Da's een mooie brommer Reinier!

[afbeelding]
Hier mijn C3, mag ik op rondknorren, heb 'm afgelopen zomer gekocht en al vele plezierige kilometers op gereden.

Voor zover ik weet heeft alleen de 750cc een ketting en is dit gedaan omdat er niet genoeg vermogen overblijft met een cardan.
Leuk detail is trouwens dat vanaf '96 de balansassen uit het blok zijn verdwenen. Het blok liep 'te mooi', vandaar dat vanaf dat bouwjaar alles trilt aan je motor. Heerljik toch?

De mijne is uit '95 en trilt ook zo.
Volgens mij zijn alle ACE modellen zonder balans assen.
 
Op de site van de Shadow Motorclub wordt de geschiedenis van deze fietsen weergegeven. Daar had ik de info vandaan. Kan natuurlijk zo maar zijn dat men het over model '96 heeft, en die kan dan weer van bouwjaar '95 zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ff gekeken en je hebt gelijk. Op de shadow site staat zelfs dat de VT 1100 C2 ACE pas in '96 werd geintroduceerd. :?
Dat is dus een foutje denk ik, aangezien ik niet de enige ben met een '95 ACE.
Maar hoe dan ook, de ACE is fantastisch! *O* :]
 
Nope, die van mij is inderdaad ook een '95 er. en ze rocken ja *D :]
 
Nope, die van mij is inderdaad ook een '95 er. en ze rocken ja *D :]
goede keuze :Y
dit zijn de onze
shadowsik6.jpg


de voorste is een 750ace uit 2003 met ketting
de achterste een 1100ace uit 1999 met cardan
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn twee hele mooie fietsen, mooie complete uitvoering ook :)
 
ze kosten niet veel duurder, scheelt een tientje geloof ik... dus als je ze wilt, valt het mee. Ik zie op de foto dat bij de 1100, de tassen op de uitlaat hangen? Mijne hebben bij de vorige eigenaar ook tassen opgezeten... vind t zonde, want nu zitten er wel een paar slijtplekken op m'n uitlaat...

Hebben die van jullie dat ook? hoop t niet voor jullie :]
 
Laatst bewerkt:
ze kosten niet veel duurder, scheelt een tientje geloof ik... dus als je ze wilt, valt het mee. Ik zie op de foto dat bij de 1100, de tassen op de uitlaat hangen? Mijne hebben bij de vorige eigenaar ook tassen opgezeten... vind t zonde, want nu zitten er wel een paar slijtplekken op m'n uitlaat...

Hebben die van jullie dat ook? hoop t niet voor jullie :]
die van dolly heeft het niet de mijne wel ;(
bij een helemaal zwarte shadow vind ik zwarte banden mooier en minder poets werk :P
bij de jouwe staat white wall trouwens niet mis *O*
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha, ja ik moet m'n banden inderdaad zelfs poetsen :X

Zou op een zwarte ook geen white walls zetten denk ik.

Die van jou is trouwens echt een droom op wielen black magic!!! :9~

Heb ook plannen gehad om de mijne in die stijl om te bouwen, alleen na wat inventariseren kwam ik erachter dat het op dit moment gewoon te duur wordt om zoveel te vervangen. Daarbij vind ik hem klassiek toch ook wel weer mooi, dus ik ben er nog niet echt uit :P

Je hebt wel ergens een Duitse site die alle benodigdheden kant en klaar levert.

Al aardig wat ace rijders hier intussen 8-)
Ik zou al die dingen weleens op een rijtje willen zien haha.

:]
 
Hahahaha, ja ik moet m'n banden inderdaad zelfs poetsen :X

Zou op een zwarte ook geen white walls zetten denk ik.

Die van jou is trouwens echt een droom op wielen black magic!!! :9~

Heb ook plannen gehad om de mijne in die stijl om te bouwen, alleen na wat inventariseren kwam ik erachter dat het op dit moment gewoon te duur wordt om zoveel te vervangen. Daarbij vind ik hem klassiek toch ook wel weer mooi, dus ik ben er nog niet echt uit :P

Je hebt wel ergens een Duitse site die alle benodigdheden kant en klaar levert.

Al aardig wat ace rijders hier intussen 8-)
Ik zou al die dingen weleens op een rijtje willen zien haha.

:]
heb je een naam van die duitse site :?


een aantal shadows op een rijtje moet toch te organiseren zijn :Y :] :Y



mooie bikes rekro en black-magic
 
Laatst bewerkt:
thnx all,
was een stevig wintertje klussen.

op de onderste foto is ie af, de bovenste zat het oude stuur nog op.

Gr Arno.
 
Terug
Bovenaan Onderaan