Het GROTE honda GL500/CX500 topic

Dat is dezelfde motor, maar dan een paar stapjes verder ;)

@boytoul;over: Laat iemand je spanningsregelaar controlleren, misschien is die stuk en dan is de nieuwe accu ook in no time om zeep!

heb ik gedaan. werkt prima. eerste 500 km er weer opzitten! thnks bythewy..
 
vandaag m'n fiets terug van dealer. alle vloeistoffen vervangen, verder alles goed na laten kijken en er waren 3 rubbertjes vervangen! verder alles dik in orde!! fijn bericht als je hem net gekocht hebt met de wetenschap dat hij drie jaar stilgestaan heeft in een achteraf-schuurtje in de tuin!! nothing beats my silverwing......
 
by the way.. heeft iemand nog een mooie screensaver van een silverwing gl 500d uit 81'?
is een interstate uit buitenland, rood met kuip,duoseat en twee zijkoffers in kleur van motor.

zoek me gek maar vind niks...

BTL
 
iedereen op vakantie? weinig beweging hier..
iemand nog een nieuwe of zo goed als nieuwe uitlaatset voor gl 500 liggen? de mijne is niet zo mooi meer.... of anders een tip waar ik die kan halen?
 
Boytoy, kijk eens rond in de bovenstaande link van Havana, de Motad set bevalt mij goed.
Ook hebben ze nog nieuwe bochten en collectors, alleen dempers zag ik even niet.
Wat je ook kan doen is eens bij de cx club vragen of rondkijken tussen de links die daar staan,

Welkom bij The Dutch Honda CX-V Club. De grootste website over de Honda CX500, CX650, GL500, GL650, Turbo en aanverwante modellen.

En verder is op Marktplaats en E-bay ook regelmatig vanalles te vinden.

Succes!

Dinges (zelf ibv een Ratwing GL500)
 
ben bezig met mijn uitlaat aan t fixen :) pakkingen besteld, monteren en gaan met die banaan!

vandaag is/was het mooi weer, koud maar lekker zonnig en droog :)
 
thnks Daz,

heb ff gekeke op link van havana, mooie nieuwe pijpjes ,maar zie bij complete motad (235 euri) maar een pijp. dacht dat ik 2 had...
ben nieuw in motorland dus hier komt een lekenvraag... jij hebt een ratwing gl 500... ik een silverwing gl 500... wat is verschil?

btl
 
wat ik tegenkom aan onderdelen is meestal(lees;altijd) voor bouwjaren 82-85. de mijne is van 81' en is geimporteerd. t'is een interstate gl 500d. zit er verschil in de modellen en dan met name de onderdelen?..

btl
 
voor de GL500D is dacht ik alles uitwisselbaar.
enkel de CX500 hebben wat verschillen CX500sport, CDI ontsteking en transsistor
 
ok,
zal binnenkort ff fotootje maken en plaatsen. zoals je al zei sealot zijn er denk ik maar weinig gl500 tjes die rondrijden..
 
gloeiende gloeiende *%@$#!!!

vorige week broek besteld.zou vandaag binnen zijn. vanmiddag bellen ze dat het eind januari wordt!!

dat wordt kouwe stelten krijgen komende maand.....
 
voor de GL500D is dacht ik alles uitwisselbaar.
enkel de CX500 hebben wat verschillen CX500sport, CDI ontsteking en transsistor

heb de knipperlichten niet in de kuip zitten ,maar eronder op chromen beugeltjes. is dit tijdelijk geweest of is dit niet origineel?
 
ik heb ooit ook zo een gl 500 gehad, was trouwens mijn eerste fiets

6ybd2jr.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan