gilera courage

hallo

ik sta ga waarschijnlijk een gilera courage kopen maar voor ik hem koop wou ik weten wat juliie er van denken ( de plus en minpunten )


oja voor ik 't vergeer die arends die er opstaan zijn er af want deze zijn beschadigd weet iemand waar ik deze (of iets dergelijks) kan vinden ?

alvast bedankt
 
Houten fenderstruds?

De reactie is "van hoet", neem aan dat er hout bedoeld wordt of van een kunstenaar welke de naam Hoet heeft.

Weet je zeker dat het een motor is?? Geen opgevoerde brommer?

Heeft wel iets dat ding, weet alleen nog niet wat. Opstapper voor de startende motorrijder.
:] :] :]
 
Ik zou persoonlijk nooit en te nimmer zo'n ding kopen. Waarom niet? Kijk alleen maar eens hoeveel er in Nl zijn. Bijna geen een. Dat betekend dat je moet gaan lopen leuren op het moment dat er iets kadoek is. Bovendien raak je zo'n ding ook aan de straatstenen niet kwijt. Het ziet er niet uit, maar dat is persoonlijk. Dan kan je nog beter een bromfiets aanschaffen.
Koop voor weinig geld een motor met ballen. Er staan er zat op MP.

edit: zag net dat het een brommert is.
Dan zou ik hem zowiezo niet eens kopen.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt op de Aprilia Classic... Geinig... voor de verzamelaar :+

lijkt wel op een hardtail.. misschien zit daar nog wel een leuk projectje in ;)
 
_O- _O-

op 2 december op een brommerforum zeggen dat je een 50 cc brommer gaat kopen, en dan 2 dagen later op en motor-forum glas hard beweren dat het 125 cc is :?
:Z :W

die zien we niet meer terug :W

95000 (ja duizend was het eerst) KM voor een brommer is inderdaad wel erg veel _O-
 
Laatst bewerkt:
@TS
asjeblieft, leg uit hoe dat zit met die cc's.
en wat ging er door je heen toen je de reacties las.
 
Ja, zoals een BBQ van maken of zo. _O-

Ik zat eigenlijk te denken aan dat gore hout erafslopen, dat vieze oostblok-grijs vervangen voor glimmend roze met wat fraaie witte sierkrullen.. parelmoer *O*

En dan gebruiken om mijn buurmeisjes brommerles mee te geven als ooit dat praktijkexamen word ingevoerd.
Ik zat nog te denken om het dan aan me zus cadeau te geven, die kan dat ook wel waarderen, maar die woont in Amsterdam, en daar blijft zoiets niet lang staan natuurlijk, hoe lelijk het er ook ooit uit zou hebben gezien :o.
 
Hahahahaha, dit is geniaal, 50 cc..... 125 cc.... nog ff en t is gewoon een 1100 *D :+
 
dit is ook geen Gilera Courage maar een Gilera Eaglet (vandaar ook de vogels op de zijkant :P). Ontwikkeld in samenwerking met Aprilia, daarom lijken de Aprilia Classic 50 en Gilera Eaglet 50 zo op elkaar.
 
Twas dus toch een brommer. Kwam zeker wat aandacht tekort. Wilde zeker bevestiging dat het toch echt een stoere brommert was en dat er mensen waren die dachten dat het een motor was.
Tsss.
 
Terug
Bovenaan Onderaan