USA tour! Honda Aero 750 of Harley Davidson 883? Route?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demien

Rookie
18 dec 2007
22
0
Zie aub: USA tour! Honda Aero 750 of Harley Davidson 883? Route?



Hoi allemaal!

Dit is mijn eerste post hier, hoewel ik al bijna 3 jaar mijn motorrijbewijs heb. Ik heb nu een vraag aan mensen die ervaring hebben met het touren door californie of die mij kunnen helpen een besluit te nemen tussen de twee motoren die ik wil huren.

Samen met mijn broer ga ik deze zomer een aantal weken naar de verenigde staten. We willen dan ook een week een choppertje huren om door californie te touren. Ons idee is om vanaf San Francisco via Yosimitee park, naar beneden over de highway 1 naar Los Angeles. Vanaf daar een stuk route 66, om uit te komen in Vegas. Evt willen we nog een dag naar de grand canyon.

Heeft iemand ervwringen met deze trip. Zal dit lukken binnen 7 dagen zonder na die week helemaal gesloopt van de bike af te komen?

Tweede vraag: we kunnen kiezen tussen een Honda Aero 750 of een Harley Davidson 883 om mee te reizen. Mijn voorkeur (vanwege het USA gevoel) gaat uit naar de Harley, maar ik wil wel echt het chopper gevoel krijgen. Wat zouden jullie ons aanraden, qua rij eigenschappen etc..

Alvast bedankt!

Demien
full
 
Laatst bewerkt:
Hey Demien,

klinkt heerlijk, zou zo met je willen ruilen.....maar .... kun je deze vraag niet beter stellen bij Algemene Motorpraat ?? Lijkt mij zo, hier komen hoofdzakelijk Bob de bouwers en belangstellenden van Bob de bouwer z'n kunsten, kunde en onkunde.

Nu alvast een heerlijke vakantie gewenst.
;) ;)
 
Bedankt voor je reactie.. ik heb een nieuwe post aangemaakt op het andere forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan