Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
he he, mijn vingers zijn terug ontdooit om even een berichtje te typen.

zoals je reeds kon lezen heeft Sheldon me overtuigd om "even" mee naar Wim motors te gaan. |(
Mij in de wieke tingel wintertenue gehesen en :] (verdekke, wat was het weer koud)
Afgesproken om 14u aan de afrit Maldegem. Sheldon kennende moest ik zeker niet te vroeg daar aankomen, maar tot mijn grote verbazing stond hij al op me te wachten om 13U55 :}
Gezellig binnendoor richting Lotenhulle. Bij Wim motors aangekomen eerst een kop koffie gedronken (wat had je gedacht) en daarna naar de Xenonstand voor een nieuw lichtje voor Sheldon's Fireblade.
Mensen daar, van de Xenon, waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben zelfs een halve motor verbouwd om Sheldon het verschil te tonen tussen 6000K en 8000K.
Daarna nog een hoop fittingen kapot gesneden om het toch maar passend te krijgen zodat hij toch maar dat lampje zou kopen.
Geheel onverwacht nog het forum gezicht van cabriofreak, die daar dus ook was, te zien gekregen. :W Cabrio Freak.
Na nog een bak koffie (waar we 10 minuten op moesten wachten) en een lekker broodje hesp (no cheese :r ) gingen we nog een surprise bezoek brengen bij Wieke tingel Bartje.
Daar ook nog wat koffie binnengekapt en wat met de Wii gespeeld.
Na dit intermezzo en een tankstop zijn we terug huiswaarts gekeerd.

Dus vandaag weer 200km door de bijtende vrieskoude gereden. *O*

Het gaat nog ff duren eer we Sheldon hier gaan horen want die was vastbesloten om die Xenon verlichting vandaag nog te installeren. _O-
 
he he, mijn vingers zijn terug ontdooit om even een berichtje te typen.

zoals je reeds kon lezen heeft Sheldon me overtuigd om "even" mee naar Wim motors te gaan. |(
Mij in de wieke tingel wintertenue gehesen en :] (verdekke, wat was het weer koud)
Afgesproken om 14u aan de afrit Maldegem. Sheldon kennende moest ik zeker niet te vroeg daar aankomen, maar tot mijn grote verbazing stond hij al op me te wachten om 13U55 :}
Gezellig binnendoor richting Lotenhulle. Bij Wim motors aangekomen eerst een kop koffie gedronken (wat had je gedacht) en daarna naar de Xenonstand voor een nieuw lichtje voor Sheldon's Fireblade.
Mensen daar, van de Xenon, waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben zelfs een halve motor verbouwd om Sheldon het verschil te tonen tussen 6000K en 8000K.
Daarna nog een hoop fittingen kapot gesneden om het toch maar passend te krijgen zodat hij toch maar dat lampje zou kopen.
Geheel onverwacht nog het forum gezicht van cabriofreak, die daar dus ook was, te zien gekregen. :W Cabrio Freak.Na nog een bak koffie (waar we 10 minuten op moesten wachten) en een lekker broodje hesp (no cheese :r ) gingen we nog een surprise bezoek brengen bij Wieke tingel Bartje.
Daar ook nog wat koffie binnengekapt en wat met de Wii gespeeld.
Na dit intermezzo en een tankstop zijn we terug huiswaarts gekeerd.

Dus vandaag weer 200km door de bijtende vrieskoude gereden. *O*

Het gaat nog ff duren eer we Sheldon hier gaan horen want die was vastbesloten om die Xenon verlichting vandaag nog te installeren. _O-




:W :W ,Hoi Hoi veilig terug thuis zie ik,Ben daar nog blijven plakken tot 19u *D ,was wel een beetje kort maar was me zeer aangenaam jullie eens in real life tegen tekomen,kwestie van te weten tegen wie ik hier allemaal zever,bij een zomerrit zal ik jullie zoals beloofd zeker eens vergezellen,
(brrrrrrr ben echt wel een wieken tingel)
@sheldon: :W nu ik je eens in het echt gezien heb,en je er best een toffe gast uitziet msschn toch maar eens m'n stem uitbrengen,haha,bij deze,

Laterzzz :W :W
 
Het gaat nog ff duren eer we Sheldon hier gaan horen want die was vastbesloten om die Xenon verlichting vandaag nog te installeren. _O-


idd.... en hij zit erin..... onderhand wel verblind maar toch...... *O*
Meteen even een stukje gereden.....
en ja idd.... moest nog even het licht "ietsjes" naar beneden draaien zoals ze gezegd hadden.....
maar nu zie je zelfs de kerstverlichting buiten niet meer branden })





:W :W ,Hoi Hoi veilig terug thuis zie ik,Ben daar nog blijven plakken tot 19u *D ,was wel een beetje kort maar was me zeer aangenaam jullie eens in real life tegen tekomen,kwestie van te weten tegen wie ik hier allemaal zever,bij een zomerrit zal ik jullie zoals beloofd zeker eens vergezellen,
(brrrrrrr ben echt wel een wieken tingel)
@sheldon: :W nu ik je eens in het echt gezien heb,en je er best een toffe gast uitziet msschn toch maar eens m'n stem uitbrengen,haha,bij deze,

Laterzzz :W :W


alsnog bedankt maat, leuk je ook eens gezien te hebben,
en idd tot de volgende rit

ik heb trouwens iets anders gevonden wat beter opvalt dan die Xenon lichten




full


@MeXion: beetje laat, maar alsnog een fijne verjaardag
@Katoh: geen probleem.... alles in orde nu...???
 
Laatst bewerkt:
WELKOM TomVT :W

Nie twijfelen, gaan voor de Yam ;)
TVmoT, idd welkom, maar die yamaha, dat was toch een 125 he? ik zou dan toch voor de ninja gaan 8-) En een motorrijbewijs behalen he, zo snel mogelijk, je kunt moeilijk een heel leven met een 125 rijden, dus als je later zwaar wilt mogen heb je er toch 1 nodig :Y


El Baelos: dat suckt echt, ook dat uw dealer 2 weken dicht is (al zal dat zooo erg niet zijn, want het is toch niet echt motorweer), maar idd goed dat ge valdoppen hebt! Ik had zin om vandaag te rijden want het is alweer geleden van de winterrit, maar heb de moto maar binnen laten staan uit schrik voor ne schuiver (want ik heb geen valdoppen)
 
Laatst bewerkt:
helaba menskes, hier met de simba op 2fast, kon die nick ni gebruiken dus heb ik er 66 achter gezet, heb hier geregistreerd voor de sheldon te steunen, maar krijg altijd een foutmelding, zam morgen nog ne keer proberen hé.

groeten,

simba66

ps, ik vlam rond met ne gixxer 1000 K6
 
Laatst bewerkt:
Welkom Simba,

Ik had ook een foutmelding. Ik geloof dat je eerst een bericht of 30 moet gepost hebben eer je kan stemmen. Als ik me niet vergis heeft Sheldon dit hier eens uitgelegd.
 
Hey, dit topic eigenlijk net ontdekt.

Ik ben Jan, 36 en kom uit Grobbendonk (Antwerpen). Ik rijd met een Yamaha BT1100 Bulldog.
Sommige zullen mij wel kennen van andere fora. Manneke van hierboven bijvoorbeeld. ;)

rtn4.JPG
 
Laatst bewerkt:
idd.... en hij zit erin..... onderhand wel verblind maar toch...... *O*
Meteen even een stukje gereden.....
en ja idd.... moest nog even het licht "ietsjes" naar beneden draaien zoals ze gezegd hadden.....
maar nu zie je zelfs de kerstverlichting buiten niet meer branden })alsnog bedankt maat, leuk je ook eens gezien te hebben,
en idd tot de volgende rit

ik heb trouwens iets anders gevonden wat beter opvalt dan die Xenon lichten




[afbeelding]

@MeXion: beetje laat, maar alsnog een fijne verjaardag
@Katoh: geen probleem.... alles in orde nu...???



ja de operatie is goed verlopen ,maar doet wel nog veel pijn , zitten 23 haakjes in zijn rug.
Het enige dat ik bij wim motors meegebracht heb is een poster van pedrosa -O-
Maar ik zal daar nog wel eens langsgaan zeker :Y
 
Hey, dit topic eigenlijk net ontdekt.

Ik ben Jan, 36 en kom uit Grobbendonk (Antwerpen). Ik rijd met een Yamaha BT1100 Bulldog.
Sommige zullen mij wel kennen van andere fora. Manneke van hierboven bijvoorbeeld. ;)

[afbeelding]
Welkom *O* . Jammer dat ge gene Limburger zijt. Maar ja, het is nu eenmaal zo dat hier nu weinig wereld(lim)burgers een Wieke tingel zijn *:) .
 
Laatst bewerkt:
Hey, dit topic eigenlijk net ontdekt.

Ik ben Jan, 36 en kom uit Grobbendonk (Antwerpen). Ik rijd met een Yamaha BT1100 Bulldog.
Sommige zullen mij wel kennen van andere fora. Manneke van hierboven bijvoorbeeld. ;)

[afbeelding]

Welkom Jakkel,

Zou het kunnen dat ik al eens foto's van u motor gezien heb op mountainbike.be.

@ Trippelke en Jakel,
hebben jullie al op onze voorzitter gestemd bij de verkiezing van MF'er van het jaar.

Stem nu op jouw MF-er van het jaar (Stem op Sheldon)
 
Hallo iedereen,

Ben dus van de limburg. Ben 20jaar en rij volgend jaar april met een triumph street triple.
Kan niet wachten tot het zo ver is.

Groeten,
Eindelijk nog eens een streekgenoot en een merkgenoot ;) . Welkom Trippelke *O* .
 
De gevolgen van mijn schuiver gisteren:
[pictures=motorstek,262]

Nogmaals :} aan de valdoppen, er is echt geen krasje aan mijn tank of zijkant.
Enkel de uitlaatbochten en de het deksel hebben schade. Als die gashendel niet geblokkeerd was, was er echt wel goed mee te rijden.
Zou het zelf vlug willen proberen repareren, maar in deze periode snel aan onderdelen raken is blijkbaar niet zo makkelijk...
 
@El Baelos: Valdoppen hebben hun werk geleverd zo te zien.
Ik heb er ondertussen ook al, alleen doe ik er altijd mijn knie aan pijn als ik hem verplaats. |( |(

@de nieuwe mensen: Welkom en vooral meer dan 30 posts hebben voor 1 januari 2008, dan wordt Sheldon president :} :}

@iedereen: fijne feestdagen *:) *:) :W

xmasbabes17xr9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan