Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ge u aanmeld op msn moet dat normaal allemaal terug vanzelf gaan.

Die adressen staan niet opgeslagen op uwe pc maar op de servers van msn.


:N gaat nie maar ik zal dat morgen wel doen
full
morgen geen tijd :N moet gaan werken en dan kerstavond *:)
 
boh ja, ik vond da toch ook als ik em kocht, was in feite voor de cbr repsol gegaan, maar gezien die niet voorradig was op dat moment ben ik voor de soes gegaan
 
Laatst bewerkt:
Hoe weet jij dat die dingen zoveel pannes hebben? :)


Ik heb ook nog altijd 'n twijfels over de betrouwbaarheid van die Buells hoor. Maar de XB's bestaan nu al zo'n viertal jaar en de kinderziektes zijn er wel stilaan uit denk ik zo. Het model 2008 heeft bijvoorbeeld een andere oliepomp gekregen en de riemen die wel eens durfden te breken in het verleden zouden ook sterker zijn. ;)

Ik vind het een retegeile moto en het is eens iets anders dan al die andere 'gewone' motorfietsen.
De benzine in het frame, de olie in de achterbrug, het luchtfilter dat je door de doorzichtige dummytank ziet zitten, de zalige luchtgekoelde dikke twin, de zelfspannende riem, die voorremschijf die aan de velg is bevestigd,... . Het maakt 'm zo uniek en daarom vind ik het zo'n geile bak. ;)
Lach er eigenlijk wel mee maar ik weet dat ze nu betrouwbaar zijn. Ik zou er zeker een kopen omdat ik me zeker goed zou voelen op de Buell. Zei da graag zo een korte gedrongen dikke V-twin. Heb zelf al een X1 gehad maar die was mij toen wat tegengevallen op gebied van betrouwbaarheid. Maar het sturen zelf en het vet koppel, dat is bij mij nog steeds blijven hangen. De buell heeft wel 30 PK minder als mijn huidige motor maar ik ben niet echt een PK-junkie en 101pk is vlot voldoende op de openbare weg of op een bergpas in de Alpen.
 
Lach er eigenlijk wel mee maar ik weet dat ze nu betrouwbaar zijn. Ik zou er zeker een kopen omdat ik me zeker goed zou voelen op de Buell. Zei da graag zo een korte gedrongen dikke V-twin. Heb zelf al een X1 gehad maar die was mij toen wat tegengevallen op gebied van betrouwbaarheid. Maar het sturen zelf en het vet koppel, dat is bij mij nog steeds blijven hangen. De buell heeft wel 30 PK minder als mijn huidige motor maar ik ben niet echt een PK-junkie en 101pk is vlot voldoende op de openbare weg of op een bergpas in de Alpen.

Pk's interesseren mij ook niet echt. Koppel in lage toeren des te meer. ;)
Vanaf modeljaar 2008 hebben de XB12 Buells nog 'maar' 95 Pk, iets met emissienormen of zoiets. Da's maar goed ook, met minder Pk's kan de betrouwbaarheid er maar wel bij varen. :)
 
ik woon in vilvoorde, had ook een post geplaatst bij nieuwe gebruikers, misschien daarmee hé

*O* Welkom simba66 *O*

welkom bij deze Belgische motobende.......
je zult het misschien niet begrijpen....
maar vanaf vandaag ben je officieel een "wieke tingel" *O* *O* *O*
enne.... post maar lekker door })
tou're on the list :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* Welkom simba66 *O*

welkom bij deze Belgische motobende.......
je zult het misschien niet begrijpen....
maar vanaf vandaag ben je officieel een "wieke tingel" *O* *O* *O*
enne.... post maar lekker door })
tou're on the list :Y


:r eeeeek, ne wieke tingel, wa is da voor een beest :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan