Moto Guzzi Jackal, Stone,..

tuurlijk kan je dit pilot,maar ik ken er wel een paar die dit niet konden zonder stukken met hun HD.De kwaliteit van HD staat hier ook niet ter discussie.Ik ga echter wel akkoord met guzzicalli III als hij zegt dat hij liever op zen guzzi naar Italie rijdt dan op een HD.Vorig jaar kwam ik aan de Zwitserse grens een motorrijder tegen met een amerikaanse nummerplaat op een nieuwe BMW R1200RT en vroeg hem hoe het komt dat een Amerikaan niet met een HD rijdt.Zijn antwoord was overduidelijk.Kijk zei hij en ik keek dus..... naar zijn kilometerteller met daarop 28:000 km vanaf februari tot juli 2006..."Dit doe je dus NIET met een HD.Hij heeft er 2 gehad(HD) en nu dus nooit meer zei hij. Ik laat alle HD s voor de Amerikanen in de States maar niet voor mij.Wel ik denk dat het met een guzzi californie net zo is,vandaar dus die opmerking en dit is dus zeker niet een belediging
 
De LAPD heeft lang met Guzzi's rondgereden.
Vandaar de naam California omdat de politie van California de klant was.

Verrek, dat heb ik al een aantal keren gedaan met m'n (verlompte) HD, vertel je me nou dat het niet kan! :( :(

Had je wel eens eerder mogen zeggen. B| B| B|
Sorry dit is een guzzi topic dan praat ik wat minder genuanceerd over harley. Een zwarte HD roadking vind ik ook wel erg gaaf maar een beetje lomp he ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja je hebt gelijk Wimper zo is het.Vind ook dat HD wel een paar mooie fietsen heeft maar toals GC III zegt maar toch vind ik de Cal mooier dan om het even welke HD.Kwestie van maak natuurlijk. Van die guzzi vintage daar kwijl ik gewoon van
 
Missinglink ik heb nog geen woord gerept hier op dit topic over HD's tot nu ;)

Nee, HD doen me totaal niets.

Awel, ik zou al tevreden zijn met de nevada Classic. Niet zo chopperachtig maar meer wat nakedbike. mooi en helemaal niet duur en qua motor is het juist hetzelfde. :}
 
Wel Wimper,ik kocht mijn bike bij garage Burger in de Drakenhoflaan in Deurne.Hij verkoopt ook Triumph en Guzzi en er stond toen een Nevada,reden waarom ik hem niet kocht is omdat er een paar peekaatjes ontbreken maar ik vond hem wel mooi moet ik zeggen
 
Wel Wimper,ik kocht mijn bike bij garage Burger in de Drakenhoflaan in Deurne.Hij verkoopt ook Triumph en Guzzi en er stond toen een Nevada,reden waarom ik hem niet kocht is omdat er een paar peekaatjes ontbreken maar ik vond hem wel mooi moet ik zeggen

Ha garage Burger. Ken ik. exact 5km van mijn deur. Rij daar elke dag voorbij als ik mijn zoontje naar de onthaalmoeder breng.

Heb er al heel goede dingen over gehoord maar ook mindere maar dat zal bij elke dealer wel het geval zijn. Je hebt ook GD services in Wommelgem. Beide garages laten een degelijke indruk achter bij me maar goedkoop is iets anders. Ze zijn altijd wel behulpzaam en vriendelijk.

Een Breva 750 zegt me ook wel wat maar je vind ze bijna niet 2dehands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan