MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens even wat minder leuk nieuws.. -O-

Gister daarom ook niet echt op mf geweest ofzo, beetje overstuur.
Gister werd me even verteld dat het nieuwe jaar zonder werk begin.. '(
Lekker op tijd ook zijn ze ermee. Me contract wordt niet verlengd en helemaal lullige ervan is dat ie me ziekmeldingen ( die 2 keer) gebruikte en dat zogezegd niet gemotiveerd meer was.. bla bla bla bla. Dat was toen even met me rug zat na het karten, maar geloof het allemaal niet zo was allemaal maar vaag.

En ik hoorde het wel weer. Had er zowiezo uitgelegen, want kwam een nieuwe bezetting etc etc en ze hadden overhaast mensen aangenomen..
En bedankt... -O-

dat is inderdaad klote zeg! Hopelijk kan je snel weer leuk werk vinden!

Bij de politie zoeken ze nog mensen ;) :P :+
 
Trouwens even wat minder leuk nieuws.. -O-

Gister daarom ook niet echt op mf geweest ofzo, beetje overstuur.
Gister werd me even verteld dat het nieuwe jaar zonder werk begin.. '(
Lekker op tijd ook zijn ze ermee. Me contract wordt niet verlengd en helemaal lullige ervan is dat ie me ziekmeldingen ( die 2 keer) gebruikte en dat zogezegd niet gemotiveerd meer was.. bla bla bla bla. Dat was toen even met me rug zat na het karten, maar geloof het allemaal niet zo was allemaal maar vaag.

En ik hoorde het wel weer. Had er zowiezo uitgelegen, want kwam een nieuwe bezetting etc etc en ze hadden overhaast mensen aangenomen..
En bedankt... -O-
Ai, dat is inderdaad lekker k*t.
Hen moet je alles op tijd aangeven, maar dergelijke dingen geven ze zomaar ineens aan -O- :r
Veel succes met het vinden van een nieuwe baan :Y
 
dat is inderdaad klote zeg! Hopelijk kan je snel weer leuk werk vinden!

Bij de politie zoeken ze nog mensen ;) :P :+

Ook al is over gedacht ja, maar ik weet het nog niet. Mag ieder geval daar nog wel me opdrachten voor school afmaken voor me mbo diploma. En dan zie wel weer verder. Ga wel soliciteren alvast, maar op ander werk en hopen dat ik een kans krijg.
 
Trouwens even wat minder leuk nieuws.. -O-

Gister daarom ook niet echt op mf geweest ofzo, beetje overstuur.
Gister werd me even verteld dat het nieuwe jaar zonder werk begin.. '(
Lekker op tijd ook zijn ze ermee. Me contract wordt niet verlengd en helemaal lullige ervan is dat ie me ziekmeldingen ( die 2 keer) gebruikte en dat zogezegd niet gemotiveerd meer was.. bla bla bla bla. Dat was toen even met me rug zat na het karten, maar geloof het allemaal niet zo was allemaal maar vaag.

En ik hoorde het wel weer. Had er zowiezo uitgelegen, want kwam een nieuwe bezetting etc etc en ze hadden overhaast mensen aangenomen..
En bedankt... -O-
gatverdamme, wat een klerestreek, had ie ook wel ff eerder kunnen melden B|

*knuf*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan