Banned User
Banned User
quote:Op zondag 14 september 2003 06:32 schreef BasE het volgende:
zodra ze bij de stepjes komen en een beetje besef hebben dat het allemaal best gevaarlijk is.
Kawa-High
quote:Op zondag 14 september 2003 09:14 schreef Highlander het volgende:
ik kan het effe niet nazoeken (heb mijn theorieboeken niet meer), maar volgens mij is er WEL een leeftijdsgrens!!! Voor achterop dan. Niet voor in de zijspan.
Ik DACHT 12 jaar als ondergrens zonder speciale zitjes. En 6 jaar als ondergrens met verplicht goed passend helmpje en aangepast zitje........
ik kan het effe niet nazoeken (heb mijn theorieboeken niet meer), maar volgens mij is er WEL een leeftijdsgrens!!! Voor achterop dan. Niet voor in de zijspan.
Ik DACHT 12 jaar als ondergrens zonder speciale zitjes. En 6 jaar als ondergrens met verplicht goed passend helmpje en aangepast zitje........
Honda CBR 600 F Sport (b/w)
quote:Op zondag 14 september 2003 09:30 schreef "ons Lianneke" het volgende:
[...]
nee hoor, heb dit bij de politie nagevraagd nl omdat ik er ook zeker van wilde zijn. En echt alleen de helm en die steunen is de criteria, verder niks.
quote:Op zondag 14 september 2003 17:17 schreef Frank650 het volgende:
Helm, voeten op de steppies, kunnen vasthouden...
Hoot nog niemand over beschermende kleding, handschoenen en stevige laarzen of schoenen (met enkelbescherming. Hoort er dus ook bij, ook op de korte stukkies.
Ben zelf net een half jaartje met dochter (9 jaar) ritjes aan het maken.
Volledig ingepakt, niet over snelwegen, maar maximaal 80 km-wegen.
Verder opgebouwd. Eerst ritje van 5 dan 10 nu onlangs rit 40 km.
Ook regelmatig even kort stoppen (bijv stoplicht etc) om even te horen heo het gaat..
Als je merkt dat houding correcties behoeft... bijvoorbeeld de zit in de bochten: direct doen, niet wachten. Als er net iets gebeurd is heeft de feedback zin...
Tot slot genieten: ik zie me over een aantal jaren al naast mijn dochter rijden!
Banned User
quote:Op zondag 14 september 2003 19:48 schreef PanRider het volgende:
Zie vraag 11
Kawa-High
quote:Op zondag 14 september 2003 20:16 schreef Highlander het volgende:
ik las hier op MF ooit een tip van iemand; die deed een riem om zichzelf en het kind heen!
quote:Op zondag 14 september 2003 20:16 schreef Highlander het volgende:
ik las hier op MF ooit een tip van iemand; die deed een riem om zichzelf en het kind heen!
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3