MF Flevoland topic deel XXXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.


full
 
in dronten wel .... is lopendeband werk hier :+
die in almere is nu gesloten .... maar er zijn er nog een stuk of 250 op in nederland :X

je hebt er ook 1 in amersfoort en die is speciaal voor genodigde .... jah ze worden zelfs uitgenodigdt om hier heen te komen ,,,,,, ik weet het |(
 
Laatst bewerkt:
in dronten wel .... is lopendeband werk hier :+
die in almere is nu gesloten .... maar er zijn er nog een stuk of 250 op in nederland :X

je hebt er ook 1 in amersfoort en die is speciaal voor genodigde .... jah ze worden zelfs uitgenodigdt om hier heen te komen ,,,,,, ik weet het |(



kan wel zeggen alles dicht gooien maar dan heb jij geen werk :X
 
in dronten wel .... is lopendeband werk hier :+
die in almere is nu gesloten .... maar er zijn er nog een stuk of 250 op in nederland :X

je hebt er ook 1 in amersfoort en die is speciaal voor genodigde .... jah ze worden zelfs uitgenodigdt om hier heen te komen ,,,,,, ik weet het |(

aha V.I.P behandeling :X
 
*O* zwager werkt ook bij trigion.
maar die zit veel in woerden en omgeving.
rijd een beetje rond in een koekblik

kayz mobiele surviance , Jah leuk werk ook alleen 1 nadeel altijd avond of nachten draaien...
Dat deed ik vorig jaar voor fairbewaking !!!! -O- kut bedrijf -O-
heb ook eens voor uniqe gewerkt voor het bas team zegt dat je wat ?
 
kayz mobiele surviance , Jah leuk werk ook alleen 1 nadeel altijd avond of nachten draaien...
Dat deed ik vorig jaar voor fairbewaking !!!! -O- kut bedrijf -O-
heb ook eens voor uniqe gewerkt voor het bas team zegt dat je wat ?


:Y dat doe je voor mijn werkgever volgens mij,waar
 
Laatst bewerkt:
jep jep dat deed ik voor je werkgever wij waren toen de eerste die dat dezen in l-town en toen almere centrum !!!! toen werden we overgenomen door securitas !!! en moesten we allemaal opzouten :+
 
jep jep dat deed ik voor je werkgever wij waren toen de eerste die dat dezen in l-town en toen almere centrum !!!! toen werden we overgenomen door securitas !!! en moesten we allemaal opzouten :+


ja,das niet erg aardig :( .

hoest met je motor,las dat die morge vandaag klaar is
 
jep jep .... ben een kap aan het laten spuiten in de kleur van m`n motor, Ander kuipruitje .... en goude rim striping ..... dus ff afwachten hoe dat gaat worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan