Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk?Wieke Tingels jubileum 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
goedenavond Limburger :W

@ evil kim: de terugweg was een stuk makkelijker,
en ma vraagt of je er een nieuwe batterij voor kan krijgen....???
Enne.... goed als ik je naam erbij zet voor die Limburgse meeting...???

@ Rizzo: nog een langer verslag van mijn kroegentocht... check een aantal pagina's terug :/

is er trouwens nog wat gebeurd op de E40 (omgeving Aalst) want toen ik richting Denderleeuw reedt was het op en top blauw op straat, en compleet met licht en geluid :?~




naar het schijnt waren ze op zoek naar een duister figuur die in de omgeving van aalst was opgemerkt, tzou een lid geweest zijn van een befaamde/beruchte motorbende.... :X
 
\
goedenavond Limburger :W

@ evil kim: de terugweg was een stuk makkelijker,
en ma vraagt of je er een nieuwe batterij voor kan krijgen....???
Enne.... goed als ik je naam erbij zet voor die Limburgse meeting...???

@ Rizzo: nog een langer verslag van mijn kroegentocht... check een aantal pagina's terug :/

is er trouwens nog wat gebeurd op de E40 (omgeving Aalst) want toen ik richting Denderleeuw reedt was het op en top blauw op straat, en compleet met licht en geluid :?\




naar het schijnt waren ze op zoek naar een duister figuur die in de omgeving van aalst was opgemerkt, tzou een lid geweest zijn van een befaamde/beruchte motorbende.... :X
_O- _O- _O-
 
goedenavond Limburger :W

@ evil kim: de terugweg was een stuk makkelijker,
en ma vraagt of je er een nieuwe batterij voor kan krijgen....???
Enne.... goed als ik je naam erbij zet voor die Limburgse meeting...???

@ Rizzo: nog een langer verslag van mijn kroegentocht...??? check een aantal pagina's terug :/
[afbeelding]
is er trouwens nog wat gebeurd op de E40 (omgeving Aalst) want toen ik richting Denderleeuw reedt was het op en top blauw op straat, en compleet met licht en geluid :?


Ik zal zien wat ik kan doen, originele batterijen en laders zijn pokkeduur, wat zeg ik rete duur (inburgering in nl forum *O* )

Maar kennen wel wat volk bij energizer, duurt iets langere maar scheelt wel wat eurootjes.

Zet mij maar bij, normaal kan k meegaan
 
Laatst bewerkt:
goedenavond Limburger :W

@ evil kim: de terugweg was een stuk makkelijker,
en ma vraagt of je er een nieuwe batterij voor kan krijgen....???
Enne.... goed als ik je naam erbij zet voor die Limburgse meeting...???

@ Rizzo: nog een langer verslag van mijn kroegentocht...??? check een aantal pagina's terug :/
[afbeelding]
is er trouwens nog wat gebeurd op de E40 (omgeving Aalst) want toen ik richting Denderleeuw reedt was het op en top blauw op straat, en compleet met licht en geluid :?


hej sheldon en de rest hier ( ex roggelse ;) ) proost

3537432837da141714af733054b7afa7
 
Laatst bewerkt:
Tja, dat kan er maar één zijn. _O-
full


Sheldon en de rest van onze zuiderburen, goede avond :W
 
het mijne hebben?
kheb toch geen motor en tis een vast rijbewijs :+

tis wel een stom 25kw, wie dat die regel heeft uitgevonden gvd
ge vind er weinig 25kw in belgie en als ge er vind zijn ze duurder als de vol vermogen versie
euhm :? duurder :? de mijne nieuw kost evenveel (of weinig :P ) met zn originele 35 kw,als met 25 kw hoor, is mss nog iets voor u ;) hebde 4800 euro? kdacht toch dat er ng nieuwe k7 gs 500 f's waren...
 
goedenavond Limburger :W

@ evil kim: de terugweg was een stuk makkelijker,
en ma vraagt of je er een nieuwe batterij voor kan krijgen....???
Enne.... goed als ik je naam erbij zet voor die Limburgse meeting...???

@ Rizzo: nog een langer verslag van mijn kroegentocht...??? check een aantal pagina's terug :/
[afbeelding]
is er trouwens nog wat gebeurd op de E40 (omgeving Aalst) want toen ik richting Denderleeuw reedt was het op en top blauw op straat, en compleet met licht en geluid :?

sheldon, gij gaat zeker ofwa? dan moogde mijn naam er ook bij zetten :Y

hmm... mss zal ik em er zelf bijzette, heb nu toch een account :P
 
Ik ga ook wel mee naar die megameeting. Moet niet erg ver rijden dus dat is al een meevaller :P . Hoeveel van de belgen gaat er ook heen ?
 
hey allen,
Zal mij hier ook maar even voorstellen
Mijn naam is Tim, ben 24j en woon in Steenokkerzeel (regio zaventem)
Heb mij net mijn eerste fiets aangeschaft 2weken geleden.
R6 '99 met 24k op de teller
kleine pinkers voor en achter
arrow demper
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan