Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk?Wieke Tingels jubileum 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
:9~
full
 
ff over die powercommander installeren, hangt ervan af welke streek, rond brussel is de beste zonder twijfel SRC2000 (siméon racing) (oudergem)

rond antwerpen: MSM (heist op den berg)

limburg: daar hangt het echt van motormerk af

wallonië: rowart engineering (chaudfontaine)

rond gent: zeg ik lekker niet...

west-vlaanderen: hangt ook weer erg per merk af...

zal iets worden voor wim motors (aalter) binne een paar weken eerst nog wa sparen samen met een groot onderhoud gaat dit toch weer wat flappen kosten, misch wa verder maar wel veel ervaring
toch merci voor de tips ;) ;)
 
ben vandaag ook es gaan kijken naar het motosalon,
de mooiste waren de gsx-r en de zxr-600 :Y
maar niet praktisch voor dagelijks gebruik hé.
op de stand van RAD,jaja bealos zijn werkgever,ne moto zien omver foeteren door ne kleine van ongeveer 10 jaar :(

rekkie
ne kleine van 10 jaar?

nu ni overdrijven he, als ge 30 had gezegd, hadden we u nog geloofd :+
 
Laatst bewerkt:
awel ge gaat nu misschien lachen he maar nen zitmaaier mag ik niet mee op straat, zelf een scooter klasse A waar je normaal geen rijbewijs voor nodig hebt mag ik ook niet besturen :r
en sommige gangsters komen er soms beter van af als mij :r

ja liever nu als midden in de zomer :]
ge hebt gewoon het recht tot sturen verloren precies
 
Idd, ik zou daar ni graag als verkoper staan... Van mij mogen die kinderen gerust mee met hun ouders, maar je zou dan toch wat verantwoordelijkheid verwachten (van de ouders he :P ). Het is precies of ze zetten hunne klein rap op ne moto zodat ze zelf ondertussen rustig kunnen gaan rondkijken B|
zouden die ouders de schade moeten vergoeden, of hoe macheert da? want als verkoper zou ik dieje kleine niet zomaar late gaan, mss eerst wa lapkes geve, en dan een rekeningske maken
 
@ ska-man: toch besloten om over te stappen op de R1 ipv R6 wat op te leuken? Je zal er geen spijt van hebben denk ik :) Die R1 ziet er goed uit!

auto-motor-salon was precies gezellig :)

En ik blijf die MT van Yamaha echt super vinden
MT-01 vind ik beestig, dat motorblok is toch geweldig

[afbeelding]

en die MT-05 ziet er ook wel ... gigantisch uit

[afbeelding]


Thanks ;)
Heb inderdaad lang getwijfeld maar uiteindelijk de mods op de 6 toch maar gelaten om die te gebruiken om bij te leggen voor deze R1

@Katoh en LemmyV, gracias :)
 
zal iets worden voor wim motors (aalter) binne een paar weken eerst nog wa sparen samen met een groot onderhoud gaat dit toch weer wat flappen kosten, misch wa verder maar wel veel ervaring
toch merci voor de tips ;) ;)

idd, vanwaar kom je eigenlijk,
en misschien een piccie van je bike....dit voor de openingspost :Y
 
ben vandaag ook es gaan kijken naar het motosalon,
de mooiste waren de gsx-r en de zxr-600 :Y
maar niet praktisch voor dagelijks gebruik hé.
op de stand van RAD,jaja bealos zijn werkgever,ne moto zien omver foeteren door ne kleine van ongeveer 10 jaar :(

rekkie
Jaja, 't zal wel die kleine geweest zijn. En gij weet van niks zeker?
































:+
 
Gezocht, iemand die valium wilt komen brengen.

Eerste klant vandaag : t is voor nieuwe computer.
Ik: Ne gewone computer of ne laptop.
Zij: Wa is het verschil daartussen ?
Ik: |( |( |(


Daarvoor een herstelling da vorige week binnengekomen was,
Problemen met internet, netwerk kaart moet opnieuw geinstalleerd worden.

Soit geen probleem, das snel gedaan dacht k.

Steek de stekker in, vlam enkele vonken en alles uit in de winkel B|

Vandaag was k liever blijven liggen in mijn bed
 
Laatst bewerkt:
@ ska-man: toch besloten om over te stappen op de R1 ipv R6 wat op te leuken? Je zal er geen spijt van hebben denk ik :) Die R1 ziet er goed uit!

auto-motor-salon was precies gezellig :)

En ik blijf die MT van Yamaha echt super vinden
MT-01 vind ik beestig, dat motorblok is toch geweldig

[afbeelding]

en die MT-05 ziet er ook wel ... gigantisch uit

[afbeelding]

Dat MT-0S prototype was voor mij de mooiste motor op het salon.
Wat een kwijl-ding :9~ .
 

Ik blijf ook fan van die XB-serie van Buell.
Heb er één keer een testrit op gemaakt en is echt een fantastische motor.
Sindsdien was hij in mijn dromen wat naar de achtergrond verdrongen door de Triumph Speed Triple, maar als ik er op het salon ging opzitten kwam die grijns direct weer op m'n gezicht. Echt een heerlijk compact ding (volgens sommigen té compact, maar die mening deel ik niet).
 
rumst???? dan zit je vlak bij msm.... die heeft met K4 gixxers heel veel ervaring!! ook qua afstellen en racen..
net even gebeld, (vriendelijke mens) power comm is volgens hem niet nodig, hij kan de moto afstellen met iets zoals de yoshibox, luchtfilter word bmc ipv k&n, ka ga er 1 van de weke is langs
 
net even gebeld, (vriendelijke mens) power comm is volgens hem niet nodig, hij kan de moto afstellen met iets zoals de yoshibox, luchtfilter word bmc ipv k&n, ka ga er 1 van de weke is langs


Was t verschil tussen yoshi doos en de krachtcommandant ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan