Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat heb je besteld dan? Flame-stickers voor op de motor? :+
Hahahahaha

site_decal_flames_yellow.jpg


Kan je 'em helemaal mee vol plakken Tim! :+
 
Nog eens effe wat anders. Ik wist helemaal niks over de juiste manier van borgen. Aangezien hier nogal wat droepies zitten vind ik dit hier wel 't melden waard :P :+

Website met uitleg hoe te borgen: http://www.emra.ca/Tech%20Tips/Tech%20Tips.htm (klikkerdeklik)
Mooi voor ons hebben ze een 600RR als voorbeeld gebruikt.


full
 
wat een onzin :+
In dat linkje borgen ze wel heel veel. Alle banjo bouten van de remmen ook gaan borgen? Kom op zeg, dan ben je wel een verdomde retardent als je die niet vast genoeg hebt zitten. Dingen die mij zinvol lijken om te borgen zijn wielassen remklauw bouten en olievuldop/carterbout
 
Ik hoor van Kea dat jullie motorstandaarden aan het inkopen zijn? Ik heb er 1 van Race-shop te koop (dat zijn die hele stevige en dure ja ;)).

OH2E6QxcvU2MgQ2Rvx8LjA==.jpg


Geen roest of schade, ik heb hem gewoon niet meer nodig. Minder dan een jaar oud, dus voor 100 euro mag ie weg!
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor van Kea dat jullie motorstandaarden aan het inkopen zijn? Ik heb er 1 van Race-shop te koop (dat zijn die hele stevige en dure ja ;)).

[afbeelding]

Geen roest of schade, ik heb hem gewoon niet meer nodig. Minder dan een jaar oud, dus voor 100 euro mag ie weg!
Wat is het verschil met die van jvp? Kun je deze in grootte verstellen ofzo? (voor verschillende velg maat dus, buiten de standaard 17inch.)

Stop je toch helemaal met motorrijden? (had bandjes van je overgekocht ;) )
 
Je kunt hem idd verstellen, de stand op de foto is voor een standaard 120/70 band.

En het is veeeeel steviger materiaal dan die van JVP (sorry John). Hij staat zo vast, je hebt nauwelijks nog spanbanden nodig.

Ik stop voorlopig wel ja, m'n pols is er nog te zwak voor.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt hem idd verstellen, de stand op de foto is voor een standaard 120/70 band.

En het is veeeeel steviger materiaal dan die van JVP (sorry John). Hij staat zo vast, je hebt nauwelijks nog spanbanden nodig.

Ik stop voorlopig wel ja, m'n pols is er nog te zwak voor.
hmm vind deze persoonlijk ook wel beter eruit zien als die van jvp.

Ik wacht wel ff af wat UPP kan regelen met John.......als die geen korting geeft dan neem ik wel ff contact met je op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan