CB 750 Bobber Hardtail

Floris,

volgens die site een KTM blok. Is trouwens allemaal te koop, misschien iets voor onder jouw boom??
Had het net hier even voorgesteld, werd ik bijna in de boom opgehangen.
:} :}
Wist jij dat niet dan? EERST verlanglijstje indienen, dan pas boom plaatsen.
 
Floris,

volgens die site een KTM blok. Is trouwens allemaal te koop, misschien iets voor onder jouw boom??
Had het net hier even voorgesteld, werd ik bijna in de boom opgehangen.
:} :}

Te koop?
Maarrehh... Ik kom nu al plaats te kort en binnenkort staat er alweer een nieuw chopper project in de tuin te wachten :Y
 
Ik heb die aflevering van de BBO gezien en daar racete hij er wel flink mee!
Ze moesten geloof ik 3 dragraces en een aantal ronden op het circuit tegen elkaar rijden. Sands won...
 
Ik heb die aflevering van de BBO gezien en daar racete hij er wel flink mee!
Ze moesten geloof ik 3 dragraces en een aantal ronden op het circuit tegen elkaar rijden. Sands won...
Ik heb een trapfiets met zo'n voorvork erin en dat is al eng maar misschien als je het goed maakt dat het wel wil....

Zo'n KTM blokkie is wel lekker woest dus daar kan het niet aan liggen... :]
 
Als eerste de beste wensen voor iedereen hier op het forum .
Ik ben door familie omstandigheden ''ofline '' geweest .
Ik ga weer met frisse moed verder aan mijn CB 750 dus binnenkort weer foto's van de vorderingen.
METALSHAPER.
 
Vandaag aan de kilometer teller gewerkt ik vond de standaard bevestiging niet echt mooi .Kreeg gisteravond het idee om de kabel via het balhoofd te laten lopen is weer eens wat anders.

full

full

full



Foto's posten ging dus effe fout,je kan hier ook niet even aan je motor werken of de boel is al weer veranderd
 
Laatst bewerkt:
Dat tankje ziet er echt gaaf uit...

Teller... tja waar moet je zo'n wanding laten? Of de teller sidemount (naast het blok) of beter nog... gewoon geen teller. Die dingen zijn een doorn in het oog ;(
 
Laatst bewerkt:
Gaaf hoor om eens een CB blok te zien in zo'n mooi projekt, frame ziet er zeker goed uit, ga zo door! (wordt wel tijd voor de nieuwste fotos :X )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan