Uit de oude doos..

full
 
Hé , zie ik daar een Suzuki waarmee ene J.M. uit Naaldwijk in 1981 op Silverstone alle andere coureurs rijles gaf ? Is dat de echte of een replica ?
En ik heb weer wat gemist zie ik wel . (zucht) Teveel te doen en veel te weinig tijd B|
 
Hé , zie ik daar een Suzuki waarmee ene J.M. uit Naaldwijk in 1981 op Silverstone alle andere coureurs rijles gaf ? Is dat de echte of een replica ?
En ik heb weer wat gemist zie ik wel . (zucht) Teveel te doen en veel te weinig tijd B|


Geen idee of het een replica was maar als dat zo was leek ie wel erg echt.

Op een van die foto's (waar Hartog net weg rijdt) staan nog heel wat MFers uit het NH-noord topic :Y We waren daar tijdens een ritje door de Kop van NH :W
 
Laatst bewerkt:
Hé , zie ik daar een Suzuki waarmee ene J.M. uit Naaldwijk in 1981 op Silverstone alle andere coureurs rijles gaf ? Is dat de echte of een replica ?
En ik heb weer wat gemist zie ik wel . (zucht) Teveel te doen en veel te weinig tijd B|


Dat is een echte, die is nu van John Zeulevoet, die heeft hem van de ondergang gered, stond een paar maanden geleden een heel mooi verhaal over in Motor.
 
John Hartle rijdt hier op de Gilera voor het team van Geoff Duke als ik me niet vergis . Ik kon de motor zo gauw niet thuisbrengen . Moet dus in 1963 of 1964 zijn .
 
Wie van de kenners kan mij vertellen wat het tussenvoegsel" Bobo ''van Johan van Eijk betekend. Johan was zeer actief in de periode rond 1980. Actief in de klasse 500cc. Johan Bobo van Eijk afkomstig uit Utrecht. Hier op de foto duelerend met Jack Middelburg.
full
 
kijk antwoord van de echte kenner !!!!!!! (die ik nog wat verschuldigd ben ).............

word veel over gepraat maaar doen ho maar !!!!!!!!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan