yamaha dragstar 650 cc iets voor mij?

:N Nou vandaag naar motor Mercuur geweest...conclusie is : ik pas niet op een nieuwe honda shadow :( moet ik nu echt van de shadow afstappen naar een ander merk? :? ik kom met mijn knieen boven detank uit B| , en de zithouding is dus voor mij niet goed.
Zal mijn horizon moeten verbreden naar wat anders of alles aan mijn honda shadow vt700c moeten herstellen O-) ga hier nog maar eens rustig over nadenken, groetjes smokiebike
 
*D Hoplijk heb ik as zaterdag een antwoord op al mijn vragen }) Ik hoop op een proefrit op een suzuki intruder m800, heb er al op gezeten :9 viel alles mee. Nu nog de proefrit en kijken of hij door mijn deur past 8-) wordt vervolgd. Groetjes Smokiebike *O* *O* :W
 
Ik heb een dragstar 1100, de prestaties en de grootte van het frame waren mijn reden tot aankoop. Ik heb een paar keer een dragstar 650 gehuurd (de eerste keer was echt vet...de 2e keer viel een beetje tegen). Ook ik had problemen met mijn lengte (1m87) maar op die 1100 pas ik perfect. Je moet alleen in het begin ff rekening houden met het hoge koppel.
 
:Y probleem is opgelost! Het is de suzuki intruder m800z geworden *O* *O* *O* Rij er nu een week mee en is voor mij een super motor. Gaat goed van zijn plaats en zit er super op. ;) Kreeg nog een mooie inruil ook. groetjes smokiebike. :W
 
Gefeliciteerd! Is een mooie fiets. (Al zijn er veel mede Intruder rijders dat niet met me eens...)

Nu nog ff een foto he?
 
heb laatst een wwekendje op de dragstar 650 van een vriend van me gereden
kom zelf van een sportster maar de dragstar vind ik persoonlijk helemaal niks.
Zat constant met het stuur tegen m'n knieen te porren
 
hallo ik heb nu een yamaha diversion 25kw is het nu al verstandig om een dragster te kopen of moet ik nog even wachten tot dat ik op een zware motor mag?
 
hallo ik heb nu een yamaha diversion 25kw is het nu al verstandig om een dragster te kopen of moet ik nog even wachten tot dat ik op een zware motor mag?


En Dragstar 650 zit ik dacht op 29Kw.

En die van mij is te koop
HzvJ9A.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan