Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 32**

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

 
valt me nu pas op dat ze met verschillende achterbruggen rijden :Y\


Achterbruggen worden speciaal gemaakt in engeland door het team Roberts van de GP. Bruggen zijn in ieder geval niet standaard en daarom voor elke rijder een andere brug, speciaal op wensen van de rijders gemaakt. Niet alles is honda op deze motoren jammer genoeg, anders zou het spul voor op de weg wel heel erg duur worden.[/quote]


:)

nog wat foto's van de racer ;)

hanspree_naked1.jpg

hanspree_naked12.jpg

hanspree_naked13.jpg

hanspree_naked15.jpg

hanspree_naked18.jpg

hanspree_naked2.jpg

hanspree_naked20.jpg

hanspree_naked33.jpg

hanspree_naked34.jpg



De rest van de foto's staan hier SBK Hannspree Blade
 
Laatste dagen weer flink wat :9~ :9~ -ploatjes :Y

2 verschillende categorien maar allemaal even LEKKERRRRRRRR :9~ :9~ :9~
 
Moge, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een CBR 1000 RR uit 2005 :] . Hij is nu paars rood grijs maar ik laat alles zwart spuiten!

Ik vroeg me wel af waar ik het beste wat leuke knipperlichtjes kan aanschaffen
led voor in de body verwerkt en led achter in het achterlicht

Ik laat een leovinci uitlaat eronder zetten maar ik wil de orginele beugel met kentekplaat houder vervangen door een eenvoudige beugel met kentekenplaathouder, zoiets als rizoma alleen dan nog eenvoudiger (lekker duidelijk) en dat het opengewerkt eruitziet!
suggesties zijn welkom

Jasper
 
Moge, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een CBR 1000 RR uit 2005 :] . Hij is nu paars rood grijs maar ik laat alles zwart spuiten!

Ik vroeg me wel af waar ik het beste wat leuke knipperlichtjes kan aanschaffen
led voor in de body verwerkt en led achter in het achterlicht

Ik laat een leovinci uitlaat eronder zetten maar ik wil de orginele beugel met kentekplaat houder vervangen door een eenvoudige beugel met kentekenplaathouder, zoiets als rizoma alleen dan nog eenvoudiger (lekker duidelijk) en dat het opengewerkt eruitziet!
suggesties zijn welkom

Jasper


Welkom :W :W :W
 
Ja fred dat weet ik wel dat hij er altijs stond maar hij heeft het nooit gedaan. Zat namelijk geen camera in.

Kan de overheid je motor afnemen bij een flitsfoto boven de 75 km te hard.

Hoe staat het met het rijbewijs?

Dit zou namelijk me eerste snelheid overtreding zijn.
 
Moge, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een CBR 1000 RR uit 2005 :] . Hij is nu paars rood grijs maar ik laat alles zwart spuiten!

Ik vroeg me wel af waar ik het beste wat leuke knipperlichtjes kan aanschaffen
led voor in de body verwerkt en led achter in het achterlicht

Ik laat een leovinci uitlaat eronder zetten maar ik wil de orginele beugel met kentekplaat houder vervangen door een eenvoudige beugel met kentekenplaathouder, zoiets als rizoma alleen dan nog eenvoudiger (lekker duidelijk) en dat het opengewerkt eruitziet!
suggesties zijn welkom

Jasper


Gefeli. Kerel met je nieuwe aanwinst *O* hier krijg je zeker geen spijt van

Welkom :W
 
Laatst bewerkt:
Ja fred dat weet ik wel dat hij er altijs stond maar hij heeft het nooit gedaan. Zat namelijk geen camera in.

Kan de overheid je motor afnemen bij een flitsfoto boven de 75 km te hard.

Hoe staat het met het rijbewijs?

Dit zou namelijk me eerste snelheid overtreding zijn.

Ik heb altijd begrepen dat veel kasten (de oudere kasten) leeg zijn en periodiek worden voorzien van apparatuur met film. Het is namelijk niet zo dat in alle kasten een kamera zit die af en toe van een film wordt voorzien. De apparatuur vertegenwoordigt namelijk de grootste waarde en die rouleert tussen de verschillende kasten.

De nieuwere kasten zijn voorzien van digitale apparatuur die de foto's ook digitaal kunnen doorsturen hier hoeft dus nooit een film vervangen te worden en deze doen het dus ook altijd.

Ik geloof dat invordering van je voertuig alleen bij staande houding gebeurt en niet achteraf na aanleiding van een foto. Meer dan 50 te hard hoeft niet meteen een onvoorwaardelijk ontzegging van de rijbevoegdheid te betekenen. De hoogte van de snelheidsovertreding, de gevaarzetting (in een drukke straat binnen de bebouwde kom of op een verlaten landweg met veel overzicht) en of de overtreder vaker voor snelheid is beboet zijn zaken die in de beslissing wordt meegenomen. Onvoorwaardelijke rijontzegging en een fikse boete zit er zeker wel in als je met 125 in een 50km zone geflitst bent -O-

Is het werkelijk je eerste snelheids overtreding of je eerste keer dat je gesnapt bent. In het eerste geval ben je braver dan wij allemaal bij elkaar. O-)


Zoiets dacht ik dan :+
 
Laatst bewerkt:
Moge, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een CBR 1000 RR uit 2005 :] . Hij is nu paars rood grijs maar ik laat alles zwart spuiten!

Ik vroeg me wel af waar ik het beste wat leuke knipperlichtjes kan aanschaffen
led voor in de body verwerkt en led achter in het achterlicht

Ik laat een leovinci uitlaat eronder zetten maar ik wil de orginele beugel met kentekplaat houder vervangen door een eenvoudige beugel met kentekenplaathouder, zoiets als rizoma alleen dan nog eenvoudiger (lekker duidelijk) en dat het opengewerkt eruitziet!
suggesties zijn welkom

Jasper

Welkom man!!!!!

De mijne was ook rood-blauw-grijs, 5 weken later wassie een beetje anders O-) 8-)

full


Knipperlichtjes die ik in de kuip heb zijn van Hotbodies: powerleds *D . Als je dr een (ovale) Leo onder zet en toch knippers in je achterlicht neemt dan kan je net zo goed zelf een beugeltje maken voor je kenteken, er zijn er een aantal van hier die dat gedaan hebben en wel een fotootje voor je hebben.
 
Laatst bewerkt:
Moge, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een CBR 1000 RR uit 2005 :] . Hij is nu paars rood grijs maar ik laat alles zwart spuiten!

Ik vroeg me wel af waar ik het beste wat leuke knipperlichtjes kan aanschaffen
led voor in de body verwerkt en led achter in het achterlicht

Ik laat een leovinci uitlaat eronder zetten maar ik wil de orginele beugel met kentekplaat houder vervangen door een eenvoudige beugel met kentekenplaathouder, zoiets als rizoma alleen dan nog eenvoudiger (lekker duidelijk) en dat het opengewerkt eruitziet!
suggesties zijn welkom

Jasper

Welkom Jasper, veel nieuw bloed de laatste tijd. Voor wat kentekenplaathouder suggesties zou je de foto's in de openingspost eens kunen bekijken. Daar kom je genoeg varianten tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan