125cc chopper

Deoxyz

Rookie
4 feb 2008
3
0
Oudenaarde
Ik heb een vraagje ivm een model die ik graag zou hebben:

dit is het model:
150CC_200CC_Chopper.jpg


Deze mag niet op de baan.
Nu mijn vraag is hoe ik deze wel op de baan kan krijgen?
Het is een model waar ik volledig weg van ben. Ik zou deze graag in men bezit hebben.
Hij moet alleen nog wegklaar gemaakt worden, maar ik weet juist niet hoe.

Hopelijk kan iemand me helpen.

mvg
Kristof
 
vaak lukt dit niet je moet eerst het kaal fram laten keuren in Waddinxveen daar moet je ook een tekening van het fram hebben en de berekeningen van de trek spaning van de lassen en het materiaal waar het fram van gemaakt is als ik jou was zou ik het niet proberen :? :? :?
 
vaak lukt dit niet je moet eerst het kaal fram laten keuren in Waddinxveen daar moet je ook een tekening van het fram hebben en de berekeningen van de trek spaning van de lassen en het materiaal waar het fram van gemaakt is als ik jou was zou ik het niet proberen :? :? :?

:? da lijkt precies veel werk. nja mss toch beter om iets anders te zoeken.
 
vaak lukt dit niet je moet eerst het kaal fram laten keuren in Waddinxveen daar moet je ook een tekening van het fram hebben en de berekeningen van de trek spaning van de lassen en het materiaal waar het fram van gemaakt is als ik jou was zou ik het niet proberen :? :? :?
ik denk dat het voor belgen misschien niet helemaal hetzelfde is als voor nederlanders...
 
Gewoon zelf bouwen, maar dan een zwaardere versie, dat zou ik doen dan, ga onderdelen enzo zoeken, en zoek een al gekeurd frame, bespaard je een heeeeele hoop ellende, verder weet ik er ook het fijne niet van, maar denk dat dat wel een leuke en makkelijke optie is *D
 
Die lui van MidiChopper.nl (ChinaBuy Ltd.) hebben zo'n ding in het assortiment zitten, dachtik, inclusief kenteken.
Chinees speelgoed inderdaad, maar wel verdacht leuk speelgoed ;).

Het model wat je hier ziet is volgens mij een gemodificeerde versie ervan, de Thor zoveul..
Zie ook:
 
Ik denk hij komt niet door de keuring doordat er scherpe punten eropzitten. Zoals de spat boord en spaken. Dat mag op een auto ook niet, volgens mij. En zo te horen zit er ook geen demper op het uitlaat. En ook geen kettingcover over de ketting heen dus dat zal vast ook een punt zijn.
- Gevaarlijk scherpe punten
- Uitlaatdemper ontbreekt
- Kettingcover ontbreekt
- Spiegels ontbreken
- Knipperlichten ontbreken
- Nummerbord verlichting ontbreekt

En dan neem ik aan dat het materiaal en constructie zelf wel OK is.
 
Ik vind het eerlijk gezegd wel vet. Niet zozeer om mee naar me werk te rijden, of naar de klant.. Maar meer als speleding voor een loze zondagmiddag of *uche* breezertjes flirten bij de Mickey D's op zaterdagavond ;).
 
Ik denk hij komt niet door de keuring doordat er scherpe punten eropzitten. Zoals de spat boord en spaken. Dat mag op een auto ook niet, volgens mij. En zo te horen zit er ook geen demper op het uitlaat. En ook geen kettingcover over de ketting heen dus dat zal vast ook een punt zijn.
- Gevaarlijk scherpe punten
- Uitlaatdemper ontbreekt
- Kettingcover ontbreekt
- Spiegels ontbreken
- Knipperlichten ontbreken
- Nummerbord verlichting ontbreekt

En dan neem ik aan dat het materiaal en constructie zelf wel OK is.

Mja ach, als ik zie wat er allemaal met een kenteken uit de Chinese container de Nederlandse openbare weg op kan rollen, daar sta ik zelf ook wel van te kijken, inderdaad.
Bij Miniracers.be hebben ze de Kikker Hardknock uit Amerika geimporteerd, dat spul zou ik zelf ook niet vertrouwen, maar blijkbaar zijn die ook op kenteken te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het eerlijk gezegd wel vet. Niet zozeer om mee naar me werk te rijden, of naar de klant.. Maar meer als speleding voor een loze zondagmiddag of *uche* breezertjes flirten bij de Mickey D's op zaterdagavond ;).
Je wordt er eerder mee uitgelachen en roepen of je geen echte kan betalen.
En ze hebben gelijk ook.
Het is er een uit de categorie: ik wil wel, maar ik kan niet

Als je echt voor lul wilt rijden moet je inderdaad zo'n ding als dit kopen.
 
Nahh, ik vind het een schatje. :D
Leuk voor in de stad, en rustig een zonnig dijkje doen.

Allen zat ik dan wel aan die Kikker Hardknock te denken, die is nog schattiger. En een leuke basis voor een bratstyle fietsje. :D

Ik vind die echte zo groot, wielbasis die nog groter is dan die van een Audi Stationwagon.
En ik heb al heel snel last van de Goldwing-erlebnis (zo van: "dan had ik eigenlijk beter in een koekblik kunnen gaan zitten" ;)).
 
Laatst bewerkt:
toevallig sprak ik van de week iemand die een paar van die kikkers naar nederland gaat halen, leek hem wel leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan