motorbanden via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
www.mopedreifen.de

ook goedkoop! verz.kosten €4,- per band.
Heb er 3 weken geleden een setje BT016's gekocht +/- € 261,- (incl.verzkosten)!
En binnen 5 dgn in huis!!

:Y
 
Banden via Spanje is idd niet meer wat het geweest is. ;(

2 jaar geleden gewoon een setje Powers voor 200 euro. |(
 
Laatst bewerkt:
het wordt allemaal duurder... Scheelt inderdaad niet zoveel meer met reifenverzand. Ach, it was nice while it lasted.
 
het wordt allemaal duurder... Scheelt inderdaad niet zoveel meer met reifenverzand. Ach, it was nice while it lasted.
Maar je weet nu wel waar het eigenlijk voor kan. :X ;)

Wat zou een fabrikant voor de eerste montage betalen? €75 voor een set. :?
 
Laatst bewerkt:
Ook regio friesland? Eventueel wat afspreken dan?

Moeten we er eigenlijk nog iemand bij hebben die een setje nodig heeft dan is verzending gratis

Regio Gelderland...

Verzendkosten tikken wel aan opzich a 25 euro.

Anders zit je zonder verzendkosten voor een set Powers aan 234,- dacht ik uit me blote kop...
 
:P alles wat je vooraf betaald zijn geen kosten aan verbonden ( creditcard weet ik niet precies maar met de bank gaat het geweldig) , rembours kost je per zending extra en als je meer dan 5 banden besteld dan heb je geen verzendkosten.
Ik merk dat je veel ervaring hebt met het bestellen bij Rodamoto. Als jij dit niet had vermeld, had ik het idee dat je standaard die 25 euro moet betalen.

Meer dan 5 banden bestellen gaat sowieso niet lukken. Ik voel er eerlijk gezegd ook weinig voor om anderen te 'ronselen' om ook banden te halen, want daar gaat ook weer een tijd overheen.

Om het even kort te sluiten:
-ik maak een account aan bij Rodamoto
-betaal vooraf met internet bankieren van ABN (is paypal overigens ook mogelijk)?
-wordt dus GEEN verzendkosten berekend
-en heb enige dagen later m'n banden in huis.

Ik heb graag duidelijkheid hierover, omdat de site helaas niet uitblinkt in duidelijkheid. Zoals terecht opgemerkt, de AV zijn in het Spaans en over het vervallen van de (relatief hoge) verzendkosten bij vooruitbetaling lees ik namelijk ook niets. Als de verzendkosten vervallen dan heb je naar mijn weten de goedkoopste banden via de bekende internetwinkels. Raar dat mensen dan toch bij Reifenversand en Mopedreifen e.d. bestellen, want daar zal je waarschijnlijk ook vooraf moeten betalen ('k denk hardop)?

Binnen hoeveel dagen kan je de banden verwachten, trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat je veel ervaring hebt met het bestellen bij Rodamoto. Als jij dit niet had vermeld, had ik het idee dat je standaard die 25 euro moet betalen.

Meer dan 5 banden bestellen gaat sowieso niet lukken.

Ik heb graag duidelijkheid hierover, omdat de site helaas niet uitblinkt in duidelijkheid. Zoals terecht opgemerkt, de AV zijn in het Spaans en over het vervallen van de (relatief hoge) verzendkosten bij vooruitbetaling lees ik namelijk ook niets. Als de verzendkosten vervallen dan heb je naar mijn weten de goedkoopste banden via de bekende internetwinkels. Raar dat mensen dan toch bij Reifenversand en Mopedreifen e.d. bestellen, want daar zal je waarschijnlijk ook vooraf moeten betalen ('k denk hardop)?

Binnen hoeveel dagen kan je de banden verwachten, trouwens?
Vandaar ook dat ik als Nederlandse dealer voor Rodamoto voor dezelfde prijs kan leverfen (op aanvraag). Levering bij standaardbanden binnen 3 werkdagen. Als je het topic gelezen had dan zou je dat al enkele tientallen keren hebben zien staan.
 
Vandaar ook dat ik als Nederlandse dealer voor Rodamoto voor dezelfde prijs kan leverfen (op aanvraag). Levering bij standaardbanden binnen 3 werkdagen. Als je het topic gelezen had dan zou je dat al enkele tientallen keren hebben zien staan.


En dan zonder verzendkosten bij 6 banden ?

Dan kom ik 12 april met 3 motoren langs :Y

ben al eens bij je langs geweest met een Viffert niet zo heel lang terug, 1185 posts lezen had ik niet echt zin in, had wel zoiets van 'ff om me heen kijken'
 
Laatst bewerkt:
Ik wil na de pasen een set Michelin Pilot Power 2CT 120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear
gaan bestellen bij Roda. Ik zoek alleen nog een medebesteller om niet aan die transport kosten te zitten.

Ik begrijp dat bij bestelling van 5 of meer er geen transport kosten zijn. Zijn er MF's omgeving, delft/pijnacker/den haag die ook willen bestellen?

Laat het ff weten.

@EdwinFE: doe je mee?
 
Ik wil na de pasen een set Michelin Pilot Power 2CT 120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear
gaan bestellen bij Roda. Ik zoek alleen nog een medebesteller om niet aan die transport kosten te zitten.

Ik begrijp dat bij bestelling van 5 of meer er geen transport kosten zijn. Zijn er MF's omgeving, delft/pijnacker/den haag die ook willen bestellen?

Laat het ff weten.

@EdwinFE: doe je mee?
Ik heb je gemaild... alleen vergeten te melden dat ik de band dan bij je kom halen.
 
Vandaar ook dat ik als Nederlandse dealer voor Rodamoto voor dezelfde prijs kan leverfen (op aanvraag). Levering bij standaardbanden binnen 3 werkdagen. Als je het topic gelezen had dan zou je dat al enkele tientallen keren hebben zien staan.
Jammer van de sarcastische ondertoon. Jammer ook dat je suggereert dat ik de topic niet heb doorgenomen. Misschien stel ik vragen die eerder zijn beantwoord (door jou), maar dat hoort bij het vak.

Dat je voor dezelfde prijzen kan leveren als Rodamoto (op aanvraag) heb ik inderdaad tientallen keren gelezen...

Ik heb een concrete vraag voor jou: Als ik bij jou vooruit betaal (en ik vermeld bij de online bestelling dat ik de banden volgens de Rodamoto condities wil hebben), vervallen dan eveneens de verzendkosten van 25 euro? Dat meen ik namelijk nergens gelezen te hebben.

@pepe: ik heb gezocht binnen deze topic op 'vooruit' en ik lees dat de verzendkosten bij vooruitbetaling vervallen bij Rodamoto (bij rechtstreekse bestelling). De vragen die ik aan jou had gericht, zijn beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat je veel ervaring hebt met het bestellen bij Rodamoto. Als jij dit niet had vermeld, had ik het idee dat je standaard die 25 euro moet betalen.

Meer dan 5 banden bestellen gaat sowieso niet lukken. Ik voel er eerlijk gezegd ook weinig voor om anderen te 'ronselen' om ook banden te halen, want daar gaat ook weer een tijd overheen.

Om het even kort te sluiten:
-ik maak een account aan bij Rodamoto
-betaal vooraf met internet bankieren van ABN (is paypal overigens ook mogelijk)?
-wordt dus GEEN verzendkosten berekend
-en heb enige dagen later m'n banden in huis.

Ik heb graag duidelijkheid hierover, omdat de site helaas niet uitblinkt in duidelijkheid. Zoals terecht opgemerkt, de AV zijn in het Spaans en over het vervallen van de (relatief hoge) verzendkosten bij vooruitbetaling lees ik namelijk ook niets. Als de verzendkosten vervallen dan heb je naar mijn weten de goedkoopste banden via de bekende internetwinkels. Raar dat mensen dan toch bij Reifenversand en Mopedreifen e.d. bestellen, want daar zal je waarschijnlijk ook vooraf moeten betalen ('k denk hardop)?

Binnen hoeveel dagen kan je de banden verwachten, trouwens?

ik bestel altijd meer dan 5 betaal vooraf en heb ze binnen 5 werkdagen binnen voor de prijs van de banden incl IVA , ik heb het altijd voor het motor forum gestroomlijnd zonder er wat aan te verdienen , maar michelin benelux ging een beetje moelijk doen ( dreigen en zo ) en het werd me te druk dus nu doe ik alleen voor de omgeving
 
Jammer van de sarcastische ondertoon. Jammer ook dat je suggereert dat ik de topic niet heb doorgenomen. Misschien stel ik vragen die eerder zijn beantwoord (door jou), maar dat hoort bij het vak.

Dat je voor dezelfde prijzen kan leveren als Rodamoto (op aanvraag) heb ik inderdaad tientallen keren gelezen...

Ik heb een concrete vraag voor jou: Als ik bij jou vooruit betaal (en ik vermeld bij de online bestelling dat ik de banden volgens de Rodamoto condities wil hebben), vervallen dan eveneens de verzendkosten van 25 euro? Dat meen ik namelijk nergens gelezen te hebben.

@pepe: ik heb gezocht binnen deze topic op 'vooruit' en ik lees dat de verzendkosten bij vooruitbetaling vervallen bij Rodamoto (bij rechtstreekse bestelling). De vragen die ik aan jou had gericht, zijn beantwoord.
als je vragen heb dan mag je me mailen hoor ;)
 
Ik zal graag mee willen doen met een bestelling? heb het hele topic gelezen ;)
alleen ben nog geen held in het versturen van berichten en het ontdekken van email adressen en het beantwoorden van sommige meldingen. Maar bij deze meld ik mij aan om mee te doen bij een bestelling. wie moet ik daarvoor emailen ??. Ik woon in Zwolle (overijssel) sorry voor het ongemak
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan