Daagsrit (za/zo)

Upcoming : DarthDave: een alblasserwaard-ritje in je daagsrit-topic, als ik mijn kaarten terug heb gevonden en een route heb opgesteld. De rit die ik in gedachten heb (met bezichtiging van antieke ouwe artistieke zooi) - iets cultuurs bedoelt hij.
 
Om het nieuwe jaar fris te beginnen alvast een aanzet voor de volgende Daagsrit in 2008:
Carpoolplaats N3/A15 - Wijngaarden – Giessenburg – Noordeloos - Nieuwland – Arkel – Kedichem – Leerdam – Leerboek - Meerkerk - Lexmond – Sluis – Nieuwpoort – Nieuw Lekkerland - Alblasserdam

Langs de molentjes en langs deze ouwe zooi :P (diep in de woeste binnenlanden van de Alblasserwaard :+ bij Giessenburg onderstaand gebouw, een voormalig veekoekenfabriek uit 1910):
full

(Meer erover zie hier)

Ik ben bang dat voor de ultra-sportieve rijders deze rit niet zo interessant is daar de route door grote stukken bebouwde kom loopt en de boerenweggetjes met haakse bochten met allerlei grind/troep in de bochten zich ook niet zo lenen voor schitterende knee-downs.

Ik zal hem zelf nog een keer rijden om te zien of er geen nieuwe wegafsluitingen zijn (buiten de eeuwige dijkverzwaringswerkzaamheden bij Lexmond) waarna we kunnen gaan denken aan een datum...
 
Laatst bewerkt:
Jij heb gelijk, ik had zo 10 graden verwacht.
zo
Zonneschijn (%) 80
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) -5
Middagtemperatuur (°C) 5
Windrichting ZW
Windsnelheid (bft) 2

Ander keer mss. jij woont wel een eind weg.
Is eggrun wat voor je ?
 
Jij heb gelijk, ik had zo 10 graden verwacht.
zo
Zonneschijn (%) 80
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) -5
Middagtemperatuur (°C) 5
Windrichting ZW
Windsnelheid (bft) 2

Ander keer mss. jij woont wel een eind weg.
Is eggrun wat voor je ?

Woon idd niet in de buurt. Heb wel zitten denken aan de Eggrun, maar ik weet het nog niet, doe jij wel mee?
 
Ik heb maar mij zelf kado gegeven.
Een bergtraining om weer t seizoen in te komen en is vastgelegd.
Hopelijk dat t weer redelijk is.
30 Mei, er zijn nog 2 plaatsen. Prijs € 325,-
http://www.motorshopelferink.nl/eifeltour.htm
http://www.mig-nederland.nl/ VMT 3 Eifel training.

De dag ervoor wil ik in Oldenzaal overnachten. Wie heeft er zin om smiddags nog in de omgeving te toeren en in de stad te eten.
Verblijf denk ik aan Hotel Restaurant Oldenzaal in Twente - Erve Hulsbeek
Hoe meer personen hoe goedkoper en gezelliger.
Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd....geen bij bedoelingen.
 
Week 18: 29 april - 4 mei 2008
Onder voorbehoud van het weer ergens in die periode een alblasserwaard-ritje doen? (ben zelf heel die week vrij). Ik lees/hoor het wel.

(de rit die ik in gedachten heb leent zich niet voor hard blazen en scheuren door kleine weggetjes, haakse bochten met grind, onoverzichtelijke bochten en af en toe stukken bebouwde kom met spelende kids en zo, maar wel door een leuke omgeving met molentjes, rustieke weilanden en antiek onderweg en zo :P )
 
Hmm... ik heb nog niets gepland. Als t zo mooi weer blijft dan heb ik de neiging een paar dagen weg te gaan. Wij houden kontakt.
 
Laatst bewerkt:
Zullen wij zaterdag 3 Mei 2008 om 10:15 uur plannen.
Alblasserwaard ritje wordt Zondag 4 Mei 2008 om 10:15 uur.

Dave Route ca. 110 km 2 uur 18 min excl. stops
(Route kan worden toegezonden, mail mij)

full
 
Laatst bewerkt:
Tsja.... als er niks vaststaat en als het ook niet ernaar uit ziet dat er wat gepland gaat worden dan ga ik wat anders doen en nu heb ik precies op die zaterdag wat anders. Zondag zou ik eventueel nog kunnen. Ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ja, moet altijd afwachten wat de weergoden gaan doen.
OK, zondag wordt ook redelijk weer.
 
Laatst bewerkt:
Leuk, toch meer gegadigden voor een ritje :]

Ik weet dat bij Lexmond de dijk afgesloten is vanwege (eeuwig durende) dijkverzwaringswerkzaamheden, maar daar kunnen we wel omheen rijden.
 
Op Zondag 25 mei 2008 zit ik in Hierden / Harderwijk.
Hopelijk redelijk weer wordt.
Wie heeft er zin in om een van deze Route's te rijden.

Ik heb Veluwe rit al gereden en vind niet erg om evt. weer te rijden.

Edit : Helaas was slecht weer.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 7 juni naar Suzuki Outdoor
Quad rijden is leuk en mss off the road als ik op die motor pas en more fun.
Ik heb al een gratis kaartje en kan nog een volwassene mee nemen. Wie gaat ermee.

Zijn er nog andere personen die gaan outdoren ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan