Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pina Uram

MF veteraan
5 feb 2004
11.028
3
Lisse
Deel 4 al weer over de Triumph Speed Triple, het vervolg op:
Triumph Speed Triple-topic - part 3
Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2
't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic


Andere oudere Speed Triple-topics:
Witte Triumph Speed Triple 2006
triumph speed triple
Triumph speed triple model 2002-2004
2005 Speed Triple
2005 Speedtriple
speedtriple...ben verliefd


Een lekker voorjaars-piccie om mee te beginnen:
full
 
Je let ff niet op en er is alweer een nieuw deeltje door onze OER(oude)Triple eigenaar geopend. :W
 
Laatst bewerkt:
bookmark aangepast, 't ging goed vooruit ineens :+
Als ik morgen het puin uit m'n garage krijg kan ik de triple nog eens uitlaten *O*
Laatste stukkie ging inderdaad behoorlijk hard! :Y

Ik hoop voor jou dat je morgen goed weer hebt om effe te rijden :] , en hoop dat het hier ook goed weer is :Y ......tot nu toe pas 1 dag op m'n nieuwe gereden! ;(
 
_O- _O-
Nee, het was gewoon dat ik niet oplette, Pina..... of eigenlijk was ik er gewoon niet om je voor te zijn :o :+


*O* *O* Deeltje 4 *O* *O*

Maar nu ga ik toch lekker naar mijn bedje toe, met heerlijke dromen over mooie motoren
Tot morgen :W
 
Laatst bewerkt:
Hoop wel dat dat piccie in de OP binnenkort door een zonnigere variant wordt vervangen :/

Iemand nog naar de demo-dag bij Salland motoren in Zwolle morgen? Wij toch maar niet ...
 
:Z Zo ik ben al een tijdje wakker. Eenmaal wakker kon ik de slaap niet meer vatten. -O-

Hé Swifty, ik dacht ik ga ook nog ff naar Salland motoren en tref ik jou ook nog eens. En nu ga je niet :N Ik weet ook nog niet zeker of ik ga. Kijken hoe ik terugkom vanuit Lisse *O* *O* *O*
 
:Z Zo ik ben al een tijdje wakker. Eenmaal wakker kon ik de slaap niet meer vatten. -O-

Hé Swifty, ik dacht ik ga ook nog ff naar Salland motoren en tref ik jou ook nog eens. En nu ga je niet :N Ik weet ook nog niet zeker of ik ga. Kijken hoe ik terugkom vanuit Lisse *O* *O* *O*
veel plezier :] :] :]
 
:Z Zo ik ben al een tijdje wakker. Eenmaal wakker kon ik de slaap niet meer vatten. -O-

Hé Swifty, ik dacht ik ga ook nog ff naar Salland motoren en tref ik jou ook nog eens. En nu ga je niet :N Ik weet ook nog niet zeker of ik ga. Kijken hoe ik terugkom vanuit Lisse *O* *O* *O*


Haal jij nou maar eerst eens die "oude" Triple op. *D ...........................veel plezier ermee iig. *O* :W
 
:Z Zo ik ben al een tijdje wakker. Eenmaal wakker kon ik de slaap niet meer vatten. -O-

Hé Swifty, ik dacht ik ga ook nog ff naar Salland motoren en tref ik jou ook nog eens. En nu ga je niet :N Ik weet ook nog niet zeker of ik ga. Kijken hoe ik terugkom vanuit Lisse *O* *O* *O*

Veel plezier vandaag Zoef, maar dat komt helemaal goed als ik zo naar buiten kijk ! :Y :] :Y :]
 
Haal jij nou maar eerst eens die "oude" Triple op. *D ...........................veel plezier ermee iig. *O* :W
Ze heeft 'm in ieder geval opgehaald! :Y ......en nu maar hopen dat ze de hele weg terug met 'n grote smile op dat "oude ding" heeft gezeten })
 
En ik ben weer terug en ga zo ook weer. Moet noodgedwongen op de KTM :X :+
Wat ben ik een blij mens *D :] *O* Hij rijdt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hier de eerste dan, moest gelijk tanken toen ik thuis kwam :o
Mooiere piccies komen nog vanavond
full
 
En ik ben weer terug en ga zo ook weer. Moet noodgedwongen op de KTM :X :+
Wat ben ik een blij mens *D :] *O* Hij rijdt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hier de eerste dan, moest gelijk tanken toen ik thuis kwam :o
Mooiere piccies komen nog vanavond[afbeelding]
YES!! *O* ........blij dat je er blij mee ben!!! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan