Kawasaki GPZ 500 S Rijders Deel 7

Kawasaki GPZ 500 S Rijders Deel 8 TS

  • Aliss

    Stemmen: 6 42,9%
  • Envy/Yuki

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Och zo heb ik mijn GPZ ook eens een keertje omgelegd hoor.....ik heb em zelfs al een keertje laten donderen terwijl ik het hek open maakte. Stond niet goed op de jiffy en bats daar lag ze....koppelingshendel en spiegel verbogen en uiteraard de knipper stuk....gelukkig lag ze toen op haar linkerkant...anders was de voetrem ook krom _O-
 
hallo allemaal

Help m,n gpz doet het niet hulp gevraagd.Hij start wel maar loopt zeer matig heel rauw,draait op 1 cilinder na het starten wordt alleen de LI cilinder warm dus RE doet niet mee.Vervolgens heb ik de bougie eruit gehaald en gekeken of tie vonkt,en jawel vonkt wel hoewel ik niet onder de indruk was van de vonk.
Motor rijd wel maar niet om over naar huis te schrijven,ploffen in de uitlaat ben dus snel ermee gestopt.Heb ook de benzinetank gereinigd om zeker te zijn dat er geen water in zat.
Aanzuigrubbers zien er ook goed uit.

M.a.w ik weet het even niet meer waar ik naar moet zoeken.
 
hallo allemaal

Help m,n gpz doet het niet hulp gevraagd.Hij start wel maar loopt zeer matig heel rauw,draait op 1 cilinder na het starten wordt alleen de LI cilinder warm dus RE doet niet mee.Vervolgens heb ik de bougie eruit gehaald en gekeken of tie vonkt,en jawel vonkt wel hoewel ik niet onder de indruk was van de vonk.
Motor rijd wel maar niet om over naar huis te schrijven,ploffen in de uitlaat ben dus snel ermee gestopt.Heb ook de benzinetank gereinigd om zeker te zijn dat er geen water in zat.
Aanzuigrubbers zien er ook goed uit.

M.a.w ik weet het even niet meer waar ik naar moet zoeken.

Denk dat je toe bent aan een synchro van je carburateurs. Heb net ook nog ff gereden. Heerlijk fris op de motor.....
 
of misschien blijft de naald van de vlotterbak hangen. of toch maar ff 2 nieuwe bougies erin draaien
 
Laatst bewerkt:
GPZ KUDO +1; pa van HLK KUDO -1; HLK -1 |(
Mooi dat de GPZ je zo goed bevalt, maar waarom leg je hem zo vaak op de grond. Je kan hem beter op de jiffy zetten. Misschien moet je bij langzaam manouvreren wat meer je achterrem gebruiken i.p.v. je voorrem. Blijf van je voorrem af en houd hem trekkend. Kan ie ook niet omdonderen. Streetfighters zijn mooi om te zien, maar een GPZ hoort met kuip. Kan je geen onderdelen overnemen van ROY-R?


De kuipdelen die roy-r had, heb ik allemaal overgenomen.
Kijk even op marktplaats via onderstaande link, misschien zit er wat voor je bij?

http://link.marktplaats.nl/146608184
 
hallo allemaal

Help m,n gpz doet het niet hulp gevraagd.Hij start wel maar loopt zeer matig heel rauw,draait op 1 cilinder na het starten wordt alleen de LI cilinder warm dus RE doet niet mee.Vervolgens heb ik de bougie eruit gehaald en gekeken of tie vonkt,en jawel vonkt wel hoewel ik niet onder de indruk was van de vonk.
Motor rijd wel maar niet om over naar huis te schrijven,ploffen in de uitlaat ben dus snel ermee gestopt.Heb ook de benzinetank gereinigd om zeker te zijn dat er geen water in zat.
Aanzuigrubbers zien er ook goed uit.

M.a.w ik weet het even niet meer waar ik naar moet zoeken.
HIJ(ZIJ) DOET HET WEER,met dank aan pinty voor de tips.
Ben de bobines gaan omwisselen,geen resultaat rechter cilinder blijft het niet doen.Betekend dus wel dat de bobines goed zijn.
De contacten van de bobine schoongemaakt, en vervolgens heb ik de bougies omgewisseld en hierna gestart en warempel beide cilinders werken,alleen staat de boel wel erg rijk afgesteld dus zal binnenkort dus de motor goed af laten stellen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de tovami setjes?
 
HIJ(ZIJ) DOET HET WEER,met dank aan pinty voor de tips.
Ben de bobines gaan omwisselen,geen resultaat rechter cilinder blijft het niet doen.Betekend dus wel dat de bobines goed zijn.
De contacten van de bobine schoongemaakt, en vervolgens heb ik de bougies omgewisseld en hierna gestart en warempel beide cilinders werken,alleen staat de boel wel erg rijk afgesteld dus zal binnenkort dus de motor goed af laten stellen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de tovami setjes?


yep, heb ik ook. _O-
ben er tevreden over. betere gas-respons en niet meer die nare trap onder je kont na 6000 toeren ( erg vervelend bij nat weer) . die heb ik eruit laten stellen

Mooi dat de boel weer loopt Gekel....Pinty is de opa van dit forum...dus hij weet wel wat! :}


tja, als je al bijna 6 jaar op die motor rijdt, dan kom je vanzelf alle gekke dingen wel een keer tegen :]

ff wat anders: hoelaat gaan we afspreken de 13 de??
 
staat de 13e al vast dan :?

Dat wordt kiezen voor mij. Of naar Groningen op de 12e voor een pre-miet met het MF kampeerweekeindclubje of de GPZers in Veenendaal op de 13e. Ik denk niet dat ik twee dagen weg mag van mevr Hansss :P
Mede omdat ik daarna de hele week in Rotjeknor op de Maasvlakte zit O-)
 
Wat mij betreft staat de 13e vast....de meeste mensen kunnen dan namelijk op die datum afspreken.

Vandaag ff een 22 inch monitor gehaald....super zeg.
 
Als ik het goed begrepen heb hebben jullie en vaste afspreekplaats bij de McDonalds bij Veenendaal? Heeft deze misschien een adres, of zit hij bij een bepaalde afslag van de snelweg? Dat maakt het wat gemakkelijker voor mij om hem te vinden... :) Heb nu al zin in over twee weken, hoop wel dat het weer tegen die tijd iets beter is geworden trouwens ;)
 
Als ik het goed begrepen heb hebben jullie en vaste afspreekplaats bij de McDonalds bij Veenendaal? Heeft deze misschien een adres, of zit hij bij een bepaalde afslag van de snelweg? Dat maakt het wat gemakkelijker voor mij om hem te vinden... :) Heb nu al zin in over twee weken, hoop wel dat het weer tegen die tijd iets beter is geworden trouwens ;)

Google Maps

Hier dus :z

Kan niet missen, ook de MF Megameeting is daar twee keer per jaar

Heb je al naar buiten gekeken? het is hier 10 graden *O* Het gaat de goede kant op
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam er gisteren ineens achter dat ik op de 13e ook nog een andere afspraak heb. De tijd voor deze afspraak staat alleen nog niet vast, dus ik ga proberen deze afspraak zo laat mogelijk te plannen zodat ik toch nog wat van de meeting mee kan maken :] :] :].
 
nou, ik zit een beetje met hetzelfde probleempje, moet eerst nog ff naar zevenhuizen (kom er dan toch langs)

ik zat dus te denken aan een uurtje of 11 in veenendaal???
 
De meeting is op 13 april, 11.30 uur bij de McDonald in Veenendaal! Geeft iedereen wat speling. Onder voorbehoud van het weer....als het regent gaat het niet door. Uiterlijk 12 april 23.00 uur volgt er een mededeling op het forum of het daadwerkelijk door gaat.

Hey NCM....gaan wij weer samen die kant op? Ik heb nog een bakkie koffie tegoed van je voor die acculader :9
 
Laatst bewerkt:
11 uur lijkt me prima! Is er toevallig nog iemand uit de buurt van Nijmegen die ook samen naar de Mcdonald wil rijden?

Heb vandaag overigens een leuk stukje gereden over de waal en maasdijken, erg mooi!
 
Meeting6.gif


Wat voor weer is het in de buurt van Veenendaal?

En hoe ziet de lucht eruit?
 
Laatst bewerkt:
11 uur lijkt me prima! Is er toevallig nog iemand uit de buurt van Nijmegen die ook samen naar de Mcdonald wil rijden?

Heb vandaag overigens een leuk stukje gereden over de waal en maasdijken, erg mooi!
Ik kom uit Uden maar ik rijd langs Nijmegen af over de A50.
Als jij een plekje vlakbij de A50 weet waar we kunnen afspreken, dan kunnen we vanaf daar wel verder samen rijden.

Edit: Ik zie net in je profiel dat je student geneeskunde bent, ik studeer BMW in Nijmegen. Ik ben alleen eigenlijk nooit meer op de faculteit, aangezien ik stage loop.
Ik zit nu in mijn 5e jaar van de opleiding, in welk jaar zit jij?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom uit Uden maar ik rijd langs Nijmegen af over de A50.
Als jij een plekje vlakbij de A50 weet waar we kunnen afspreken, dan kunnen we vanaf daar wel verder samen rijden.

Edit: Ik zie net in je profiel dat je student geneeskunde bent, ik studeer BMW in Nijmegen. Ik ben alleen eigenlijk nooit meer op de faculteit, aangezien ik stage loop.
Ik zit nu in mijn 5e jaar van de opleiding, in welk jaar zit jij?

Heel misschien rijd ik ook vanaf Nijmegen naar Veenendaal. Ik heb namelijk 12 april een feestje bij vrienden. Misschien blijf ik daar tukken.Laat het nog wel ff horen.
 
Haha, het wordt nog gezellig vanaf Nijmegen ;)

@RV: wellicht handig om bij de eerste afrit nadat je de A15 gepasseerd hebt af te spreken? Ik zit overigens in het 4e jaar van GNK.
@ Bewtjuh: prima, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? :)
 
Haha, het wordt nog gezellig vanaf Nijmegen ;)

@RV: wellicht handig om bij de eerste afrit nadat je de A15 gepasseerd hebt af te spreken? Ik zit overigens in het 4e jaar van GNK.
@ Bewtjuh: prima, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? :)
Ik heb net even op google earth gekeken en meteen na de kruising van A50/A15 lijkt er aan de A50 een parkeer/rustplaats te zijn. Ik ken het verder niet, maar dat is misschien wel een goede plek om af te spreken.
 
Ik heb net even op google earth gekeken en meteen na de kruising van A50/A15 lijkt er aan de A50 een parkeer/rustplaats te zijn. Ik ken het verder niet, maar dat is misschien wel een goede plek om af te spreken.

Lijkt me een prima plan! We moeten om 11 uur in veenendaal zijn, zullen we zeggen dat we om 10:30 op die parkeerplaats zijn? Ik zal je mijn mobiele nummer even pm-en voor het geval dat.
 
Haha, het wordt nog gezellig vanaf Nijmegen ;)

@RV: wellicht handig om bij de eerste afrit nadat je de A15 gepasseerd hebt af te spreken? Ik zit overigens in het 4e jaar van GNK.
@ Bewtjuh: prima, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? :)

Hahahaha...en ik werk in het UMC Groningen...wat toch weer een toeval hiero.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan