motorado leeuwarden

Mijn motortje is daar twee jaar geleden netjes opgeknapt. (grote buurt: kopelingsplaten, remschijf en rempadjes, olie, luchtfilter, voorvork recht gezet, het was zo'n 500€ iets minder volgenss mij, voor een CB250)

Ik was nog vorige zaterdag daar om een paar handschoenen te kopen. Helaas kon ik weinig afdingen op winterhandschoenen. Maar ik kreeg beloofd dat als ik koude vingers krijg dan kan ik die handschoen terugbrengen.
Drie jaar geleden had ik mijn eerste motorjas daar gekocht, met korting. Ik ben met die jas gevallen met 50km/h maar ik leef nog en ik had niks, dus ik denk de spul daar is OK.

Ik vind ze OK, niet goedkoop maar goed, voor zover ik ervaring met hen heb.
 
aardige mensen, altijd behulpzaam (zelfs als je een lullig pakkingkje wil bestellen).

Vind beide heren klantvriendelijk
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er maar eens binnen stappen dan merk je het vanzelf wel. Goede sfeer,en héél belangrijk een luisterend oor. :Y
Laatst nog een stuur verhoger laten zetten op de pan european van mijn man. Binnen een besteld en geplaatst. Klasse. :]
 
Heb daar jaren geleden mijn Guzzi gekocht, waarbij binnen een week de kruiskoppeling al naar de kloten ging. Deze werd direct vernieuwd, onder garantie uiteraard, zonder enige discussie.
Sindsdien er al weer 150.000 km mee gereden zonder ook maar één keer door de fiets in de steek te zijn gelaten.
Was dan natuurlijk een Guz, dus zo bijzonder nou ook weer niet.

Anyway, topzaak, en aardige en kundige gasten.
 
Goeie zaak, staat bij mij qua klantvriendelijkheid iets beter aangeschreven als MotoPort....

Ook ik heb mijn kleding daar gekocht, en het doet het allemaal nog steeds...
 
Dit is nog een motorzaak waar de sfeer van vroeger hangt. Alltijd behulpzaam, en nooit te beroerd om iets uit te leggen.
 
Ben er nog niet zovaak geweest, maar als ik er kom word ik goed geholpen en er wordt met mij mee gedacht. De keuze wordt aan mij over gelaten, dus geen opdringerig gedoe.
Komt op mij over als deskundig en betrouwbaar.
 
Nou, kennelijk heeft die zaak een positieve ontwikkeling doorgemaakt... In een topic uit 2006 over dezelfde zaak werden met betrekking tot de eigenaar de termen "enorme lompe ongeïnteresseerde botte k*tboer" gebezigd :P
 
Nou, kennelijk heeft die zaak een positieve ontwikkeling doorgemaakt... In een topic uit 2006 over dezelfde zaak werden met betrekking tot de eigenaar de termen "enorme lompe ongeïnteresseerde botte k*tboer" gebezigd :P
nau, ik vind het zelf meer van dat ie je met rust laat tot je hem aanspreekt over wat je zoek. Dan is hij heel erg behulpzaam. De dame spreekt wel iedereen aan of zij jou kan helpen.

Ik vind het een goede zaak. Ik vind dat motorado en motorport een beetje op dezelfde niveau zitten, ook kwa prijs.
Ze zijn natuurlijk duurder dan wat Marktplaats bidt en zelf sleutelen. Maar ze zijn niet duurder dan andere gemiddelde motorgarages volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van me heeft daar z'n MG Cali EV gekocht. Goede service en klantvriendelijk. Ondanks dat m'n vriend in Emmen woonde, werd de Cali altijd netjes door Motorado onderhouden waarbij de contacten en tips altijd goed waren.

Een goede zaak om zaken mee te doen :Y
 
Ik heb er op 29 april '93 (oude pand) mijn eerste motor (Suzuki GSX 600F) nieuw gekocht, met goed advies....Prettige zaak waar ik helaas niet veel meer kom, maar als je er nog eens komt voelt het toch als thuis komen....zelfs in de nieuwe zaak
drinks.gif
 
Ik heb er inmiddels 6 nieuwe motoren aangeschaft ondanks dat ik 135 km moet rijden naar
Leeuwarden goede service afspraken worden nagekomen en personeel in de werkplaats die weten waar ze over praten.

Rene
 
ik keek alleen 1 keer raar op toen ik voor bandjes kwam!
er werd mij gevraagd of ik de velgen los kon brengen want dat scheelt mij geld.
Maar toen had ik nog geen bokken, waarop die vent zegt ach als je een beetje handig bent mag je dat hier ook wel op een zaterdag doen in de werkplaats :o

heb mn banden desondanks ergens anders gehaald maar vond het wel een tof aanbod!
 
Kom er ook vrij regelmatig, zowel banden als kleding.
Eerlijke en goede service.
Zelfs advies gekregen vwb mijn voorband; de conti roadattack (eronder gezet bij de dealer) begon vrij vlot te cuppen. Dus ik wilde er een sportattack op, minder cuppen en minder lange levensduur.
Toen ie keek op de band naar de specificatie bleek het een normale roadattack te zijn; voor BMW is er de "z"...
Dus een "z" erop gezet en tot nu toe (6000km) nog geen cupping!

edit:
Ik breng de wielen er los heen, geen bokken oid maar een paar spanbanden aan de motor en om de plafondbalken. Niet vergeten je middenbok te blokkeren met een spanband anders kan ie door de krachten van vast- en losdraaien eraf stuiteren!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan