shArkAttAck
quote:Speedgloves schreef op 08 april 2008 @ 23:58:
Heb wel interesse maar moet wel in juli of augustus zijn, anders kan ik het niet combineren met mijn werk.
Zal ook effe een geschikte motor moeten zoeken dan.
shArkAttAck
quote:Speedgloves schreef op 09 april 2008 @ 22:29:
Ben al op een héél interessante Africa Twin gelopen (wel wat werk aan maar niks onoverkomelijks en heel redelijke vraagprijs).
Je ziet, ik loop al direct warm voor je idee.
quote:Speedgloves schreef op 09 april 2008 @ 22:29:
Ben al op een héél interessante Africa Twin gelopen (wel wat werk aan maar niks onoverkomelijks en heel redelijke vraagprijs).
Je ziet, ik loop al direct warm voor je idee.
shArkAttAck
quote:ratman1 schreef op 07 april 2008 @ 09:36:
Al enige tijd leeft bij mij het plan om in elk geval naar Volgograd te gaan in 2009.....
quote:zeepok schreef op 10 april 2008 @ 20:13:
[...]
Gewoon nieuwsgierig: Wat heb je in Volgograd te zoeken eigenlijk? Is daar iets bijzonders te zien/bezoeken/beleven?
Verder lijkt me dit een fantastische reis.
quote:Speedgloves schreef op 10 april 2008 @ 19:39:
Ratman, ik vrees dat ik ook ga struikelen over de duur van het project.
quote:Jeroen12 schreef op 13 april 2008 @ 18:47:
Met 4 weken wordt het zeer interessant. Je hebt wel een all-road nodig, gezien de 'wegen' daaro?
quote:ratman1 schreef op 14 april 2008 @ 22:37:
Er zijn bureaus die die Visa regelen, lijkt me geen probleem zo.
In elk geval een Visum nodig voor Rusland, Kazakhstan en Kyrgyzstan.
Ook de benodigde uitnodigings brieven worden dan verzorgd.
en ja 4 a 5 weken is voor mij ook beter, als ik 6 a 7 weken weg blijf worden ze niet echt blij op mijn werk.
quote:Kibbe schreef op 14 april 2008 @ 23:17:
[...]
Eeuuh, hoeveel KM hebben we voor de knopen in 4 wkn?.....
quote:ratman1 schreef op 15 april 2008 @ 08:59:
Een indruk van de weg in de buurt van Baikonoer, de M32
[afbeelding]
een pompstation?
quote:ratman1 schreef op 14 april 2008 @ 22:37:
Er zijn bureaus die die Visa regelen, lijkt me geen probleem zo.
In elk geval een Visum nodig voor Rusland, Kazakhstan en Kyrgyzstan.
Ook de benodigde uitnodigings brieven worden dan verzorgd.
en ja 4 a 5 weken is voor mij ook beter, als ik 6 a 7 weken weg blijf worden ze niet echt blij op mijn werk.
quote:ratman1 schreef op 15 april 2008 @ 08:36:
[...]
Het is ca 6000Km naar Almaty, ca 1000 a 1500Km in de regio door de bergen en dan terug, de terugweg is dan zonder transport zo'n 5500Km.
Zelf doe ik tijdens mijn vakanties ca 2500Km/week en dat is voor mij redelijk relaxed, zeker op de routes door Duitsland en Polen wil ik flink opschieten. Daarna worden de dagafstanden wat korter, in Kazakhstan zelf denk ik de route Uralsk-Baykonoer-Almaty te volgen welke goed berijdbaar is. Het kan zijn dat we daar ook in Konvooien moeten rijden, dat is in die landen vrij normaal.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3