NSR250R MC21 te koop!

Zoooo weer even een schop omhoog want de motor is nog steeds niet verkocht. Hij is een tijdje terug helemaal 100% orgineel gemaakt en daardoor is ook de prijs gezakt. De motor is nu te koop voor 4000 eurotjes. En hij is altijd te bezichtigen bij Veldt Racing Parts in ophemert.


Huh, hij was toch verkocht vertelde je laatst?
 
Ja alleen de meneer Johan Luyten die zij dat ie hem wilde hebben heeft al maanden nix van zich laten horen. En ik wil een beetje van de motor af '( om te sparen voor een huis.
Maar als iemand vragen heeft mijn MSN adres is nandoelfring_12@hotmail.com. Ik heb wel het liefst dat ie naar een verzamelaar gaat of een heel erg grote liefhebber. Ik heb liever niet dat ik dalijk te horen krijg dat ie kort gereden is ofzo.
 
Ja alleen de meneer Johan Luyten die zij dat ie hem wilde hebben heeft al maanden nix van zich laten horen. En ik wil een beetje van de motor af '( om te sparen voor een huis.
Maar als iemand vragen heeft mijn MSN adres is nandoelfring_12@hotmail.com. Ik heb wel het liefst dat ie naar een verzamelaar gaat of een heel erg grote liefhebber. Ik heb liever niet dat ik dalijk te horen krijg dat ie kort gereden is ofzo.


Da's bijzonder lullig van mijnheer Luyten
 
mooi ding hoor!
heb net een nsr125 met 160cc polini kit gekocht, die ik nu aan het opknappen ben.
Dit echt echt een zeer mooi ding, jammer dat ik er geen euri's voor heb :(
 
FF sparen dan maar :z . Ik ga volgend jaar een NSR125 kopen. Maar die haal ik wel uit Duitsland daar zijn er veel meer van het nieuwere type. En die is dan eigenlijk veur mijn vriendin })
 
Wat is eigelijk het verschil tussen een gull arm en een pro arm?
Tenminste dat staat op je motor.
 
pro arm is enkelzeidig en gull arm is een banaan achterbrug om meer ruimte te geven voor de uitlaat aan de rechter zijde. Zodat je meer grondspeling hebt en nog platter door de bocht ken gaan!!!
 
pro arm is enkelzeidig en gull arm is een banaan achterbrug om meer ruimte te geven voor de uitlaat aan de rechter zijde. Zodat je meer grondspeling hebt en nog platter door de bocht ken gaan!!!
En dit is de eerst productie motor te wereld met dit soort achterbrug.
 
pro arm is enkelzeidig en gull arm is een banaan achterbrug om meer ruimte te geven voor de uitlaat aan de rechter zijde. Zodat je meer grondspeling hebt en nog platter door de bocht ken gaan!!!

Aaah ok. :)
Weer wat geleerd.
Succes met de verkoop en een free kick. ;)
 
Wat moet ie nou eigenlijk kosten

Heb zelf een NSR50F gereden (brommertijdperk)

*D
Reed geweldig dus zal ook wel voor zo'n motor gelden *D

KICKJE



AUW
 
Terug
Bovenaan Onderaan