KTM 950 SM

ga je toch voor de oranje beschermers?
moet ik de zwarte thuis laten als ik "da shit" kom halen??
De oranje staan net wat mooier vermoed ik, heb ze gesjopt of je moet er symbolisch bedrag voor vragen ahahahaha, als ik betaal wil ik ook gelijk de mooiste ;)
 
De oranje staan net wat mooier vermoed ik, heb ze gesjopt of je moet er symbolisch bedrag voor vragen ahahahaha, als ik betaal wil ik ook gelijk de mooiste ;)

haha,
van mij mag je ze hebben (voor de moeite vd tidy tails)
(anders hou ik ze als reserve, voor het geval de huidige ook verslijten _O- )

ach ja en nieuwe kosten ook niet de hele wereld
so it's up to you

neem ze wel ff mee zaterdag, kan je altijd nog kijken
en ev de oranje weer in de verkoop doen toch?
 
Laatst bewerkt:
haha,
van mij mag je ze hebben (voor de moeite vd tidy tails)
(anders hou ik ze als reserve, voor het geval de huidige ook verslijten _O- )

ach ja en nieuwe kosten ook niet de hele wereld
so it's up to you

neem ze wel ff mee zaterdag, kan je altijd nog kijken
en ev de oranje weer in de verkoop doen toch?

Zoist ;) , ik w8 ff een reactie van Mossel af
 
Ik heb nog niks verstuurd, krijg nu net een reactie van die dutserrrr, een factuur!
As jij toch gaat Mossel dan is het wel een aanradertje om wat spullekes voor ons mee te nemen, dat scheelt tijd en 8,00 euro verzendkosten })



1x 16er Ritzel 950 [11920]
1x RAHMENSCHUTZSET KUNSTSTOFF Orange für SMR [24319]
1x GABELPROTECTORFOLIE MIT WP LOGO SCHWARZ [18828]
3x HANDPROTEKTOREN
MIT INTEGRIERTEM ALUMINIUMBÜGEL Handbügel, Schwarz[21806]
3x SOMMER'S DOOR
1x TUNING db-EATER Tuning db-eater Akrapovic 950 R, Paar [18445]

dit is wat ik besteld heb,maar nog niks aan over heb gemaakt, kan het aan je overmaken, Labree heeft reeds betaald en Cas waarschijnlijk ook.

Zeg het maar????


No problemo.... denk ik....


Ik heb zelf rond de 2k aan boodschapjes te doen daar. Weet alleen niet wat limiet van m'n creditkaart is. _O-

Als het om het even is denk ik dat het makkelijker (voor mij) is als ik jullie spullen alleen hoef af te halen daar.
Misschien wel even van te voren doorgeven aan Sommer dat ik alles kom ophalen.






Hopelijk hebben ze wel alles op voorraad want het goede weer is al op: |(
hello,
30 degree celsius box is out of stock in this moment........., but other wanted parts got reservation for you


Wie zei nou dat duiters geen humor hebben? :+
 
No problemo.... denk ik....


Ik heb zelf rond de 2k aan boodschapjes te doen daar. Weet alleen niet wat limiet van m'n creditkaart is. _O-

Als het om het even is denk ik dat het makkelijker (voor mij) is als ik jullie spullen alleen hoef af te halen daar.
Misschien wel even van te voren doorgeven aan Sommer dat ik alles kom ophalen.






Hopelijk hebben ze wel alles op voorraad want het goede weer is al op: |(Wie zei nou dat duiters geen humor hebben? :+



Zal ik jou ons geld in Cash geven, zodat jij niet voor verassingen koemt te staan met je CC-Limit?, dan verifieer ik even of ze alles op voorraad hebben.

:9
 
Zal ik jou ons geld in Cash geven, zodat jij niet voor verassingen komt te staan met je CC-Limit?, dan verifieer ik even of ze alles op voorraad hebben.

:9


Is ook goed. :Y Of je rijdt gezellig mee. *O*


Als ik m'n motor morgen weer terug heb dan kan ik wel even langs wippen.

Heb nu die driewieler van DIPI moto in m'n garage staan. B|
Morgen eens kijken hoe snel die is. })


Wel goede service. :Y Jack heeft net m'n motor afgehaald voor de 1.000km beurt, alarm installatie en noppen banden wissel en komt haar morgen weer terug brengen.
Wel een beetje jammer dat ik de driewieler als vervangmotor heb gekregen en niet de RC8 die net binnen is. -O-


Iets met "niet te verzekeren" en "mijn rijstijl"..... O-)
 
Ik heb nog niks verstuurd, krijg nu net een reactie van die dutserrrr, een factuur!
As jij toch gaat Mossel dan is het wel een aanradertje om wat spullekes voor ons mee te nemen, dat scheelt tijd en 8,00 euro verzendkosten })



1x 16er Ritzel 950 [11920]
1x RAHMENSCHUTZSET KUNSTSTOFF Orange für SMR [24319]
1x GABELPROTECTORFOLIE MIT WP LOGO SCHWARZ [18828]
3x HANDPROTEKTOREN
MIT INTEGRIERTEM ALUMINIUMBÜGEL Handbügel, Schwarz[21806]
3x SOMMER'S DOOR
1x TUNING db-EATER Tuning db-eater Akrapovic 950 R, Paar [18445]

dit is wat ik besteld heb,maar nog niks aan over heb gemaakt, kan het aan je overmaken, Labree heeft reeds betaald en Cas waarschijnlijk ook.

Zeg het maar????

Als het goed is moet je het al hebben, zie:

Ik zou zeggen, check je rekening :)
 
Is ook goed. :Y Of je rijdt gezellig mee. *O*


Als ik m'n motor morgen weer terug heb dan kan ik wel even langs wippen.

Heb nu die driewieler van DIPI moto in m'n garage staan. B|
Morgen eens kijken hoe snel die is. })


Wel goede service. :Y Jack heeft net m'n motor afgehaald voor de 1.000km beurt, alarm installatie en noppen banden wissel en komt haar morgen weer terug brengen.
Wel een beetje jammer dat ik de driewieler als vervangmotor heb gekregen en niet de RC8 die net binnen is. -O-


Iets met "niet te verzekeren" en "mijn rijstijl"..... O-)

Meerijden zou ik best willen,maar beloof al 6 weken iets aan me vriendin, dat moet er nu echt van komen :Z , ik ga Sommer even vragen of ze alles binnen hebben en klaar willen leggen, dan is dat waarschijnlijk het snelste, geld kan ik komen brengen als dat wenselijk is.

Is de RC8 vandaag binnen gekomen?, dan zal ik die dikke eens bellen _O- , die suffe 3wieler is echt voor schandaal zeg, dan pak ik liever de leenfiets van MV Agusta ahahha..
 
@Peter
Je houder ligt in de kluis ;)
Ik wil hem ook wel naar je opsturen eventueel
Neem even contact op via de mail
(adres staat in mijn profiel)

Beste Ronald,

bedankt voor de goede zorgen ;)
ik had al een mailtje gestuurd naar je Hotmail, denk dat ik in je spam beland ben :(
Wat mij betreft kom ik volgende week maandag (21-04) ff bij je langs om de houder op te halen, dan ben ik nl. in de buurt. .

Laat ff weten via m'n yahoo mail (staat in m'n profiel) of dat ook voor jou uitkomt, en natuurlijk waar in Vlaardingen ik zijn moet

Alvast bedankt,
Peter
 
@mosseltje
kijk voor het sommerdoor verhaal anders eens op het LC8 forum. Hier staat meer technische info dan in dit topic.

....en eh..... de eerste mod die ik erop zou willen is juist een stuurdemper.
Ik vraag me af of die sommerdoor je luchtfilterhuis niet te ver openzet bij een leuke doorwading.

toolthumbs5kp.jpg


1115vr.jpg

:+
 
Gefeliciteerd met je bike,

Mijn mening over wings is niks dan positief, erg snel leveren en een hele mooie demper, weet niet of de 950 qua demper verschilt met de 990, als je open dempers monteerd en de restricties eraf haalt en de juiste mapping erin zet moet je aan-uit effect verdwenen zijn, helemaal valt het niet uit te bannen heb ik me laten vertellen.

Het snel warm worden is normaal, dat je van doordraait nadat het contact uitzet is bij mij ook niet, het is een beveiliging die alleen noodzakelijk is bij een draaiende motor, als het contact uitstaat dan word het blok niet nog warmer dan dat het is.


Plaats een ff een piccie })


Welke restricties zouden er op de 990 zitten en hoe kom ik aan een andere mapping? Afstellen d.m.v. een PowerCommander of zoiets?

Gave kentekenplaathouder hebben jullie! Is hier nog aan te komen?
Waar zit nu eigenlijk bij jullie slot voor je buddyseat?

full
 
Ola, ik ben weer wat verder. Na een bezoekje aan Goedhart had ik gezien dat de handkappen gewoon met wat meer kracht naar het stuur gebogen moeten worden en dan gewoon vastgezet moeten worden. (Moet nog even wennen dat ik ben afgestapt van de nauwkeurigheid van Honda :) ) In ieder geval bedankt voor de reacties.

Vervolgens ben ik verder gegaan met het monteren van het ruitje van KTM dat als accesoire bij de KTM690R gekocht kan worden. Het is artikenr 75008065044

http://www.ktm.nl/index.php?id=248&powerpartID=2012017&isotype=12

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik het bestelde van bovenstaand plaatje, ik nog mijn twijfels had of het een beetje zou staan. Hoe hij oogt op de 690 vond ik namelijk niet helemaal top. Misschien komt dat ook omdat hij daar op een Oranje kap staat afgebeeld. Inmiddels ben ik er helemaal mee in mijn nopjes.

Montage is als volgt:

1. Plak heel je kuip behalve je lamp af met schildersplakband;
2. Houd het ruitje op de juiste hoogte, druk het goedtegen de kuip aan, zodat alle vier de gaatjes goed vlak tegen de kuip aangedrukt worden.
3. Teken de gaatjes op het schilderplakband af met een viltstift. Het is belangrijk de ruit zo hoog mogelijk te monteren. De bovenste 2 gaten zitten bij mij ongeveer 1cm onder de boven rand van de kuiprand. Dit is belangrijk omdat de onderste gaten op deze manier precies boven de montage steun komen die zich aan de achterkant van het kuipdeel bevinden. Meet dit een paar keer goed na, zodat hij goed in het midden zit en op de juiste hoogte zit. Hiervoor heb ik 4 of 5 keer de kuip los gehaald van de teller, door de bovenste 4 schroeven van de teller afdekplaat los te maken.
4. Het enge gedeelte.... Je staat met de boormachine in je hand voor een maagdelijk mooi kuipdeel.... :) voorboren met 4mm, daarna 6,8 en uiteindelijk 10mm.Ik heb eerst de bovenste 2 gaten gedaan en na elk gat de ruit voor de gaten gehouden om vast te stellen dat ik niet uit het lood ging.
5. Verwijderen van schildersplakband.
5. Monteren van de 4 rubberen "Threaded Inserts" en daarna de ruit met de boutjes en de ringen vastzetten.
6. Vastschroeven van de tellerafdekplaat.
7. Rijden maar.

Net even een korte testrit gemaakt, en kan bevestigen dat het ruitje echt helpt. Het houdt de druk meer weg van je hoofd. De winddruk die mij nu het eerst opviel was op de uiteinden van mijn schouders. Ruitje zover ik nu geprobeerd heb, blijft goed zitten tot 190... moest toen remmen voor koekblik :)

Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee en vind het uiteindelijk een veel mooiere en betere oplossing dan het ruitje van Pretender. Daarbij kost het nog minder ook. Het ruitje kost 49,50 bij je KTM dealer!!!! Sorry Pretender, maar je bent voor mij Out of business met je ruitjes :)

Nou hier volgen de foto's
full
 
Laatst bewerkt:
Voor het afstellen van de carbs kan je hem het beste bij een goede dealer neerzetten
De mijne is bij Verpalen in kromenie geweest
Daar is een pro factorykit gemonteerd (andere sproeiers en gasnaalden)
En het geheel op elkaar afgestemd op de test bank
En ik kan je verzekeren dat je het verschil merkt :Y


. :W

Hoi SM-Ronald, wat was je kwijt voor de kit incl. montage en afstellen? Heb je toen ook gelijk en K&N filter laten monteren?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan