Het ZX-6R "after-zwaai" Topic Deeltje 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W middag

@svijf: ik kwam nog een adresje tegen voor buddyovertrekken, dat zocht je toch? http://www.velocitybikes.nl/

k0304zx6r-flm-F-cf6.jpg


edit:
leuke verkoopmedewerksters hebben ze :9~
luimoto-r1-base2.jpg


je kunt via ebay ook rechtstreeks bij de fabrikant bestellen: http://stores.ebay.com/Luimoto
gezien de lage dollar zal dat wel iets schelen......
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het niet doen puur voor de looks. Maar das mijn mening. Motor moet je mee rijden, niet mee posen :N ( combi mag dan weer wel :Y )

Laten we 't dan combi noemen :P

:^ denk btw dat je t ook niet echt overdreven gaat zien :+

je gaat t int rijden wel merken :Y meer grondspeling, sneller insturen en sneller instabiel bij hoge snelheden :P
Ik had gehoord dat sturen lekkerder zal gaan, maar meer kans op highsider als je heel scherp rijdt. Maar goed, ik rij niet als Rossi, dus komt wel goed :)

Over 't overdreven zien. Ik zag laatst 2 fireblades naast elkaar. Die van een vriend van me was 3.5 cm hoger dan de nieuwere fireblade en zag er aanzienlijk mooier uit :')
 
kmoet nog tot 5 uur op school zitten... nog interessante verhalen ??

Middag :W

Meisje van 8 uitgehuwelijkd, verkracht door haar 'man'. Toen oordeelde de rechter dat 't huwelijk ongeldig was en moest de familie van 't meisje een boete betalen aan de man. |(
Gelukkig wonen we niet in Jemen.
 
Middag ladies :W

das wel heel groot contrast indd :o

mijn eerste vriendinnetje heeft al een kind van een jaar of wat :X
is ze met een gozer getrouwd, heeft ze de achternaam "Dick" gekregen :')
_O-


Hoe zou ze er uitzien zonder die 6kilo plamuur op der kop? Vast ontzettend lelijk :Y
Dat komt een beetje overeen met m'n motor. Zonder plamuur zou die er nu ook niet uitzien, so who fucking cares? :+


Deze wilde ik wel even met jullie delen. Ben je aant hyven, vind je ineens een dorpsgenootje :+
[afbeelding]

[afbeelding]
[me]Dani slingert z'n hyves aan[/me] :9~


:^
Da's vroeg!
Buenas :W :Z
't Leven van een student hé, vroeg uit de veren :/ O-)
 

Hey doornroosje :W

Kijk eens even snel op zxr-club in 't kawaday topic :Y Na een paar tips te hebben gehad toch besloten goed uit te slapen zondag ipv naar de zxrclub meeting te gaan :) Maar ray en ik hadden leuk ideetje :Y Laat maar wat horen :)
 
Hey doornroosje :W

Kijk eens even snel op zxr-club in 't kawaday topic :Y Na een paar tips te hebben gehad toch besloten goed uit te slapen zondag ipv naar de zxrclub meeting te gaan :) Maar ray en ik hadden leuk ideetje :Y Laat maar wat horen :)

:W
Dus tussen 5 en 6 in eindhoven, dan zal ik nog ff bekijken of ik die zxr meet meerij anders wordt et een beetje krap, u hoort van mij hoe of wat
 
Storing? :/


Ik ben ook tussen 5 en 6 bij de Mac zondag! :9

ja volges mij wel, kreeg ineens een rare weergave van de site met allemaal super mooie kreten, anyway bij mij deed ie et iig niet B|

Ik ga vanaf veenendaal, rijdt jij over de A50 richting Eindhoven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan