Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:ferrariman schreef op 02 mei 2008 @ 18:35:
FF vraagje voor degene die verstand van banden hebben. Had dinsdag nieuwe banden gehaal en nou heb ik net ff de schaamrandjes eraf geredenmaar nu zitten er van die kleine stukjes rubber op de rand
weet iemand wat dat is, zal geen kwaad kunnen of wel??
quote:ferrariman schreef op 02 mei 2008 @ 18:35:
FF vraagje voor degene die verstand van banden hebben. Had dinsdag nieuwe banden gehaal en nou heb ik net ff de schaamrandjes eraf geredenmaar nu zitten er van die kleine stukjes rubber op de rand
weet iemand wat dat is, zal geen kwaad kunnen of wel??

quote:
quote:Alexxx_the_one schreef op 02 mei 2008 @ 19:45:
[...]
Ik zou ff een duidelijk fotootje posten, je omschrijving is een beetje onduidelijk...

quote:ferrariman schreef op 02 mei 2008 @ 21:09:
[...]
Deze foto is niet heel duidelijk, maar is de beste eruit. Is donker in de carport, dus ja
Edit; moet ik wel de foto posten natuurlijk
[afbeelding]
quote:
quote:Rutg3r schreef op 02 mei 2008 @ 22:15:
[...]
Toch mooi dat mn motor weer als een tijger brult?(zat beetje gekut met die ketting, men dacht nog dat het de koppelingsbak mss was, leek alsof ketting oversloeg etc, maar dat bleek het niet te zijn... gelukkig
)
Achja, vergeefse moeite!
quote:
quote:P@ul! schreef op 02 mei 2008 @ 22:39:
Moet zeggen dat het verdomd rustig is hier de laatste paar dagen! Iedereen nog lam van koninginnenach?!
quote:P@ul! schreef op 02 mei 2008 @ 22:39:
Moet zeggen dat het verdomd rustig is hier de laatste paar dagen! Iedereen nog lam van koninginnenach?!
quote:schwenneh schreef op 02 mei 2008 @ 23:04:
[...]
nee, ik ben weinig thuis en zit dus weinig op MF. ben daarbuiten wel veel met mn motor bezig![]()
@ferrariman: gewoon negeren, doet de rest ook.
* ben onder de wol *![]()
quote:schwenneh schreef op 02 mei 2008 @ 23:04:
[...]
nee, ik ben weinig thuis en zit dus weinig op MF. ben daarbuiten wel veel met mn motor bezig![]()
@ferrariman: gewoon negeren, doet de rest ook.
* ben onder de wol *![]()
quote:Furiousz schreef op 02 mei 2008 @ 18:41:
heb vanmiddag ff lekker gereden. Was nog ff bij axels bike shop langs geweest voor die Z750, was helaas vanochtend verkocht!
quote:ferrariman schreef op 02 mei 2008 @ 21:09:
[...]
Deze foto is niet heel duidelijk, maar is de beste eruit. Is donker in de carport, dus ja
Edit; moet ik wel de foto posten natuurlijk
[afbeelding]
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1