Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 36**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een schipbreuk stranden 5 mannen en 1 vrouw op een eiland. Ze vinden eten en een waterbron dus kunnen ze gemakkelijk overleven. Maar voor seks is er maar 1 oplossing. De mannen stellen voor dat de vrouw elke dag 1 van de mannen bevredigt, en in het weekend is ze vrij. Zo verloopt alles rustig op het eiland en de vrouw vervult haar taak zonder morren. Maar na een tijdje wordt de vrouw ernstig ziek. De mannen kunnen haar niet redden en ze sterft.
Nu zaten de mannen met een probleem. Hoe komen ze nu nog aan hun trekken? De eerste week passeert en alles gaat nog goed. De tweede gaat voorbij en het wordt al iets moeilijker. En de derde week is het niet meer vol te houden.
Toen hebben ze de vrouw maar begraven...
 
4 mannen zitten samen in een herberg.De man achter de toog zegt:"Jongens ik ken een goeie mop over nen Belg"
Zegt een van de vier :" Makker gij met uw moppen ,pas maar op, want nu toevallig ben ik een Belg."
Warop de barman antwoordt." t' Is vriendelijk dat ge me op voorhand verwittigd. Ik zal ze voor u twee keer vertellen."
 
4 mannen zitten samen in een herberg.De man achter de toog zegt:"Jongens ik ken een goeie mop over nen Belg"
Zegt een van de vier :" Makker gij met uw moppen ,pas maar op, want nu toevallig ben ik een Belg."
Warop de barman antwoordt." t' Is vriendelijk dat ge me op voorhand verwittigd. Ik zal ze voor u twee keer vertellen."
B| B| :Z
:+
 
4 mannen zitten samen in een herberg.De man achter de toog zegt:"Jongens ik ken een goeie mop over nen Belg"
Zegt een van de vier :" Makker gij met uw moppen ,pas maar op, want nu toevallig ben ik een Belg."
Warop de barman antwoordt." t' Is vriendelijk dat ge me op voorhand verwittigd. Ik zal ze voor u twee keer vertellen."



vertel ze nog eens,ik heb ze niet begrepen :?



















:+
 
vertel ze nog eens,ik heb ze niet begrepen :?



















:+

4 mannen zitten samen in een herberg.De man achter de toog zegt:"Jongens ik ken een goeie mop over nen Belg"
Zegt een van de vier :" Makker gij met uw moppen ,pas maar op, want nu toevallig ben ik een Belg."
Warop de barman antwoordt." t' Is vriendelijk dat ge me op voorhand verwittigd. Ik zal ze voor u twee keer vertellen."
 
Hallo,

Ik heb een scheurtje in het linker middenpaneel. Weet iemand of dit nog enigszins te herstellen zonder een nieuw paneel te bestellen?

Grote groeten
 
MPP 2CT :? Heb er verschillende verhalen over gehoord, heb ze er nu ook onder liggen en bevallen echt heel goed. Enige is, dat ik ook heb gehoord dat er weinig verschil is tussen de gewone MPP. Vind het best een verschil in prijs, wat vinden jullie ervan??
Voor de gewone MPP gaan :Y
 
Een homo wandelde is om 3 uur s'nachts door een steegje, een beetje verderop zag hij een dakloze te slapen onder een stuk karton.
De homo was zo geil dat hij de dakloze een goede beurt gaf.

Na de beurt voelde de homo zich een beetje schuldig , dus smeet hij 2EUR naar de dakloze.

De volgende ochtend wordt de dakloze wakker en vindt hij 2EUR, niks wetend van de nacht ervoor. Fiest dacht hij, dus ging hij naar de lokale cafe en bestelde hij een stella.

De nacht viel en de dakloze viel in slaap, om 3 uur s'nachts stond de homo weer voor hem en gaf hem weer een goede beurt, de homo voelde zich weer schuldig en gaf hem 2EUR.

De volgende ochtend ging de dakloze weer naar de cafe en bestelde hij een stella.

Dit ging zo vijf dagen voort, op de zesde dag werd de dakloze wakker en vond hij weer een muntstuk van 2 EUR.

Toen hij aan de toog ging zitte die ochtend, vroeg de barman; zoals gewoonlijk een stella?

Nee antwoorde de dakloze, doe maar een palmke want van stella krijg ik gatpijn.
_O- _O- _O-
 
4 mannen zitten samen in een herberg.De man achter de toog zegt:"Jongens ik ken een goeie mop over nen Belg"
Zegt een van de vier :" Makker gij met uw moppen ,pas maar op, want nu toevallig ben ik een Belg."
Warop de barman antwoordt." t' Is vriendelijk dat ge me op voorhand verwittigd. Ik zal ze voor u twee keer vertellen."
_O- _O- _O-
full
 
Laatst bewerkt:
4 mannen zitten samen in een herberg.De man achter de toog zegt:"Jongens ik ken een goeie mop over nen Belg"
Zegt een van de vier :" Makker gij met uw moppen ,pas maar op, want nu toevallig ben ik een Belg."
Warop de barman antwoordt." t' Is vriendelijk dat ge me op voorhand verwittigd. Ik zal ze voor u twee keer vertellen."

_O- _O- ShaRRky is weer lekker bezig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan