Megameeting 2008, foto's en nababbelen

ik kwam nog wat moistegen op mijn memorycardje

wheely all the way
full
 
zozo :? al bijna 3,5 uur stilte hier..

uitgebabbeld? |(


wat ik overigens de laatste jaren tijdens de meetings mis is een duidelijk vertrekmoment zodat iedereen tegelijk vertrekt en we zoals vanouds met een gigantische, nagenoeg aaneengesloten groep :o binnendoor naar Amersfoort rijden?? :?

*O* :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] *O*

Maar wellicht is de groep hiervoor te groot geworden?

dat lijkt me een goed plan, dan wist ik dat het in amersfoort door ging, want nu dachten we he gaat iedereen nu al?, dan gaan we ook maar een stukkie tuffen :+
 
Meeting in September?????? Lees ik dat nou goed. Dat zou wel chill zijn.

Is hier al wat van bekend, waar ik mij bijvoorbeeld kan inschrijven. :P
 
Meeting in September?????? Lees ik dat nou goed. Dat zou wel chill zijn.

Is hier al wat van bekend, waar ik mij bijvoorbeeld kan inschrijven. :P
komt vanzelf weer een topic, aanmelden/inschrijven is niet nodig, wel leuk voor de stats..

Gewoon weer in Venendaal, bij dezelfde mac, zelfde tijd, andere datum :')
 
zozo :? al bijna 3,5 uur stilte hier..

uitgebabbeld? |(


wat ik overigens de laatste jaren tijdens de meetings mis is een duidelijk vertrekmoment zodat iedereen tegelijk vertrekt en we zoals vanouds met een gigantische, nagenoeg aaneengesloten groep :o binnendoor naar Amersfoort rijden?? :?

*O* :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] *O*

Maar wellicht is de groep hiervoor te groot geworden?

Idd met luchthoorn vertrekken, groepjes die ergens anders heen gaan negeren :P mensen die de route kennen, een hesje aan. Follow uppen die hele handel, kruisingen dicht zetten en iedereen tegelijk bij Mac amersfoort, en daar met z'n allen door de mac drive, lijkt me een uitstekend plan })
 
Meeting in September?????? Lees ik dat nou goed. Dat zou wel chill zijn.

Is hier al wat van bekend, waar ik mij bijvoorbeeld kan inschrijven. :P
Ja idd in september

Enne inschrijven kan bij mij :Y

Koste 50 euro pp even overmaken op mijn rekening staat in mijn profiel :+ :+
 
Idd met luchthoorn vertrekken, groepjes die ergens anders heen gaan negeren :P mensen die de route kennen, een hesje aan. Follow uppen die hele handel, kruisingen dicht zetten en iedereen tegelijk bij Mac amersfoort, en daar met z'n allen door de mac drive, lijkt me een uitstekend plan })
Dat lijkt mij ook wel een goeie actie net als die gozer die effe een burnout in de mcdrive deed ben benieuwd wat er gebeurd als iedereen dat doet. *D


@ Duccie Kun je ook viptickets bestellen? :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Het was mijn eerste Megameeting *O* Grandioos *O*

Ik heb nog meer fotoos,komen er aan

Groeten Magnamannetje
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan