quote:maar met deze looks bereik je geen jonger publiek en dat is nou juist zo belangrijk.
quote:YP125R schreef op 12 januari 2008 @ 15:54:... Uiteindelijk zal een elektrische scooter in Nederland aan het Nederlandse net (dus niet de geïmporteerde groene stroom(kernenergie) zo'n 60 tot 80% meer co2 uitstoot hebben....
VECTRIX

quote:persoonlijk vind ik hem nog altijd mooier dan bijvoorbeeld een Scarabeo...
The real traffic buster !
quote:zzz schreef op 01 maart 2008 @ 20:45:... alleen is het wat de Vectrix betreft gewoon een gemiste kans om 'm niet in de markt te zetten als geslaagd [extraordinair] futuristisch ontwerp....
me and myn bike
quote:En daarmee komt ie op ongeveer 6765 Euro
quote:zzz schreef op 08 juni 2008 @ 02:10:
[...]
Is dat exclusief of inclusief btw/bpm?
Die €6765 betreft de prijs in Italie dus hij zal hier wel duurder worden helaas.
Met een goede reclame-campagne én een aanvaarbare prijs [subsidie a la Prius?] zal de Vectrix best kunnen verkopen; tenslotte rijd je ná aanschaf bijna voor niets!
Link: Mistergreen.nlquote:
Prijs Vectrix incl. = € 10.999
Incl. subsidie = € 9349,15
U bespaart BPM: € 2276,80
quote:Hybride schreef op 08 juni 2008 @ 20:05:
Ik ben geen importeur maar wat ik zou doen is een stel demo's inzetten; mensen een Vectrix uitlenen voor dag of drie, en korting bij aanschaf. Net zoals Van de Kuinder in Hilversum doet, dat werkt...
Nu ben ik ervaren scooterrijder, behoor aardig tot de doelgroep maar heb geen idee of de Vectrix voor mij voldoet. Geef me zekerheid en ik koop zo'n ding.
quote:Kenneth B. Done schreef op 08 juni 2008 @ 21:55:.... De Amerikanen zijn wat dat betreft meer wakker geschud dan Europa. Bovendien zijn wij al langer gewend aan hoge prijzen en zuinige kleine motoren.
quote:
Op uw vraag of VECTRIX in Nederland behoorlijk goekoper wordt moet ik u
helaas het antwoord nog schuldig blijven. Wij zijn op bezig met VECTRIX USA
om een aanpassing van de prijs ook voor de BENELUX te krijgen. Wel maak ik u
er op attent dat internetprijzen die u tegenkomt van GBPound 4995 niet
kloppen!.
Op dit moment is de prijs (nog) € 9.995 incl BTW. Dit geldt voor de gehele
BENELUX. Zodra er een prijsaanpassing komt zullen wij dit aan u kenbaar
maken.
Suzuki Sixteen 150cc
quote:Martin vd V schreef op 09 juni 2008 @ 20:38:
Toch een mooi prijsje voor een scooter met een actieradius van 75 mijl / 125km maar dan niet harder als 60 op vlak terrein![]()
En dat voor maar 10.000 Euro ?
Moet je in mijn optiek toch echt gestoord zijn ?
Voor de helft koop je een ander en dan kun je voor het overblijvende bedrag jaren rijden.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1