Dit onderwerp is gesloten.
quote:kluphuis schreef op 27 juni 2008 @ 10:40:
bij de meeste motor ritjes (tour ritjes heb ik het gebruikt en ik moet zeggen , eerst was ik sceptisch maar het werkt perfect ook over een aantal kilometers en hoge snelheid.
alleen is de aanschaf (ik was 2e hands 125 euri kwijt (incl. headset en op geschroefde kenwood)) een beetje aan de prijzige kant.
maar daar aantegen heb je op de 466 mhz heb je geen last van overige zend amateurs etc etc .
quote:
Bal
quote:kiwibybike schreef op 27 juni 2008 @ 11:03:
Valbeugels
Wél is duidelijk dat zijn valbeugels er toe bijgedragen hebben dat de schade zo beperkt is gebleven. (en die had hij de dag ervoor opgezet!) Na het zien van de motor was mijn eerste gedachte "ik wil valbeugels voor mijn XTZ!"
Heeft er iemand nog beugels liggen of een goede tip voor mij waar ik zou kunnen kijken
quote:3LDré schreef op 27 juni 2008 @ 13:57:
[...]
Goeie vraag.
@ Relaxtz: wilde jij dat nog doen, of was je al begonnen?
Anders ga ik er even mee aan de slag.
quote:Bal schreef op 27 juni 2008 @ 14:15:
[...]
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt![]()
Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
quote:mattijsw schreef op 27 juni 2008 @ 18:17:
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Heb ook interesse, maar vooruit, nummer 2 in de rij.
Bal
quote:kiwibybike schreef op 27 juni 2008 @ 18:55:
@Bal; laat maar weten wat jij ervoor wilt hebben. Waarscheinlijk moet ik gezien de kosten van mijn aanstaande skydive opleiding deze deal aan mij voorbij laten gaan en moet mattijsw er maar van genieten![]()
Ik hoor het wel
quote:Peke Esu schreef op 27 juni 2008 @ 11:14:
[...]
Ron, heb je een link waar zoiets te koop is?
Misschien wel handig voor mij, ik ga nog met een vriend uit de UK naar Sauerland later dit jaar.
quote:mattijsw schreef op 27 juni 2008 @ 18:17:
valbeugels.... Hepco en Becker nieuw 155 euro via motozoom. Ook 2e hands zeeeeeeeer gewild. Op de duitse ebay gaan ze vaak nog voor forse prijzen weg. In Nl loop je er 2ehands niet of nauwelijks tegenaan.
Ik heb mijn valbeugels er net afgehaald. Zat te denken om ze op e-bay te zetten maar als je direct een goeie prijs biedt Het zijn mooie matte rvs exemplaren.
Heb ook interesse, maar vooruit, nummer 2 in de rij.
quote:KaWaReZ schreef op 27 juni 2008 @ 14:24:
ze hebben mijn xtz ook ooit eventjes mooi gehouden
in een kuiltje gestapt(met mn 1.76), dus plat...
(alleen al daarom)
quote:mattijsw schreef op 25 juni 2008 @ 21:03:
17 aug lijkt me top. Start, lunch en finish in Blokzijl? Iets anders: ben met een half oog aan t kijken naar een andere uitlaat of bochten. Een van mn voorbochten pruttelt een beetje bij de krans. Zit wrs wel een scheurtje in. Nou kun je voor minder dan 200 euro nieuwe rvs bochten kopen in duitsland en kan ik de orig uitlaat laten zitten zolang die het doet. Of... ebay.de http://cgi.ebay.de/Yamaha...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kan iemand beoordelen of het de moeite is om daarop te bieden?
dank voor het meedenken!
quote:kiwibybike schreef op 27 juni 2008 @ 20:08:
[...]
En ik ben maar 1.70
@Bal : Is goed
@Bbbrum : Ja, dat is zeker zo! Kan behoorlijk schillen

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3