MF-Oost BBQ

Mogelijke Data's

  • Vrijdag 4 Juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 5 Juli

    Stemmen: 17 73,9%
  • Vrijdag 11 Juli

    Stemmen: 1 4,3%
  • Zaterdag 12 Juli

    Stemmen: 5 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn wederhelft en ik wouden ondanks het klussen toch komen als dat nog kan. Moeten wij zelf voor vlees zorgen omdat de bestelling al gedaan is ?
 
Mijn wederhelft en ik wouden ondanks het klussen toch komen als dat nog kan. Moeten wij zelf voor vlees zorgen omdat de bestelling al gedaan is ?
*O*

Ik neem aan dat er wel een overlapje is :?

:W
 
Laatst bewerkt:
Mijn wederhelft en ik wouden ondanks het klussen toch komen als dat nog kan. Moeten wij zelf voor vlees zorgen omdat de bestelling al gedaan is ?

No problem! Er is genoeg. (tenzij je van plan bent om een kratje of drie van die groene jongens weg te werken... :+ ) We hadden al een buffertje ingebouwd. Gezellig dat jullie erbij zijn! *O*
 
Laatst bewerkt:
dingen als sausen zijn ook geregeld ??

was gistern ergens BBQ ,, en 12 man en 1 flesje knoflook ,, dat was sneller op eer de laatste wat van het rooster kon halen dat het gaar was........

de andere sausen werden nauwelijks gebruikt ....
 
Laatst bewerkt:
dingen als sausen zijn ook geregeld ??

was gistern ergens BBQ ,, en 12 man en 1 flesje knoflook ,, dat was sneller op eer de laatste wat van het rooster kon halen dat het gaar was........

de andere sausen werden nauwelijks gebruikt ....
Hahaha da's wel een klein beetje jammer ja _O-
 
gaarne adres en tijdstip

Alweer???? :+ Gewoon ff teruglezen...... :Y

Nou vooruit. Nog éénmaal het adres van deze gezellige happening.

Tinsteden 34 (industriegebied Marssteden)
7547 TG ENSCHEDE (Boekelo)

En iedereen is welkom vanaf een uurtje of 5 in de namiddag. Mocht het iets later worden, no problem: Genoeg voorraad!!! :9~ Tot zaterdag! :W *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan