Het Gooi deel 25, kampioens-editie :?

Wie flikkeren we er uit :P

  • 1-Allemaal. Opgerot!

    Stemmen: 2 6,5%
  • 2-Ieder die na deel 20 niet is geweest

    Stemmen: 18 58,1%
  • 3-Niemand, lekker zo laten

    Stemmen: 3 9,7%
  • 4-Alleen Xtra :W

    Stemmen: 5 16,1%
  • 5-Alles, kaal is het prettigst :P

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Hoe weet jij dat dan ? :)
Klopt precies namelijk _O-

Erg balen nog dat ik mijn Blood Elf Paladin heb gemigrate |(

Character sheets:

Priest:

World of Warcraft

Paladin:

World of Warcraft

En nog "wat" alts O-)

Ik speel het ook.
En Bware, level 67 warrior had gereageerd op je screenshot in guildchat. Dus ging ff armory zoeken :+
FF sorteren op priests, zag het aan je spells zoals shadowfiend etc, en toen ff kijken wie light's justice had ;)

Mijne:
Shaman:
World of Warcraft

Warrior:
World of Warcraft

Mage:
World of Warcraft

En ook nog wat alts :Y
 
Ik speel het ook.
En Bware, level 67 warrior had gereageerd op je screenshot in guildchat. Dus ging ff armory zoeken :+
FF sorteren op priests, zag het aan je spells zoals shadowfiend etc, en toen ff kijken wie light's justice had ;)

Mijne:
Shaman:
World of Warcraft

Warrior:
World of Warcraft

Mage:
World of Warcraft

En ook nog wat alts :Y

En regelmatig zie ik aan je gear :)
Ik zat met mijn paladin in een guild die Sunwell deed... maar toen transferde ik hem naar vrienden op een RP server.....
Tot dat ze 3 weken erna stopten met spelen.... |(

Was een beetje balen... vooral omdat je niet terug kan migraten :P
Maar leuk :)
 
En regelmatig zie ik aan je gear :)
Ik zat met mijn paladin in een guild die Sunwell deed... maar toen transferde ik hem naar vrienden op een RP server.....
Tot dat ze 3 weken erna stopten met spelen.... |(

Was een beetje balen... vooral omdat je niet terug kan migraten :P
Maar leuk :)

Ik ken het gevoel ja, mijn warrior en mage heb ik van balnazzar (PVP, BT en MH op farm, toen was Sunwell er nog niet) gemigrate naar vrienden op Hellfire (PVE) en zit daar ook vast -O-
Doe daar nu bje pvp op :Y
Ik speel 2-3 avondjes per week, was vroeger erger voordat de kleine er was. Heb nog een 64 druid, mijn main voordat ik shaman maakte. Met 8/8 Tier2, zag dat jij ook 2 Tier2 items had op je priest *D
 
Ik ken het gevoel ja, mijn warrior en mage heb ik van balnazzar (PVP, BT en MH op farm, toen was Sunwell er nog niet) gemigrate naar vrienden op Hellfire (PVE) en zit daar ook vast -O-
Doe daar nu bje pvp op :Y
Ik speel 2-3 avondjes per week, was vroeger erger voordat de kleine er was. Heb nog een 64 druid, mijn main voordat ik shaman maakte. Met 8/8 Tier2, zag dat jij ook 2 Tier2 items had op je priest *D

Klopt, ik ben begonnen als Alliance met een Night Elf Druid (60) en een Gnome Warlock (60), maar begon me ERG te irriteren aan de alliance destijds.... :) (beetje MC tot Ragnaros met de Druid gedaan)

Toen een Horde priest met een vriend (hij Orc Hunter) gestart en dat beviel erg goed.
Die heb ik van MC tot Naxrammas gespeeld (8/8 T2, T3 kreeg ik moeizaam en T2.5 haalde het niet bij T2).

Met TBC ben ik overgegaan op een BE paladin omdat die gewoon nodig waren en dat beviel erg goed (ik level nu een nieuwe paladin op dezelfde server).
Ik heb een redelijk grote break gehad ivm afstuderen (3 maanden), maar heb het nu weer opgepakt door eerst mijn Priest lvl 70 te levellen, 3 weken terug is ze lvl 70 gedinged.
Dus nu maar even gearen O-) (Disc, dus PVP gearen).
En ondertussen mijn nieuwe paladin levellen voor WOTLK en af en toe mijn rogue en warlock als ik zin heb :)

Eigenlijk weer een beetje opgepakt sinds ik ben afsgestudeerd :)
Speel het beetje overdag en soms 's avonds :)

Ik weet dat Phoentje het ook speelt trouwens en L3mming deed het.
Manuela ook ? :)

Vooral het verhaal trekt me erg in de games van Warcraft (heb ook diverse boeken... ), ik verwacht zo Rise of the Horde in mijn brievenbus :)
 
Laatst bewerkt:
huh.jpg
 
Klopt, ik ben begonnen als Alliance met een Night Elf Druid (60) en een Gnome Warlock (60), maar begon me ERG te irriteren aan de alliance destijds.... :) (beetje MC tot Ragnaros met de Druid gedaan)

Toen een Horde priest met een vriend (hij Orc Hunter) gestart en dat beviel erg goed.
Die heb ik van MC tot Naxrammas gespeeld (8/8 T2, T3 kreeg ik moeizaam en T2.5 haalde het niet bij T2).

Met TBC ben ik overgegaan op een BE paladin omdat die gewoon nodig waren en dat beviel erg goed (ik level nu een nieuwe paladin op dezelfde server).
Ik heb een redelijk grote break gehad ivm afstuderen (3 maanden), maar heb het nu weer opgepakt door eerst mijn Priest lvl 70 te levellen, 3 weken terug is ze lvl 70 gedinged.
Dus nu maar even gearen O-) (Disc, dus PVP gearen).
En ondertussen mijn nieuwe paladin levellen voor WOTLK en af en toe mijn rogue en warlock als ik zin heb :)

Eigenlijk weer een beetje opgepakt sinds ik ben afsgestudeerd :)
Speel het beetje overdag en soms 's avonds :)

Ik weet dat Phoentje het ook speelt trouwens en L3mming deed het.
Manuela ook ? :)

Vooral het verhaal trekt me erg in de games van Warcraft (heb ook diverse boeken... ), ik verwacht zo Rise of the Horde in mijn brievenbus :)

Alliance ben ik ook begonnen, maar het begint er laatste tijd veel meer op te lijken dat de horde zo begint te worden zoals alliance in het begin was.

Manuela speelt het niet nee, die zit in de avond achter haar laptop op msn en een paar fora.
Ik speel het niet meer zo fanatiek als vroeger, nu eigenlijk een beetje aan het wachten op WOTLK :Y Wil die DK toch wel even proberen :Y

L3mming wist ik dat hij het gespeeld heeft idd, van phoentje wist ik het niet :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan